Zou leuk zijn. Ben sowieso benieuwd naar de opstelling, ik verwacht toch wel enkele spelers die een kans gaan krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk speelt Dario vanavond wel vanaf het begin. Dit is toch de kans om hem eens een keer goed aan het werk te zien.
Zijn gemiddelde valt wel mee ja, maar hij mist ook gewoon goede kansen en heeft in de competitie nog maar 1x gescoord, en dat is toch het belangrijkste.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de uitspraak over Suárez.
Verder dat gezeik over Huntelaar, 4 goals in 6 wedstrijden. Is niet zoveel mis mee hoor. En die kansen gaan er vanzelf wel in.
quote:Van Basten laat Emanuelson buiten selectie
Urby Emanuelson zal niet in actie komen wanneer Ajax vanavond in de UEFA Cup aantreedt tegen FK Borac. De flankspeler van Ajax is nog herstellende van zijn griep.
Afgelopen weekend moest hij ook het duel met Vitesse aan zich voorbij laten gaan. Emanuelson meldde zich zondag nog wel in het stadion, maar moest op verzoek van de dokter direct naar huis om onder de dekens te kruipen.
Na enkele dagen uitgeziekt te zijn, keerde Emanuelson woensdag terug op het Amsterdamse trainingsveld. Vermoedelijk is een gebrek aan krachten de reden om de linkspoot buiten de selectie te houden.
Ajax verdedigt vandaag in de Amsterdam ArenA een 4-1 voorsprong tegen het Servische Borac. Ook Maarten Stekelenburg zal in dat duel afwezig zijn.
Ik verwacht 't niet, misschien in de 2e helft een verrassende wissel nog, zoals idd Cvitanich voor Huntelaar ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ben sowieso benieuwd naar de opstelling, ik verwacht toch wel enkele spelers die een kans gaan krijgen.
Ik denk het ook, dit zijn wedstrijden waarop hij nog wel kan aanklampen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef kevin6188 het volgende:
Zal Schilder wel weer mogen spelen, denk ik.
Want hij kan geen fan zijn van zo'n speler? En dit seizoen speelt Urby gewoon prima op de backpositie. Maar het blijft hip om op Urby te zeiken blijkaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Noshiba het volgende:
Mag je bij supporter aan het woord op de ajax site
als eerste lees ik:
Favoriete voetballer op dit moment:
Urby Emanuelson
Toen ben ik gestopt met lezen
Ik vind Schilder als back helemaal zo slecht nog niet. Tegen Arsenal op het AT speelde hij ook prima. Jammer van die ene fout, maar verder een dikke voldoende. En ook afgelopen zondag speelde hij erg goed. Goede backup.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk het ook, dit zijn wedstrijden waarop hij nog wel kan aanklampen.
Grote kans dat hij zondag uit tegen Heerenveen ook aan de bak mag. We hebben aan Perez vorig jaar gezien, weet niet meer welke wedstrijd dat precies was, dat je maar beter een wedstrijdje kunt overslaan na een griepje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat hij nu al een goede basisspeler voor NAC is. Best lullig voor hem dat Ajax hem niet wilde verkopen, want bij een club als NAC had hij gewoon elke week gespeeld. Nu speelt hij maar heel af en toe en nog niet eens op zijn favoriete positie. Maar goed, vanavond mag hij dus weer.
Misschien dat Urby daarom de wedstrijd van vanavond tegen Borac maar even overslaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Grote kans dat hij zondag uit tegen Heerenveen ook aan de bak mag. We hebben aan Perez vorig jaar gezien, weet niet meer welke wedstrijd dat precies was, dat je maar beter een wedstrijdje kunt overslaan na een griepje.
Klopt, maar ik bedoel meer dat hij beter een wedstrijd extra kan missen dan toch spelen in een wedstrijd waarin hij weinig toevoegt of zelfs compleet door de mand valt. Daar is niemand bij gebaat. Op de eerste plaats Urby zelf niet, die juist zijn slechte periode lijkt te hebben afgesloten. En aangezien Heerenveen aanvallend niet de minste ploeg is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dat Urby daarom de wedstrijd van vanavond tegen Borac maar even overslaat.
We hebben ons nog niet geplaatst hoor. Ik weet wel dat de kans nihil is dat Ajax dit door de vingers laat schieten, maar tegen Kopenhagen had ook niemand verwacht dat we zouden verliezen. We hebben te vaak te makkelijk gedacht over tegenstanders.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we een leuke UEFA Cup-groep krijgen. Loting is pas dinsdag, toch?
quote:Ajax-aanvaller Bodul scheurt enkelband
02 oktober 2008
Ajax-speler Darko Bodul is voorlopig uitgeschakeld. De Kroatische aanvaller heeft zijn enkelband gescheurd en moet vier tot zes weken rust houden.
De 19-jarige Bodul stapte afgelopen zomer over van SC Heerenveen naar Ajax. Bij de Amsterdamse club maakt hij voorlopig deel uit van het beloftenelftal van coach Adrie Koster. In de afgelopen twee wedstrijden maakte hij in totaal vier doelpunten.
Ik had gehoopt dat hij vanavond speelminuten zou krijgen.. niet dusquote:
Dat sowieso niet, maar het is wel zonde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat hij vanavond speelminuten zou krijgen.. niet dus
Ik hoop het zo he.quote:
Godverquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
Het is ook werkelijk waar niet te gelovenquote:
En welke clubs hebben je voorkeur?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we een leuke UEFA Cup-groep krijgen. Loting is pas dinsdag, toch?
Zolang we maar 1e worden in de groep ben ik tevreden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En welke clubs hebben je voorkeur?
Klote ja maar op dit moment zijn zijn kansen op het middenveld in Ajax 1 wel erg klein geworden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer van Jan-Arie van der Heijden.
Kopenhagenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En welke clubs hebben je voorkeur?
Daar hebben we nog wat tegoed.quote:
1e is wel het meest relax, en anders maar 3e in de poulequote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:49 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zolang we maar 1e worden in de groep ben ik tevreden.
Als 2e loot je straks weer een ploeg als Werder
Je bedoelt Dutch-friendly shoppen bij dat tankstation?quote:
Ik heb nog wat op mijn pas staanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bedoelt Dutch-friendly shoppen bij dat tankstation?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bedoelt Dutch-friendly shoppen bij dat tankstation?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoop op lekker veel doelpunten vanavond.hij zei neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
last van z'n rug toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:55 schreef Black-Death het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Gentenaar volgens Ajax Netwerk geeneens op de bank zit.
Volgens Ajaxquote:
Darioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef Black-Death het volgende:
Vermeer, Silva, VD Wiel, Vermaelen, Schilder; Vertonghen, Enoh, Sno, Suarez, Huntelaar, Cvitanich
Snoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dario![]()
Alleen jmmr dat Siem niet speelt.
Heel vreemd ja. Vertonghen in een meer aanvallende rol?quote:
Maar toen begon het net voor Feyenoord. Wij hebben een 4-1 stand te verdedigen, dus dit zou een formaliteit zijn...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
17000 toeschouwers maar
En dan ons uitlachen als er maar 22000 in de Kuip zaten tegen Kalmar
Donder nou is op met je getrol overal. Eerst in het fifa topic en nu kom ik je hier weer tegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
17000 toeschouwers maar
En dan ons uitlachen als er maar 22000 in de Kuip zaten tegen Kalmar
Inderdaad veel lofquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:13 schreef Jasza het volgende:
410 krijgt complimenten van de NOS hehehe.
Ach ja, de kansen waren er.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:30 schreef toma het volgende:
Huntelaar weer niet gescoord; hij ergerde zich kapot
Je kon het ook echt aan hem aflezen, na elke gemiste kansquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:30 schreef toma het volgende:
Huntelaar weer niet gescoord; hij ergerde zich kapot
Ben er ook bang voor, ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Leonos het volgende:
We hadden Huntelaar moeten verkopen. Als ie zo door gaat levert ie veel minder op.
Aan de andere kant had je dan continue gehoord "Ajax kiest toch alleen maar voor het geld, en niet voor de sportieve ambities". Wat dat betreft was het wel goed om een signaal af te geven, ook al pak dat nu wat minder uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Leonos het volgende:
We hadden Huntelaar moeten verkopen. Als ie zo door gaat levert ie veel minder op.
Maja, Klaas komt er nog wel.
We moeten eens een keer een ploeg krijgen die gewoon wilt voetballen. Nu wederom een ploeg die met 11 man voor het doel gaat staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Leonos het volgende:
met Sulejmani en Aissati erbij zal er meer voetbal in komen. en hopelijk komen er patronen en systemen in na verloop van tijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
We moeten eens een keer een ploeg krijgen die gewoon wilt voetballen. Nu wederom een ploeg die met 11 man voor het doel gaat staan.
Je begrijpt wel dat ik het over de tegenstanders hebt he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
met Sulejmani en Aissati erbij zal er meer voetbal in komen. en hopelijk komen er patronen en systemen in na verloop van tijd.
Ja, en die zullen er natuurlijk ook met bakken komen als echt elke idioot kan zien hoe je punten van Ajax kan pakkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
We moeten eens een keer een ploeg krijgen die gewoon wilt voetballen. Nu wederom een ploeg die met 11 man voor het doel gaat staan.
Maar nog steeds 0 tegendoelpunten thuisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
misschien nuttiger om te vermelden is het feit dat het thuis vooral in de 2de helft moet gebeuren. de wedstrijden tegen Roda, Vitesse, Utrecht en vandaag zijn geen incidenten meer te noemen helaas.
Waarom roept iedereen dit toch. Schijt aan dat geld. Huntelaar speelde vandaag niet goed maar toch wel een voldoende. Huntelaar legt er dit seizoen gewoon weer 25 of meer in. En hij is ontzettend belangrijk voor dit team. Verkopen pffquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Leonos het volgende:
oh sorry te vlug gelezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik het over de tegenstanders hebt he?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Leonos het volgende:
Hij zorgt eigenlijk voor die 1-0 door die pass gewoon te geven en uit het centrum te lopen. Vind Cvitanich te dicht op hem spelen waardoor dei zijn ruimte nog kleiner maakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom roept iedereen dit toch. Schijt aan dat geld. Huntelaar speelde vandaag niet goed maar toch wel een voldoende. Huntelaar legt er dit seizoen gewoon weer 25 of meer in. En hij is ontzettend belangrijk voor dit team. Verkopen pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |