Van Basten groeit als trainer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil vanavond dus met het sterkste elftal gaan spelen en zoveel mogelijk ongewijzigd laten. Lijkt me een goed plan, aangezien er nog wel wat automatismes e.d. in mogen komen.
Erg boeiend in t Ajax topicquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:23 schreef Dvm86 het volgende:
Liverpool speelde gisteren echt goed zeg!
Blijkbaar boeiend genoeg voor jou om het te lezen en er op te reageren. Reageer dan gewoon nietquote:
Ja duuh, als iemand wat plaatst lees ik t! Kan toch niet vooraf weten als iemand deze niet gerelateerde posts plaats!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Blijkbaar boeiend genoeg voor jou om het te lezen en er op te reageren. Reageer dan gewoon niet
Plus dat ik vind dat Ajax gewoon weer eens de 14-0 op Red Boys moet overtreffenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil vanavond dus met het sterkste elftal gaan spelen en zoveel mogelijk ongewijzigd laten. Lijkt me een goed plan, aangezien er nog wel wat automatismes e.d. in mogen komen.
hiermee geeft ie eigenlijk z'n fout toe tegen Roemenië afgelopen zomerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef S-Two het volgende:
Waarschijnlijk niet, Ajax zal zeer waarschijnlijk met dezelfde opstelling als tegen vitesse beginnen, op Stekelenburg na dan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk speelt Dario vanavond wel vanaf het begin. Dit is toch de kans om hem eens een keer goed aan het werk te zien.
Als Sarpong in de basis begint vanavond, dan zie ik Dario niet meer minuten pakken. Ik kan me niet voorstellen dat Van Basten Sarpong er al voor rust afhaalt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Toch zal ik ook graag Dario willen zien voetballen en waarschijnlijk zal hij wel meer minuten pakken als tegen vitesse. Hopelijk kan hij het vanavond in de spits positie laten zien.
Mwah, misschien speelt dat een beetje mee. Van Basten geeft zelf de redenen aan waar S-Two het ook over heeft. Het team kan en moet nog veel beter op elkaar ingespeeld raken, dus zo'n wedstrijd als deze is dan mooi meegenomen. Kijk nou naar bijvoorbeeld Enoh, die doet pas net twee wedstrijden mee. Valt waarschijnlijk nog veel aan te verbeteren in het samenspel met zijn teamgenoten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hiermee geeft ie eigenlijk z'n fout toe tegen Roemenië afgelopen zomer
Als Ajax met rust met 3-0 voorstaat kan ik me voorstellen dat MvB Dario wel eens de kans wilt gunnen in de spits en Huntelaar wellicht rust gunt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als Sarpong in de basis begint vanavond, dan zie ik Dario niet meer minuten pakken. Ik kan me niet voorstellen dat Van Basten Sarpong er al voor rust afhaalt.
Ja hij moet z'n kanon even kalibrerenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:39 schreef Wooldoor het volgende:
Huntelaar heeft geen rust nodig, Huntelaar heeft goals voor zijn zelfvertrouwen nodig. Hij heeft kansen gemist in voorgaande wedstrijden die hij er normaal gewoon altijd in schiet.
Heb het niet gelezen, maar ken het verhaal wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie dat interview met Sarpong trouwens gelezen in de VI? Best leuk om te lezen, over hoe hij via Willem Wever bij Ajax belandde etc.
Ja, heel vet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie dat interview met Sarpong trouwens gelezen in de VI? Best leuk om te lezen, over hoe hij via Willem Wever bij Ajax belandde etc.
Er komt geen vervolg op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef PyTh het volgende:
Wanneer is de uitspraak van dat onderzoek naar Suarez?
Euh nee. Toen was Nederland al geplaatst en kon Van Basten de ongekende luxe gebruiken om spelers die al een lang seizoen hebben gespeeld rust te geven en klaar te stomen voor een veel belangrijkere wedstrijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hiermee geeft ie eigenlijk z'n fout toe tegen Roemenië afgelopen zomer
Goodquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:10 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Klopt, de kroegen zijn gewoon open tijdens voetbaldagen in Heerenveen
En terechtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Noshiba het volgende:
Mag je bij supporter aan het woord op de ajax site
als eerste lees ik:
Favoriete voetballer op dit moment:
Urby Emanuelson
Toen ben ik gestopt met lezen
| Forum Opties | |