Wacht maar totdat Dario Nederlands leert.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:41 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen is hard bezig zichzelf binnen een week publiekslieveling te maken met zijn uitspraken, contractverlenging en spel.
Ik denk dat hij het koud gaat krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:39 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Vermeer het morgen gaat doen.
Speelt hij dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:17 schreef Dvm86 het volgende:
Cvitanich gaat donderdag zijn eerste punt pakken!
Dinsdag a.s.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:19 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer is de loting voor de groepsrondes dan?
Hopelijk loten we dan nog iets leuks.
Wie niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
,,Ik hou van Amsterdam, ik hou van Ajax."
Stel die vraag nou niet, voor je het weet zijn al die rare mannetjes weer in dit topic te vinden.quote:
Een gewone tvp is zo saaiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stel die vraag nou niet, voor je het weet zijn al die rare mannetjes weer in dit topic te vinden.
quote:
Kan dat moment ook niet vinden, had eigenlijk in deze top 10 moeten zitten:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:32 schreef fathank het volgende:
FF vraagje, kan iemand een filmpje vinden van Dani die Patrick Lodewijks in het gezicht trapt? Heb al het eea geprobeerd op youtube maar kan niks vinden
In de zomer van 2003 gestopt met voetballen. Daarna idd presentator geworden. Of hij dat nog steeds doet, geen idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Kan dat moment ook niet vinden, had eigenlijk in deze top 10 moeten zitten:
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk? Hij was presentator geworden toch?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:40 schreef Silenus het volgende:
Andere aanvangstijd Volendam - Ajax
Amsterdam, 01 okt 2008
De bekerwedstrijd FC Volendam - Ajax van woensdag 12 november is twee uur vervroegd. De nieuwe aanvangstijd is 18.45 uur.
Ajax bereikte de derde ronde van de KNVB Beker door FC Utrecht te verslaan. Donderdag 25 september werden de Utrechters met 2-0 geklopt. Luis Suarez opende de score in de ArenA, waarna ook Klaas Jan Huntelaar toesloeg.
Uitverkocht, denk ik. Als die laatste 222 kaarten ook nog verkocht worden. En dat denk ik wel, of in ieder geval een heleboel, want de meeste waren al weggeweest als de Ticketbox niet was vastgelopen.quote:
Even van het bier afblijven Kevin.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:01 schreef kevin6188 het volgende:
Was al bezig om het te checken op Ajax.nl, maar daar staat nog geen uitverkocht. Heb je dus ook niks an.
quote:Vrij Vervoer
Uitkaart en geldige legitimatie verplicht. Het overdragen van een toegangsbewijs is mogelijk echter dient de seizoenkaart van de koper ook te worden getoond. Anders GEEN toegang. Indien je wil vertrekken vanaf Amsterdam,Leiden of Almere neem dan contact op met Stichting Axios via 020-6940289.
Uitverkocht
Toegangsprocedure Abe Lenstra Stadion van 15:00 uur tot 16:30 uur.
Ja, dat klopt. Alleen zou ik voor de zekerheid altijd een betalingsbewijsje meenemen ofzo, voor het geval dat apparaat kuren vertoont en je daar dan staat met je goede gedrag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Over dat online bestellen van uitkaarten (vooral Europese wedstrijden dan), klopt het dat als je er 1 koopt, je uitkaart geactiveerd is voor die wedstrijd en dat je dus alleen je uitkaart moeten laten scannen bij het stadion en geen uitgeprinte zooi moet meenemen?
Oh, nah.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Even van het bier afblijven Kevin.![]()
[..]
Gaaf!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Uitverkocht, denk ik. Als die laatste 222 kaarten ook nog verkocht worden. En dat denk ik wel, of in ieder geval een heleboel, want de meeste waren al weggeweest als de Ticketbox niet was vastgelopen.
Idd, ik ben altijd wel voorzichtig met dat soort dingen. Damn, ik kan niet wachten op die loting.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Alleen zou ik voor de zekerheid altijd een betalingsbewijsje meenemen ofzo, voor het geval dat apparaat kuren vertoont en je daar dan staat met je goede gedrag.
quote:Uchida gevolgd door Ajax!
Atsuto Uchida wordt gevolgd door Ajax. Tenminste, als we de website Football.fr mogen geloven. Het 20-jarige talent van Kashima Antlers is een rechterverdediger en international van Japan. PSV en Dinamo Kiev tonen volgens de website ook interesse in Uchida.
Fijnquote:Het herstel van Jan-Arie van der Heijden heeft vertraging opgelopen. De 20-jarige middenvelder kampt met een tegenslag bij zijn revalidatie van een knieblessure.
Van der Heijden gaat zich donderdag melden bij een orthopeed. Dat meldde een woordvoerdster van Ajax woensdag. Het consult zal duidelijk maken hoe de 20-jarige middenvelder de komende tijd aan zijn herstel kan werken.
'De club gaat in samenspraak met de orthopeed een nieuw revalidatieschema voor Van der Heijden maken', aldus de Ajax-woordvoerster. Wanneer Van der Heijden de groepstraining hervat, is onduidelijk.
Van der Heijden raakte twee maanden geleden tijdens de voorbereiding geblesseerd aan zijn knie. Destijds moest hij afhaken op het traininskamp in De Lutte. Kort daarvoor wist hij nog een doelpunt te maken in het oefenduel met VV Noordwijk (2-5). Extra zuur voor Van der Heijden is dat hij juist dit seizoen door Marco van Basten was toegevoegd aan de A-selectie
Eigenlijk alleen die laatste was een echt mooie goal en vooruit, dat stiftje ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt me nogal een mager ventje ook. Ook zal de cultuur enigszins anders zijn, het zal wel een van die losse geruchten zijn. Een pure linksback hebben we nodig, behalve als blijkt dat Emanuelson zich wel kan handhaven dit seizoen op die positie (dan hebben we eigenlijk nog alleen Vermaelen/Vertonghen als kwalitatief goede linksbacks, die meestal ergens anders staan). Schilder is te licht voor echte wedstrijden.quote:
Nee joh, op zondag is alles dicht in Frieslandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:20 schreef Jasza het volgende:
Zijn de cafe's daar om 12 uur al open eigenlijk?
Ik neem aan dat ze normaal gesproken ook maar weinig Hazes draaien in Friesland? Als Ajax op bezoek komt, gaan er nog wel eens wat zaken anders.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee joh, op zondag is alles dicht in Friesland
Dani, de enige Portugees die ik wel magquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Ik kan een glimlach niet onderdrukkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Europees succes voor Ten Cate indeed!
Valt wel mee jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze normaal gesproken ook maar weinig Hazes draaien in Friesland? Als Ajax op bezoek komt, gaan er nog wel eens wat zaken anders.
Ik denk dat we veel plezier gaan beleven aan die jongen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Enoh nu in het Sportjournaal.
Klopt, de kroegen zijn gewoon open tijdens voetbaldagen in Heerenveenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze normaal gesproken ook maar weinig Hazes draaien in Friesland? Als Ajax op bezoek komt, gaan er nog wel eens wat zaken anders.
quote:FK Borac maakt kennis met ArenA
Amsterdam, 01 okt 2008
De spelers van FK Borac arriveerden woensdagavond bij de Amsterdam ArenA. De Serviërs werkten in het stadion hun laatste training af in aanloop naar de return tegen Ajax.
Rond 20.30 uur verscheen de selectie van FK Borac op de Amsterdamse grasmat. Terwijl de regen hard op het dak van de ArenA kletterde schotelde. Trainer Nenad Milovanović schotelde zijn spelers nog een behoorlijk lange training voor met diverse loopoefeningen en partijvormen. Donderdag moet zijn ploeg tegen Ajax een 4-1-achterstand zien goed te maken. Dat lijkt op voorhand een lastig karwei te worden, maar zoals Marco van Basten al zei tijdens de persconferentie: ,,Er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd in het voetbal."
De spelers van Borac genoten woensdag in ieder geval wel van hun eerste optreden in de ArenA. De voetballers namen uitgebreid de tijd om met elkaar op de foto te gaan in de thuishaven van Ajax.
Ajax en FK Borac trappen donderdagavond om 20.30 uur af.
Zou het niet eens erg vinden. Vanavond kun je het toch niet goed doen, of je moet met 10-0 winnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:41 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat we vanavond weer een slechte partij te zien krijgen die we dan met 2-0 winnen of zo
Stond in de tram vandaag letterlijk "Vertonghen naar Ajax" als kop van dat berichtquote:
De massa zal wel liever naar een 'gespeelde' wedstrijd van Ajax kijken dan naar een wedstrijd die nog wél ergens om gaat van een (met alle respect) minder grote Nederlandse club.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef SCH het volgende:
Ik snap wel dat Ajax een veel grotere achterban heeft maar voetbaljournalistiek gezien zijn andere wedstrijden toch wat interessanter lijkt me. Ik weet niet precies hoe het zit met die keuzes. Mij maakt het niet uit, ik ben er gewoon bij.
Tja, als je van te voren de rechten hebt gekocht is het natuurlijk kapitaalvernietiging om het niet uit te zenden. Maar een van de andere wedstrijden had ik ook graag erbij gezien (desnoods op SBS ofzo, is toch waardeloos).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef SCH het volgende:
Ik snap wel dat Ajax een veel grotere achterban heeft maar voetbaljournalistiek gezien zijn andere wedstrijden toch wat interessanter lijkt me. Ik weet niet precies hoe het zit met die keuzes. Mij maakt het niet uit, ik ben er gewoon bij.
Uiteindelijk gaat het gewoon om kijkcijfers. Ik geloof niets van dat geneuzel over journalistieke redenen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef SCH het volgende:
Die wil niet voor een club als Ajax voetballen. Hij wilde alleen de echte top (Hij noemde toen Inter en Chelsea) spelen en anders in Rusland blijven.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:48 schreef Dvm86 het volgende:
Is Zhirkov eigenlijk niets voor Ajax? Die kan op de gehele linkse linie spelen (van linksback tot linkse middenvelder). Daarnaast is hij nog maar 25. Ik denk dat zo'n multifunctionele speler goed van pas zou komen met spelers als Urby en Sarpong. Chelsea heeft na het EK interesse gehad, maar tot iets concreets is het nooit gekomen.
Van Basten groeit als trainer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil vanavond dus met het sterkste elftal gaan spelen en zoveel mogelijk ongewijzigd laten. Lijkt me een goed plan, aangezien er nog wel wat automatismes e.d. in mogen komen.
Erg boeiend in t Ajax topicquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:23 schreef Dvm86 het volgende:
Liverpool speelde gisteren echt goed zeg!
Blijkbaar boeiend genoeg voor jou om het te lezen en er op te reageren. Reageer dan gewoon nietquote:
Ja duuh, als iemand wat plaatst lees ik t! Kan toch niet vooraf weten als iemand deze niet gerelateerde posts plaats!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Blijkbaar boeiend genoeg voor jou om het te lezen en er op te reageren. Reageer dan gewoon niet
Plus dat ik vind dat Ajax gewoon weer eens de 14-0 op Red Boys moet overtreffenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil vanavond dus met het sterkste elftal gaan spelen en zoveel mogelijk ongewijzigd laten. Lijkt me een goed plan, aangezien er nog wel wat automatismes e.d. in mogen komen.
hiermee geeft ie eigenlijk z'n fout toe tegen Roemenië afgelopen zomerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef S-Two het volgende:
Waarschijnlijk niet, Ajax zal zeer waarschijnlijk met dezelfde opstelling als tegen vitesse beginnen, op Stekelenburg na dan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk speelt Dario vanavond wel vanaf het begin. Dit is toch de kans om hem eens een keer goed aan het werk te zien.
Als Sarpong in de basis begint vanavond, dan zie ik Dario niet meer minuten pakken. Ik kan me niet voorstellen dat Van Basten Sarpong er al voor rust afhaalt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Toch zal ik ook graag Dario willen zien voetballen en waarschijnlijk zal hij wel meer minuten pakken als tegen vitesse. Hopelijk kan hij het vanavond in de spits positie laten zien.
Mwah, misschien speelt dat een beetje mee. Van Basten geeft zelf de redenen aan waar S-Two het ook over heeft. Het team kan en moet nog veel beter op elkaar ingespeeld raken, dus zo'n wedstrijd als deze is dan mooi meegenomen. Kijk nou naar bijvoorbeeld Enoh, die doet pas net twee wedstrijden mee. Valt waarschijnlijk nog veel aan te verbeteren in het samenspel met zijn teamgenoten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hiermee geeft ie eigenlijk z'n fout toe tegen Roemenië afgelopen zomer
Als Ajax met rust met 3-0 voorstaat kan ik me voorstellen dat MvB Dario wel eens de kans wilt gunnen in de spits en Huntelaar wellicht rust gunt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als Sarpong in de basis begint vanavond, dan zie ik Dario niet meer minuten pakken. Ik kan me niet voorstellen dat Van Basten Sarpong er al voor rust afhaalt.
Ja hij moet z'n kanon even kalibrerenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:39 schreef Wooldoor het volgende:
Huntelaar heeft geen rust nodig, Huntelaar heeft goals voor zijn zelfvertrouwen nodig. Hij heeft kansen gemist in voorgaande wedstrijden die hij er normaal gewoon altijd in schiet.
Heb het niet gelezen, maar ken het verhaal wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie dat interview met Sarpong trouwens gelezen in de VI? Best leuk om te lezen, over hoe hij via Willem Wever bij Ajax belandde etc.
Ja, heel vet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie dat interview met Sarpong trouwens gelezen in de VI? Best leuk om te lezen, over hoe hij via Willem Wever bij Ajax belandde etc.
Er komt geen vervolg op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef PyTh het volgende:
Wanneer is de uitspraak van dat onderzoek naar Suarez?
Euh nee. Toen was Nederland al geplaatst en kon Van Basten de ongekende luxe gebruiken om spelers die al een lang seizoen hebben gespeeld rust te geven en klaar te stomen voor een veel belangrijkere wedstrijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hiermee geeft ie eigenlijk z'n fout toe tegen Roemenië afgelopen zomer
Goodquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:10 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Klopt, de kroegen zijn gewoon open tijdens voetbaldagen in Heerenveen
En terechtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Noshiba het volgende:
Mag je bij supporter aan het woord op de ajax site
als eerste lees ik:
Favoriete voetballer op dit moment:
Urby Emanuelson
Toen ben ik gestopt met lezen
Forum Opties | |