Vanmiddag overleg met de makelaar. Daar belt hij me over terug.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:56 schreef Fastmatti het volgende:
Heeft even geduurd, dat was ook wel een beetje te verwachten, maar gefeliciteerd. Wanneer is de overdracht?
Het was inderdaad een "eindbod". Maar we kunnen het betalen, en zitten lang niet aan ons plafond, dus het hoeft niet perse op dat bedrag uit te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef k_man het volgende:
Ah, dus je bent toch boven je 'eindbod' van ¤ 238.000 uitgekomen. Nou ja, t.o.v. een oorspronkelijke vraagprijs van ¤ 349.000 scheelt het natuurlijk nog steeds een flinke mep geld.
Zal ik even maken.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:33 schreef Katinkat het volgende:
Als je nu nog niks terug gehoord hebt, is je bod niet geaccepteerd denk ik.
Dat heeft nog best ff geduurd dan.quote:
Zal de lekkere berichtgeving in de media van gisteren wel mee te maken hebben. Die kredietcrisis is ten minste 50% psychologischquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft nog best ff geduurd dan.
Moest eerst iets anders verkocht worden voor we verder konden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft nog best ff geduurd dan.
Een echte baas zorgt daar zelf voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre hoe wist je nou dat die persoon het financieel moeilijk had?
Dat is om je heen eigenlijk het eerste wat je hoort, als je zegt interesse te hebben in die woning.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
@TS: Maarre hoe wist je nou dat die persoon het financieel moeilijk had?
Hmm, het loont dus de moeite eens in de buurt te informeren, goeie tip eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:02 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is om je heen eigenlijk het eerste wat je hoort, als je zegt interesse te hebben in die woning.
Mensen vinden het kennelijk nodig dit als eerst te vermelden.
Sneu dat de mens kennelijk zo in elkaar steekt, in plaats van enige discretie te hanteren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hmm, het loont dus de moeite eens in de buurt te informeren, goeie tip eigenlijk
En al helemaal sneu dat de mens die informatie gebruikt om een lagere koopprijs van een huis eruit te slepen.....misbruiken en uitbuiten, dat doet de mensquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:13 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Sneu dat de mens kennelijk zo in elkaar steekt, in plaats van enige discretie te hanteren.
Nee hoor. Niemand is verplicht tot acceptatie van een aanbod. En je betaalt wat je het waard vindt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En al helemaal sneu dat de mens die informatie gebruikt om een lagere koopprijs van een huis eruit te slepen.....misbruiken en uitbuiten, dat doet de mens
Dat is geen misbruiken. Dat is gebruiken. Het optimaal gebruiken van nuttige informatie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En al helemaal sneu dat de mens die informatie gebruikt om een lagere koopprijs van een huis eruit te slepen.....misbruiken en uitbuiten, dat doet de mens
Zugtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:25 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Dat is geen misbruiken. Dat is gebruiken. Het optimaal gebruiken van nuttige informatie.
Het is nog altijd de verkopende partij die akkoord is gegaan met het bod. Zonder akkoord, geen verkoop!
En niemand is verpligt te luisteren naar iemand die niet discreet is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee hoor. Niemand is verplicht tot acceptatie van een aanbod. En je betaalt wat je het waard vindt.
Ik heb gewoon geluk gehad.
Je overdrijft. Aan de hand van die informatie doe je een bod en de tegenpartij kan dat accepteren of niet. Is hun eigen keuze verder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weer zo een die het niet snaptquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je overdrijft. Aan de hand van die informatie doe je een bod en de tegenpartij kan dat accepteren of niet. Is hun eigen keuze verder.
Leg het dan eens uit, genie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weer zo een die het niet snapt
Jij zou ze liever 50K kado doen omdat ze zo zielig zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weer zo een die het niet snapt
Hij denkt vast dat in de vastgoedmarkt alleen filantropische instellingen werkzaam zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jij zou ze liever 50K kado doen omdat ze zo zielig zijn?
Slaap lekker!quote:
Beetje Rietkap kost al snel 30k om te laten verhangen en je brandverzekering is een stuk hoger, hou met beide in elk geval rekening.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het is een uniek object, dus gelijkwaardige gevallen zijn niet bekend. Ik denk dat de rietkap de meeste mensen afschrikt.
Waarom was het geen pretje dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:20 schreef HiZ het volgende:
Ugh, een huis met een rieten dak. Wij hebben toen ik klein was in zo'n huis gewoond en het was eerlijk gezegd geen pretje. Overigens vind ik er ook niks mis mee dat je de situatie van de verkoper 'gebruikt' bij je prijsstelling. Op die manier heb ik ook ooit een pand in Istanbul kunnen kopen voor maar ¤12.000
Als het weer een tijdje langer nat was kreeg je steeds meer ongedierte binnen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:25 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waarom was het geen pretje dan?
Het is mooi van de buitenkant. Van binnen heb je er alleen maar last van. Meer risico op brand, ongedierte en een hogere brandverzekering. Stookkosten zijn wellicht ook wat hoger.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef nachtdier2 het volgende:
Waar blijven de foto's?
Oh, en huizen met rietdakenIk vind dat toch eigenlijk wel heel erg tof!
Volgens mij nietquote:Op zondag 8 februari 2009 10:00 schreef k_man het volgende:
Volgens mij isoleert riet juist heel goed.
Het zou niet slecht kunnen zijn, maar ook weer wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:44 schreef k_man het volgende:
Nou ja, het hoeft niet slecht te zijn. Het hangt van de opbouw van het dak af.
Een pakket riet, of stro, heeft best goede isolerende eigenschappen, omdat er kleine beetjes lucht ingesloten zitten die isolerend werken. Je hebt echter niet genoeg aan alleen maar stro, of riet. Bij een rieten dak heb je een afdichting onder het rietpakket nodig.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het zou niet slecht kunnen zijn, maar ook weer wel.
Nee, juist niet...quote:Op zondag 8 februari 2009 11:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Een pakket riet, of stro, heeft best goede isolerende eigenschappen, omdat er kleine beetjes lucht ingesloten zitten die isolerend werken. Je hebt echter niet genoeg aan alleen maar stro, of riet. Bij een rieten dak heb je een afdichting onder het rietpakket nodig.
Laten we het er maar op houden dat er discussie over bestaat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:00 schreef Oblivion het volgende:
Nee, juist niet...
(Als je over een gesloten kap constructie spreekt.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |