Jaja, zeker lekkerquote:
Nee, maar ga het wel even halen in Rio de Janeiroquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
![]()
Lekker! Maar ik begin te verbranden
heb jij zonnebrandcreme bij je??
30 of 50quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee, maar ga het wel even halen in Rio de JaneiroWelke factor?
Tot zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:53 schreef Reflectionne het volgende:
En ondertussen ga ik op m'n fiets naar huis!
Ik zal het bij me hebben als je zo thuis benquote:
Daarom is het ook 'tussen de buien door'quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:55 schreef Milou__ het volgende:
Het regent de hele dag, maar tussen de buien door is het droog
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom is het ook 'tussen de buien door'
Gelukkkg is dit pas de eerste keer dat ik hem maakquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkkg is dit pas de eerste keer dat ik hem maak
En ik zal hem nooit meer makenquote:
Be nice!!quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:buiten ja? Wirdt het niet gecanceled?
Voor die paar druppels regen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
buiten ja? Wirdt het niet gecanceled?
Ja nu! Maar het heeft heel hard gewaaid en geregent!!quote:
Ja, dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja nu! Maar het heeft heel hard gewaaid en geregent!!
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan zijn jullie het maar niet met me eens
Ik ben altijd met je eens, dat weet je tochquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan zijn jullie het maar niet met me eens
Je zegt andere dingen dan je blijkbaar denkt!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben altijd met je eens, dat weet je toch![]()
Shit, je hebt me doorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zegt andere dingen dan je blijkbaar denkt!![]()
Ik ken je dan ook langer dan vandaagquote:
Saampjes slapenquote:
Gezelligquote:
Das waarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken je dan ook langer dan vandaag
Ik moet zeker weer netjes blijvenquote:
Druk druk, moest net ff patchen op de supportafdeling (lees een kabel verbinden tussen de switch links en de patchaansluitingen die corresponderen met de muur-netwerkaansluitingen in de muur.)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hallo!!
Life is bored.. How is yours?
Uhuquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik moet zeker weer netjes blijven
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:24 schreef Bootje84 het volgende:
BTW.. bierdrinkende vrouwen vind ik persoonlijk geen combinatie hoor.
Flauwtjesquote:
Misschien moet je wat peper en zout op me strooienquote:
ha-ha-haquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet je wat peper en zout op me strooien
+1.quote:
Mag ik daarna wel beginnen met etenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet je wat peper en zout op me strooien
was toch al bezigquote:
Nee dank je.. ik moet nog even meequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mag ik daarna wel beginnen met eten
Ik vond het wel grappigquote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dank je.. ik moet nog even mee
Denk je dat ik nu veel doe danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ik de SC maar kwijt, dat deed ik mss nog wat vandaag![]()
dank jequote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:50 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie is even in bed gekropen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:50 schreef jappas het volgende:
Ben thuis gekomen! Niet weggewaaid.. En G. ik zal me insmeren met de zonnebrandcreme!
Ik ben alleen de rest van de avond niet meer online! Zit bij vriendjelief (Jappas)
Tot morgen!
jaloersquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:50 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie is even in bed gekropen
Dat is hier denk ik ook het gevalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik maar niet doen, kom ik er nooit meer uit
Kamerzoekavonden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff binnenkort weer kamerzoekavonden regelen
Je bedoelt vleeschkeuringen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff binnenkort weer kamerzoekavonden regelen
quote:
Ik ben eigenlijk wel opzoek naar een kamer, in Eschedequote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben eigenlijk wel opzoek naar een kamer, in Eschede
Enschede![]()
Valt voor jou nog meequote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef Milou__ het volgende:
Enschede is best leuk.. ligt alleen zon eind uit de richting
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Beetje m'n stad afkraken
Milou is tenminste lief
Slijmbal-alertquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Piles het volgende:
Ben nog nooit in Enschede geweest zo ver ik weet, dus kan er niks van zeggen
Maar als de stad net zo leuk is als de mensen die er wonen, is het een hele leuke stad![]()
![]()
smakelijkquote:
Luitjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
voornamelijk lachwekkend als mensen de luitjes hier niet verstaan
ik kan geen twentsquote:
Waarom dat nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr!!! huisgenote van me wil geen jongen in huis
Ze ziet het als een vrouwenhuis (wonen nu al een tijdje alleen meiden hier)quote:
Ben er alleen maar blij omquote:
Jahquote:
Maar er wonen toch nog wel meer mensen? Dan gewoon democratisch besluitenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah
moet voor mij toch ook leuk zijn! grr! en zelfs de huisbaas wil een kerel
Uhm naast ons nog 1, en die zit op zolder, maakt haar niks uit.. en ze is strax zelf een half jaar wegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar er wonen toch nog wel meer mensen? Dan gewoon democratisch besluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ah, wordt nog lastig dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm naast ons nog 1, en die zit op zolder, maakt haar niks uit.. en ze is strax zelf een half jaar weg
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:49 schreef PieterBas het volgende:
Vraag 1: Bij een enquete over oud en nieuwWat heeft het met Oud en Nieuw te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na vraag 6.. Nog geen vraag over oud en nieuw gehad..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, wordt nog lastig dus
[..]
Wat heeft het met Oud en Nieuw te maken
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na vraag 6.. Nog geen vraag over oud en nieuw gehad..
Ik heb live-radar en radioverkeer hier hèquote:
De hele dag al jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
1e bericht op het neiuws: schiphol mag groeien ...
Ook de hele dag alquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
dat bassie opnieuw vader zou worden is een grap geweest van bassie en een verzekeringmaatschappij![]()
![]()
Ik lees gewoon de topics hier, daardoor wist ik hetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Heik was de hele dag bezig.. het is al heel wat dat ik nieuws kijk
Echt nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik volg geen nieuwstopics op fok.. allemaal uitgefiltert
Ik welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt niet
Ik filter helemaal niks, ben ik veel te nieuwsgierig voor
Oh, das best weinig jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wel
Kijk eig alleen maar naar de R&P en SEX en af ent oe SES en GC ow en Lif staat er ook nog tussen. verder bar weinig..
Luctorquote:
LIF, SEX en R&P vind ik dan weer niet interessantquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Genoeg voor mijMeer is niet interessant
Gekken genoeg hier, dat kloptquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
achja daarom lopen de andere topics ook , genoeg gekken die het wel leuk vinden
volgens mij doe je dat hier genoegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
Moet eigenlijk nog wat aan school gaan doen
Maar ben het teksten schrijven enzo gewoon verleerd volgens mij![]()
Je snapt me welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens mij doe je dat hier genoeg
En, was het watquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:28 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas meldt zich na een open avond bij een potentiële werkgever
Ga je nu nog die test op die relatiesites doen trouwens?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef PieterBas het volgende:
Waarom krijg ik opeens bij Google Ads.. Zweedse relatiesites.
Google Ads, wil zelfs dat ik een Zweedse vriendin krijg...
Linkje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is nu een een persoonlijkheidstest op een relatiesite aan het doen![]()
Zweedse vrouwenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef PieterBas het volgende:
Waarom krijg ik opeens bij Google Ads.. Zweedse relatiesites.
Google Ads, wil zelfs dat ik een Zweedse vriendin krijg...
Ja wel, maar bij de afdelingen waar ik graag zou willen werken, waren geen vacatures.. Waren wel leuke meidenquote:
Ben ik nu mee bezig... Alleen.. het is moeilijker dan ik verwachtte... ik moet namelijk een recente foto vinden... waar ik A) niet op aan het sporten ben.. B) geen gekke bek aan het trekken ben of C) nuchter ben.quote:Ga je nu nog die test op die relatiesites doen trouwens?
http://www.be2.nl/quote:
Eensquote:
er is zo`n anderen site die ik wel best goed vindquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:50 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken..
Ik ben meer.... rationeel, innovatief, extravert (), individueel, afstandelijk, gevoelig, samenvattend (
)
Volgens de test![]()
ff invullenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.be2.nl/
Maar dan moet je wel jezelf gaan registreren....
Dan maar op mijn gmail.
denk eens goed na danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
er is zo`n anderen site die ik wel best goed vindgeen idee meer welke
Ik vond het maar raar, want ik ben redelijk introvert en aardig analyseren ingesteld.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
er is zo`n anderen site die ik wel best goed vindgeen idee meer welke
Mijnes anders ook niet... dan maar blondquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn haarkleur staat er niet eens tussen
mijne is zwart/bruin/grijs iets vanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijnes anders ook niet... dan maar blond
Ik kan geen een geschikte foto vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een foto van mezelfvan de laatste vakantie, heb ik nu één foto van mezelf gevonden, waar mijn gezicht ook zichtbaar op is. Heb ik weer een flesje cola bij mijn mond
Ik heb er ook niet zo heel veel..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
sowieso heb ik weinig/geen foto's van mezelf. Er staan er wel een aantal op internet.
ik blijf dus wel alleenquote:ik ben rationeel, matige tot hoge neiging tot innovatie, middelgrote tot grote behoefte aan individualiteit, middelgrote tot grote behoefte aan individualiteit, evenwichtig met neiging tot observeren, evenwichtig met neiging tot analyseren
we moeten toch wat bij gebrek aan vrouwen hierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben even slpen en jullie zitten ineens allemaal op een datingsite
Ik zoek die site van vorige keer, maar kan 'm niet vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben even slpen en jullie zitten ineens allemaal op een datingsite
Daar ligt dus het probleemquote:
Al gun ik PSV zeker de volgende ronde, gunstig voor Ajax... maaruh... denken dat je kansen hebt tegen Liverpool...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
na 4 minuten uit een corner Kuyt
ze spelen met alleen Amrabat in de spits.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al gun ik PSV zeker de volgende ronde, gunstig voor Ajax... maaruh... denken dat je kansen hebt tegen Liverpool...
.... gewaagde keuze...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze spelen met alleen Amrabat in de spits.
Hoeveel vragen zijn dat wel nietquote:
De stilte is verklaard dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoeveel vragen zijn dat wel niet
een heleboel...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoeveel vragen zijn dat wel niet
hoe doe je dat? ja, ik ben n00bquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een heleboel...
Tot nu maar een Zweedse... gevonden die matchte met mijn profiel.
Bij je profiel.. en je zoekcriteria... zoeken op land(-en)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe doe je dat? ja, ik ben n00b
maar ik ben geen student meerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie dat Studentdating.eu... gratis is... voor de eerste 10.000 members..
oh ja ik heb al Zeeland en Australiëquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij je profiel.. en je zoekcriteria... zoeken op land(-en)
Tja.. staat er niet feitelijk bij dat je het moet zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar ik ben geen student meer
klopt, maar ik hoef geen eu-erquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie dat Studentdating.eu... gratis is... voor de eerste 10.000 members..
Zitten genoeg Nederlanders opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
klopt, maar ik hoef geen eu-ergewoon nederlander
Nou, dat dusquote:evenwichtig met neiging tot rationaliteit
matige, tendentieel hoge neiging tot innovatie
evenwichtig met neiging tot introvertie
middelgrote tot grote aanpassingsbereidheid
middelgrote tot grote neiging tot afstand
evenwichtig met neiging tot voelen
samenvattende persoonlijkheid
Kijk eens in je inbox van be2quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
Vond die andere site leuker trouwens, kreeg je een leukere uitslag
Ik zie alleen het onderwerp, en voor de rest moet je betalenquote:
quote:okcupid was idd komischer
Ow dat is handigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie alleen het onderwerp, en voor de rest moet je betalen
Maar wat schreef je?
Of is dat niet geschikt voor hier![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is handigvond het al vreemd dat ik wel wat kon sturen
Nee in m'n inbox stond zo van: Ik ben nieuw hier Piles.. schijnen voor 95% bij elkaar te passen
Niet %quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is handigvond het al vreemd dat ik wel wat kon sturen
Nee in m'n inbox stond zo van: Ik ben nieuw hier Piles.. schijnen voor 95% bij elkaar te passen
quote:De be2-Index is een meeteenheid voor uw compatibiliteit. De hoogste waarde die op het gebied "Eigenschappen en gedrag" in onze database ooit is bereikt, is 134, de laagste 14.
Ja, donders... stond na 4min al 1-0. Niet echt best voor de wedstrijdquote:
Nee...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, donders... stond na 4min al 1-0. Niet echt best voor de wedstrijd
Ook aardig wat volgens mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoeveel vragen heeft OkCupid?
Datingsites-testenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef jackson het volgende:
Ik snap er niks van maar ik hoop jullie wel
Nog ff geduld, ben nog bezigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. net even okcupid eens opnieuw ingevuld.. nu krijg ik dit:
De Schuifelaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. net even okcupid eens opnieuw ingevuld.. nu krijg ik dit:
De Sonate
Behoedzame Welwillende Liefdes Droomster (BWLD)
De Sonate
Hoe erg is het met de rest van Nederlandquote:en je hebt gemiddelde ervaring voor je leeftijd
Diequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben geschikt voor de jongens hier
Begin niet hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
Diekomt wel een beetje beledigend over zo
quote:
quote:
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
Alleen die:
[..]
Hoe erg is het met de rest van Nederland
Een echte vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paiq for the winquote:
Er moeten dus mensen zijn die in sommige vakjes met ervaring een negatieve score hebben ingevuldquote:
Alleen stom dat je pas na zoveel tijd een foto zietquote:
Eens maar het blijft een tof concept.... Er is nooit iemand online maar het idee is goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen stom dat je pas na zoveel tijd een foto ziet
Wat is het voor speciaal concept dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Eens maar het blijft een tof concept.... Er is nooit iemand online maar het idee is goed
Het idee van matchen aan de hand van (zinnige) vragen en vragen waar je een bepaald percentage aan moet hangen (10-100%). Er is dus een zinnig profiel waaraan je gekoppeld wordt.... Is nu wellicht heel normaal maar destijds nog niet, ze liepen redelijk voorop. Ook de interface en dergelijke zijn goed en creatiefquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is het voor speciaal concept dan?
Ooh, die van mij wat hoger meen ik.... Ik zal eens checkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:Op paiq is een foto met 6.1 gemidded beoordeeld
Jij bent dan ook knapquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, die van mij wat hoger meen ik.... Ik zal eens checken
Klopt... maar ze kijken niet naar intelligentiequote:
Anders zou je nog veel hoger komen johquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt... maar ze kijken niet naar intelligentie
Paiq is gewoon humor en ik ga geen vriendin zoeken via het internet.... Niet echt mijn hobby dat meetenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders zou je nog veel hoger komen joh
Maar jij had toch vriendin? wat doe jij dan op paiq?
1 van de betere voetballers ter wereld.... Ik mag die man welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Gerard
3-0
scoort zijn 100ste Liverpool-goal![]()
Je bent niet voor PSV begrijp ik?quote:
Met als reden ?quote:
Issie stiekem lekker gewordenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol een aanhangselneefje die ik al jaren niet heb gezien, is nu 20..en gegroeid
Ik weet.. maar als PSV faalt in de CL... dan is het straks bye bye zwaai zwaai.. met een plek in de derde ronde van de voorrondes CL....quote:
Kuytquote:
in feite heeft er toch ook geen één Nederlandse club iets te zoeken in de CL of wel soms?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet.. maar als PSV faalt in de CL... dan is het straks bye bye zwaai zwaai.. met een plek in de derde ronde van de voorrondes CL....
Aangezien Ajax het ook de laatste paar jaren niet super doet in Europa..... kunnen ze volgend jaar gewoon tegen AC Milan, Liverpool of .. andere grote topclub..
Dude, it's family, that's just wrong.quote:
Echt wel !quote:
Goede reden inderdaad... Ik mag het voetbal ook wel maar gun het PSV zeker als ze hun best doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kuyt
Babel
Gerard
Torres
verder spelen ze gewoon mooi voetbal.Iets dat ik PSV al jaren niet meer heb zien doen
True!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in feite heeft er toch ook geen één Nederlandse club iets te zoeken in de CL of wel soms?
Je hoort de grootste verhalen over nichies en neefiesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, it's family, that's just wrong.
Dat weet ik maar mijn nicht is al jaren gruwelijk lekker..... Of het nu fout is of nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, it's family, that's just wrong.
Ik weet niet wat erger isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
daarna raakte hij verslaafd aan drugs en daarna aan god
Op het eerste gezicht niet, maar kan wel hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Nja, dat tweede is geen ramp opzich
En beter voor je gezondheid.
Als die gelovigen aan de drugs zouden zitten hadden we nu een stuk minder oorlogenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Nja, dat tweede is geen ramp opzich
En beter voor je gezondheid.
ik gun PSV Europees ook hun overwinningen, maar niet tegen Liverpool (en Arsenal)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Goede reden inderdaad... Ik mag het voetbal ook wel maar gun het PSV zeker als ze hun best doen
Gelovig, geen drugs, haat oorlogquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Als die gelovigen aan de drugs zouden zitten hadden we nu een stuk minder oorlogen
Tja, gaat vaak zo he.. de ene verslaving gaat over in de andere.quote:
En elke keer als hij masturbeerde ging er een kuikentje dood zeker....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja, gaat vaak zo he.. de ene verslaving gaat over in de andere.
Heeft zelfs inzo'n hele kliek gezeten. hoe heet dat.. sekte. werd er zelfs gelet hoeveel jam hij op z'n boterham smeerde
Alles prima maar dat geloof maakt de wereld nu niet echt beter imoquote:
Geen ideequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
En elke keer als hij masturbeerde ging er een kuikentje dood zeker....
En er gingen ook niet onverwacht kuikentjes dood?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen ideeheb um al 3 jaar niet gesproken ofzo en daarvoor ook al een jaar niet.
Ik hou me niet zo bezig met kuikentjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef jackson het volgende:
[..]
En er gingen ook niet onverwacht kuikentjes dood?
Over kuikentjes kon het beter 2 topics terug gaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo bezig met kuikentjes
Dan zal het niet..... Ik ga er ook vandoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo bezig met kuikentjes
Dan graag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ruilen?
Ben doodmoe, maar wil nog niet slapen
Oh, vrijdag al. Niet eens een dagje vrijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow je wel hoorHeb alweer zin om vrijdag te werken
Als je ons maar niet in de steek laatquote:Idd een maand fulltime werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |