Maar wie is dan wel de echte opperbaas?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De opperbaas die pas in deel 20 kwam of zo.
Micky, Blue-eyequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zeker![]()
![]()
![]()
www.superdudes.nl/Acquiesce
Maar die is dus geblokt enzulks![]()
Die hoeft ook niet langs te komenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En Whitezilla is niet eens langs geweest bij jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Weet ik hetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wie is dan wel de echte opperbaas?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die hoeft ook niet langs te komenGisteren ook al het plafond gesaust.
Dan kom ik een andere keer wel langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit Polen zeker?
Wat denk je zelf? Opstappen met die kankerPolen, die komen hier het huis niet inquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kom ik een andere keer wel langs
Uit Polen zeker?
Die "Micky figuur" koekwaus!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat?
Hell no, ik ben totaal geen mooiboyIk ben wel mooi, en een boy maar geen mooiboy
. Daar was ik gewoon een kutuser met een banpercentage van 90%
Ik wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Opstappen met die kankerPolen, die komen hier het huis niet in
Post eens een pic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Het is pas nieuws als hij niet gebanned is, hoe sad ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Bedoelde meer waar die gast uithangt? Is ie gebanned ofzo?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Post eens een pic.Je wilt mijn whitezilla even zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dacht je van mij dan, ik riskeerde mn leven voor eentjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die niets tegen moslims heeft
Ik zal mijn verrekijker even pakken, wacht even.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je wilt mijn whitezilla even zien?
Doe het nog een keer, en maak dan kebab van die pa.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan, ik riskeerde mn leven voor eentje
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zal mijn verrekijker even pakken, wacht even.
Innerlijke profileringsdrang.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef afcajos het volgende:
Godver dat gothic topicwaarom meng ik mij altijd in discussies met contactgestoorden
5-0 winnenquote:
Ja, dat zei je al ja, ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
5-0 winnen![]()
Daarna zuipen in de stad en ik slaap bij een maat op steengooiafstand van de wallen dus Vrijdag een topic
Zoiets ongeveer ja.quote:
Ja hoe heet hij dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''de opperbaas'' van de KLB SC
afcajos!quote:
Wie zijn die andere 3 dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Amai, da kan nie hé. 5 opperbazen in ene topic.
Een opperbaas is alquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die zich een opperbaas noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |