quote:
vraag eens waarom zie mijn se k850i nog niet kunnen leverenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeee. Daar leen ik me niet voor hoorik verkoop vodafone abonnementen, en wij doen dat allemaal netjes en eerlijk en lief enzo
Ah, leuk johquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom nou niet?![]()
Ik ga trouwens iets dergelijks doen, ik zit nu in de Nederlandstalige klas ervan (Economie & bedrijfskunde), maar ik mag naar de internationale (Economics & business).
omdat bt je haatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
vraag eens waarom zie mijn se k850i nog niet kunnen leveren
quote:
nee hoor ze heeft een geile gitaarquote:
Sorry snoes, ik ben geen klantenservicequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
vraag eens waarom zie mijn se k850i nog niet kunnen leveren
waarom bel je me dan nietquote:
dat dacht jij , wij hebben een nummermelderquote:
Ja euhm sorryquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef gers het volgende:
[..]
waarom bel je me dan niet![]()
ik krijg alleen mocro's van vodafone
IK EISCH DAT JE BELTquote:
Als Amsterdam je al niks lijkt, heb je in de rest van Nederland niet veel te zoeken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, leuk joh! En gewoon, lijkt me niks
Epic fail.quote:
Tilburg of Maastricht. Bash me maarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als Amsterdam je al niks lijkt, heb je in de rest van Nederland niet veel te zoeken.Welke stad had jij dan in gedachten?
carnaval in sittardquote:
SMOESJESquote:
mestreech , vaule sjengquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tilburg of Maastricht. Bash me maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |