Nee, nu ben je niet meer lekker hollandsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik eet altijd rond half 9. Ben ik nu niet lekker Hollands?
Dan moet je, nadat je aan het juk van je ouders ontsnapt bent, naar een betere tijd overstappen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, nu ben je niet meer lekker hollandsnee grapje, maar, ja dit is de tijd waarop mijn ouders graag eten
dus ik ook. En je went eraan he? Ik zou ook geen problemen hebben met later eten, maar het is net wat je gewend bent en rond 6en krijg ik trek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, nu ben je niet meer lekker hollandsnee grapje, maar, ja dit is de tijd waarop mijn ouders graag eten
dus ik ook. En je went eraan he? Ik zou ook geen problemen hebben met later eten, maar het is net wat je gewend bent en rond 6en krijg ik trek
Ohja, en die lui laten je ook gewoon op de bank zitten zonder ook maar te vragen of je mee wilt etenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef postmortum het volgende:
hollanders daar mag je niet om half 6 komen op bezoek komen want dan moeten ze eten
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet je, nadat je aan het juk van je ouders ontsnapt bent, naar een betere tijd overstappen.Heb je al nagedacht over welke studie je wil, trouwens?
Haha, ik ga sowieso niet naar AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en international business wil ik gaan doen
![]()
bij ons ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ohja, en die lui laten je ook gewoon op de bank zitten zonder ook maar te vragen of je mee wilt eten![]()
Bij ons is het direct: Moet je ook meeëeten? We schuiven wel wat aan
Haha, dat is bij ons ook zo hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ohja, en die lui laten je ook gewoon op de bank zitten zonder ook maar te vragen of je mee wilt eten![]()
Bij ons is het direct: Moet je ook meeëeten? We schuiven wel wat aan
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:39 schreef postmortum het volgende:
BREATHTAKING IS EEN CALLCENTERSLETJE
eeuhm waaromquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef postmortum het volgende:
gers : fsc - pec is verplaatst naar 15 novermber op een zaterdag
wat verkoop je , pretuim ?quote:
knbv bekertquote:
MET Z'N ALLEN NAAR KALI-MIST1 VANAVOND!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
bij mijn ouders idd niet, maar nu ik op mijzelf woon is iedereen welkom!!!!
Waarom nou niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ik ga sowieso niet naar Amsterdamen international business wil ik gaan doen
Neeee. Daar leen ik me niet voor hoorquote:
kan ik jouw ook bellenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeee. Daar leen ik me niet voor hoorik verkoop vodafone abonnementen, en wij doen dat allemaal netjes en eerlijk en lief enzo
ik durf niet dadelijk maakt die familie kebab van mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
MET Z'N ALLEN NAAR KALI-MIST1 VANAVOND!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |