Alleen jammer dat Fok zelf zo traag isquote:
Mooi.. en heel jammer dat een klant opeens komt met probleem waardoor Gila moet gaan werkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Fok zelf zo traag is
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
niet gedacht he sgele, dat zelfs IK het druk kan hebben![]()
* Crazy-M verwijst naar OP
Mja..ik moet even een inventarislijst invullenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mooi.. en heel jammer dat een klant opeens komt met probleem waardoor Gila moet gaan werken
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Barra gaat het wel goed met je..?
Noo.. logiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:09 schreef Logician het volgende:
En ik mag weer aan het werk, tot later guys![]()
Hooi smokezquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Ik kom ook nog maar ff buurten... Tussen de drukte door
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt wel je hoort wel bij ons!
De GRTDOJW crew
Smokez ouwe pikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Ik kom ook nog maar ff buurten... Tussen de drukte door
Hé, ik ben nog maar een broekie van 23 hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:16 schreef tripack het volgende:
[..]
Smokez ouwe pikleef jij ook nog
ben van het weekend nog int noorden geweest
verjaardag van m'n opaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, ik ben nog maar een broekie van 23 hoor![]()
Maar inderdaad, ik leef nog
Wat brengt jou zo opeens naar het noorden dan?
wat verstaan jullie onder het noorden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, ik ben nog maar een broekie van 23 hoor![]()
Maar inderdaad, ik leef nog
Wat brengt jou zo opeens naar het noorden dan?
noord hollandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat verstaan jullie onder het noorden?
Doei WLquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
TVP!
werkse nog vandaag mensen, ik ben ervandoor
Zaterdagmiddag rond 17:00 - 17:30 ben ik nog 'even snel' heen en weer gereden tussen Heemskerk en Alkmaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef tripack het volgende:
[..]
verjaardag van m'n opa![]()
ik heb nog om me heen gekeken of ik een groene motor voorbij zag scheurenergens op de A9
dan heb ik je "net" gemist want ik reed zo 5 uur weg vanuit den helderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag rond 17:00 - 17:30 ben ik nog 'even snel' heen en weer gereden tussen Heemskerk en Alkmaar
kmh?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag rond 17:00 - 17:30 ben ik nog 'even snel' heen en weer gereden tussen Heemskerk en Alkmaar
Nou gezellig van jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon, ff stalken, maar na een kwartiertje had ik het wel weer gezien eigenlijk![]()
Ik woon weer wat noordelijker dan Smokezquote:
ik weetzquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou gezellig van je
[..]
Ik woon weer wat noordelijker dan Smokez
Goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi Lynda,
Hoe was de rechtbank?
Ik ben altijd gezelligquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weetzben ik ook langs/door gereden
2x op een dag langs het AZ stadion
Aha okay.. beetje boeiende zaken of van die kansloze dingen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Goed
Even 5 zaken bijgewoond! Een groot zeikwijf niet normaal![]()
Nu alles uitwerken en ff griffier bellen voor de volgende 2
Nou ik heb mezelf wel even lopen verlekkeren bij die toga's.. Die wil ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:30 schreef Olep het volgende:
Griffier lijkt me kut beroep.
uhmz.... week niet meerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:31 schreef lynda het volgende:
[..]
mooi he
![]()
Je bent volgens mij bijna langs mijn huis gereden.. Weg werkzaamheden na het stadion?
Zo ja.. dan heb je het mooie oudorp gezien
Waren allemaal dagvaardingen.. Dus zaken van 5 minuten..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha okay.. beetje boeiende zaken of van die kansloze dingen?
Ik moest ook keer er heen (middelbare school) had ik echt een vage zaak..
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou ik heb mezelf wel even lopen verlekkeren bij die toga's.. Die wil ik ook![]()
Had wel relaxte rechter! Mochten alles vragen ed
Dan ben je langs Oudorp geredenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:33 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz.... week niet meerniet echt last van gehad
ik had de rondweg richting de N9
Okay.. beetje die standaard dingen dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Waren allemaal dagvaardingen.. Dus zaken van 5 minuten..
1 zaak met raar wijf was wel coolDat word een comparitie..
1 was ja ik betaal oke fijne dag nog
3 waren met een bewindvoerder.. Dus client met een schuld bij een bedrijf
en euh.. nog een vage zaak maar daar voor misten wij teveel informatie om het goed te kunnen volgen helaas
jahquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan ben je langs Oudorp gereden![]()
Stadion -> Mac donalds.. nieuwe randweg.. Links oudorp rechts heerhugowaard
Gezellig hoor zo eng dicht bij
hehe voor mij redelijk dichtbijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
jahtis wel een pokke end rijden
2 uur (als je iets boven de gewenste snelheid reist
)
tis maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
hehe voor mij redelijk dichtbij
Jij woont gewoon ver
godsamme gekke aap wat doe jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Nope..
Ik woon in et zuiden
--
Entertainment voor op et werk
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=6aa2bcf9ad47018b60c6b4a23cbe619a
Kut... die zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Nope..
Ik woon in et zuiden
--
Entertainment voor op et werk
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=6aa2bcf9ad47018b60c6b4a23cbe619a
Haha sorry..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha sorry..ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds komen er soms van die figuren in m'n stamkroeg naar me toe; "He gast, ik heb gehoord dat jij diegene was die de AVRO had gerickrolled, is dat écht zo?"
Best humor![]()
Haha.. het klinkt zo echt tot die komt met die zeppling hahahah!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx
Nog steeds komen er soms van die figuren in m'n stamkroeg naar me toe; "He gast, ik heb gehoord dat jij diegene was die de AVRO had gerickrolled, is dat écht zo?"
Best humor
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het was nogal druk, dus harder dan 270-280 heb ik niet kunnen halen
jij boef!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef Sm0keZ het volgende:
"Het lijkt wel alsof je me een droom zit te vertellen Jochem!"
Haha.. jah hij wilde me toen die zepplin laten zien.. en precies toen kwam Rick Astley hahahahahahha prachtigquote:
hmmmm zal ik klikken.... naaah doe maar nietquote:
Fail..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:
Ik vertrouw geen enkele link meer hiero!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Olep het volgende:
Maar ok ff serieus. Check dit plaatje. Die kat is best eng
Ja het is een filmpjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Bassie is nu officieel een held
Roddelblad wil schadevergoeding van "Bassie"
Trouwens, Olep, tinypic en tinyurl zijn twee verschillende dingen
Je kunt nu tegenwoordig voor FireFox complete anti-rickroll-plugins downloaden, t moet niet gekker wordenepicwinrar.com is hier al een tijdje mee bezig
HAHAHHAquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Bassie is nu officieel een held
Roddelblad wil schadevergoeding van "Bassie"
Trouwens, Olep, tinypic en tinyurl zijn twee verschillende dingen
Je kunt nu tegenwoordig voor FireFox complete anti-rickroll-plugins downloaden, t moet niet gekker wordenepicwinrar.com is hier al een tijdje mee bezig
FP?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, da's een linkje naar de FP, en heeft niets met rickrollen te maken
Denk dat die zijn eigen post bedoeldequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Denk dat die zijn eigen post bedoelde
Wel ff Smokez begroeten voor ik weg ben hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Godver... had ik het gewoon druk
Maar goed... kan er nu wel vandoor
Mijn mede GRTDOJW-ers! Ik wens jullie een fijne avond![]()
Soms word ik een beetje moe van sommige mensen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel ff Smokez begroeten voor ik weg ben he
Hebben we er nog zin in SmoKez!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van je moeder wordt ik pas moe!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Soms word ik een beetje moe van sommige mensen..
ik word moe van dat het hier half dood isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van je moeder wordt ik pas moe!
nog 5quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Soms word ik een beetje moe van sommige mensen..
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
SMOKES
SGELE
EVERYONE!
happy to see youuuuuuu![]()
![]()
Dat zal het zijn :pquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen wonder, ze is vast al klaar met werken
Logicianquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:08 schreef Logician het volgende:@ smokez
en thuis lekker lui heroes kijken vanaaf
CRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:02 schreef Crazy-M het volgende:
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
CRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
!!
!!
Dus nog geen broodje kaasquote:
huh?quote:
nee, ik ga hem niet uitleggenquote:
hoiquote:
quote:
Wat heeft iedereen tegen mij vandaagquote:
als ik hem uitleg is hij niet leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen mij vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik hem uitleg is hij niet leukNee, koffie met een plakje cake manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
toch ook een broodje kaasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, koffie met een plakje cake man
Kan het me niet herinneren eigenlijkquote:
oh noes... not the attack of the cactusloverquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren eigenlijk
p.s
Kijk je even op de nieuwsgroepen, zie je dit: Cactus (2008) (divx)
tripack, alles goed daaro?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:50 schreef tripack het volgende:
[..]
oh noes... not the attack of the cactuslover
goedeavondiedereen
jah nog wel druk... verslag afmaken(hopelijk vanavond) want die moet vrijdag ingeleverd worden.quote:
Succes dude!quote:
Dus je hoeft gelukkig niet meer zo veel te doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef tripack het volgende:
[..]
jah nog wel druk... verslag afmaken(hopelijk vanavond) want die moet vrijdag ingeleverd worden.
alleen nog ff de evaluatie goed opzetten en invullen
jah ondanks dat het product niet af is ( en de opdrachtgever daar nie blij mee isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus je hoeft gelukkig niet meer zo veel te doen?
Hoop dat het goed gaat lukken voor vrijdag, succes man!
dat doet die van ons ook.. moet jij het vasthouden terwijl hij er op kauwt!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef draculettetje het volgende:
ow ja en had ik jullie al verteld dat in het begin ronja nog wel eens moeite had een bot aan mij af te staan?
gister moest ik d'r helpen
[ afbeelding ]
ja precies!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat doet die van ons ook.. moet jij het vasthouden terwijl hij er op kauwt!!!
lief koppiejquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef draculettetje het volgende:
ow ja en had ik jullie al verteld dat in het begin ronja nog wel eens moeite had een bot aan mij af te staan?
gister moest ik d'r helpen
[ afbeelding ]
najah je kan het wel zien aan haar koppiejquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:47 schreef draculettetje het volgende:
op deze foto vind ik dat nog niet eens zo duidelijk! maar ze is idd goed gegroeid!
komt misschien ook dat ze vandaag praktisch de hele dag bij een duitse dog is geweestquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef tripack het volgende:
[..]
najah je kan het wel zien aan haar koppiejdie is nog wel ondeugend, maar toch wel pup af
wat niet wil zeggen dat ze enorm kjoet is
dat zijn ook wel hele grote hondenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt misschien ook dat ze vandaag praktisch de hele dag bij een duitse dog is geweest
lijkt zij ook meteen weer kleiner
en ronja blijft die andere hond zo vreselijk uitdagenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:28 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zijn ook wel hele grote hondendaar lijkt bijna elke hond wel veul kleiner door
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sjo, Droxz heeft weer een kort koppie... haar was me te lang!
Kort... maar krachtig zullen we maar zeggen
sorry ik moest ff lachequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:48 schreef Logician het volgende:
Mr E?
Toch niet deze he?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef tripack het volgende:
[..]
sorry ik moest ff lache
mr E...slaat ook een beetje op mistery
Klik zonder wat in te voeren op "invoeren", en daar kan je je post icons kiezenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:50 schreef Logician het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.
ps: hoe zetten jullie die andere smilies als posticon?
Misschien ergens in je instellingen staan ofzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:26 schreef Logician het volgende:
waarom lukt mij dat niet? of kan dat niet onder silver?
hahahah, klopt helemaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef tripack het volgende:
misschien kan je dat in de opties instellen.
foto's van droxz? zeg maar (duidelijk) met zijn gezicht... die bestaan nietaltans niet op het internet
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:00 schreef Logician het volgende:
jammuh zal zo eens kijken bij de instellingen, ben nu heerlijk aan het wegdromen op youtube
Brabantse PIMP, goede mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Gelukkig was het de trein waar ik in zat dit keer die een bovenleiding tot snot trok... laat de rest maar vertraagd zijn dan
Drrrroxz!!![]()
Mogguh!
Succesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Brabantse PIMP, goede mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn, moet weer in "vergadering"Zal hier dus weer niet veel zijn deze ochtend.
Neej ik word steeds slechterquote:
Sjesesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik word steeds slechtermaar uiteraard wel aan het werk
sort of
Mogguh Tripack!!quote:
Neeej thee graagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
SjesesSchiet ook niet op dus...niet dat ik hier ineens griep vrij ben ofzo
Koffie maar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |