abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62051996
quote:
AMSTERDAM - Een roddelblad wil clown Bassie aanklagen. Het tijdschrift, dat vandaag in de winkels ligt en groot uitpakt met het vermeende slippertje van de clown, zegt tienduizenden euro's mis te lopen door de 'misplaatste grap'.

Verschillende bladen pakken vandaag groot uit over de 'affaire' van Bas van Toor. 'Waar clown (73) altijd bang voor was', brengt bijvoorbeeld Weekend pontificaal op de cover. Onder de kop 'Nachtmerrie komt uit voor clown Bassie' schrijft Weekend dat Bas van Toor en zijn vrouw Coby zo kapot zijn van het nieuws dat ze enkele dagen zijn ondergedoken.

Ook Privé besteedt twee volle pagina´s aan de baby die Bassie na een optreden zou hebben verwekt bij Sandra K. uit Heerhugowaard.

De advocaten van een van de roddelbladen buigen zich momenteel over de vraag hoe zij clown Bassie aansprakelijk kunnen stellen voor zijn grap. "Een grap is leuk, maar daar is hier eigenlijk geen sprake meer van. We hebben namelijk de hele maandag geprobeerd om Bas van Toor en zijn familie te bellen, om te kunnen nagaan of het verhaal wel of niet klopte, maar kregen de hele dag geen gehoor. We hebben het verhaal geschreven, maar wel onze twijfel erin laten doorklinken."

De bladen gaan altijd op maandagavond naar de drukker zodat ze op woensdag in de winkel kunnen liggen. Sandra K. bracht haar 'verhaal' maandagmorgen naar buiten.

Vanmiddag is er topoverleg om te kijken of het blad stappen kan ondernemen tegen Bassie. Om die reden wil het tijdschrift nog niet met zijn naam in de publiciteit. "Eerst wachten we het overleg af", aldus de hoofdredacteur van het landelijke roddelblad tegen De Telegraaf.

ze schrijven de grootste onzin en de grootste leugens en nu willen ze geld eisen omdat ze ergens ingetrapt zijn
Deden meer BN'ers dit maar om zo schade te leveren aan hun
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:38:56 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62052097
Lullig hoor, een ongeverifieerd verhaal publiceren en dan vervolgens keihard op je bek gaan als het een hoax blijkt te zijn. Normaal gesproken halen ze hun bestaansrecht uit die rotzooi, en nu krijgen ze het deksel op hun neus. Harstikke mooi toch
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_62052114
Geweldige grap. Hopelijk kost het ze een flinke klap geld.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62052124
pi_62052129
Gezien de zooi die normaal in de bladen staat hebben ze niet een derg sterke zaak denk ik.
pi_62052168
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:38 schreef Hukkie het volgende:
Lullig hoor, een ongeverifieerd verhaal publiceren en dan vervolgens keihard op je bek gaan als het een hoax blijkt te zijn.
Het mooiste is nog dat ze zelf hun huiswerk niet doen en nu zielig hem de schuld geven. Tja, ook een riooljournalist moet gewoon zijn werk doen en als je dat niet doet dan moet je op de blaren zitten. Ze hóeven die roddeltroep niet uit te brengen natuurlijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62052176
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:39 schreef snellejelle het volgende:
Idd, een andere reactie is er gewoon niet. Zo lachwekkend en ik vind het eigenlijk te triest voor woorden dan de roddelbladen dit zelf niet door hebben.
quote:
Onder de kop 'Nachtmerrie komt uit voor clown Bassie' schrijft Weekend dat Bas van Toor en zijn vrouw Coby zo kapot zijn van het nieuws dat ze enkele dagen zijn ondergedoken.
Haha, dat hebben ze dus nooit van Bas en Coby gehoord.
pi_62052376
Wheheheh .
pi_62052420
Die zingende Palingboeren hebben ook zoiets uitgehaald met Shownieuws.....

Zouden ze inderdaad vaker moeten doen
pi_62052425
Ik begin bassie steeds leuker te vinden.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_62052485
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:50 schreef Rekkie het volgende:
Die zingende Palingboeren hebben ook zoiets uitgehaald met Shownieuws.....

Zouden ze inderdaad vaker moeten doen
Inderdaad, tot niemand meer die klote blaadjes gaat kopen, omdat die 'verhalen' telkens allemaal gespeeld blijken te zijn, waardoor die bedrijven failliet gaan.
pi_62052589
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Inderdaad, tot niemand meer die klote blaadjes gaat kopen, omdat die 'verhalen' telkens allemaal gespeeld blijken te zijn, waardoor die bedrijven failliet gaan.
zouden ze niet failiet moeten gaan omdat niemand die troep leest? Ik bedoel wat voor persoon heeft interesse in wat voor deo 1 of andere beroendheid gebruikt.
pi_62052595
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

zouden ze niet failiet moeten gaan omdat niemand die troep leest? Ik bedoel wat voor persoon heeft interesse in wat voor deo 1 of andere beroemdheid gebruikt.
pi_62052642
quote:

[..]

zouden ze niet failiet moeten gaan omdat niemand die troep leest? Ik bedoel wat voor persoon heeft interesse in wat voor deo 1 of andere beroendheid gebruikt.
Te veel blijkbaar, anders bestonden sommige van die blaadjes niet al voor een aantal jaar.
pi_62052657
quote:

[..]

Hij bedoelt volgens mij dat ze net zolang moet doorgang totdat ze echt falliet zijn
pi_62052716
Wát een held, die Bassie!
pi_62052718
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:59 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hij bedoelt volgens mij dat ze net zolang moet doorgang totdat ze echt falliet zijn
pi_62052758
Lol,

Roddelbladen... zegt genoeg..

Ik hoop dat ze keihard onderuit gaan en geen cent krijgen van Bassie. Ga maar eerst eens uitzoeken hoe betrouwbaar het verhaal voordat je het uitbrengt. Eigen schuld dikke bult.

En eensch een clown altijd een clown.

Go Bassie
pi_62052894

Advocaat van verdachte: "Hij was maar een clown.."
Rechter: "Klopt, Bassie gaat vrijuit."
pi_62052923
quote:

[..]

Mwoa, hier hebben we [SHO]. Da's niet echt anders dan die bladen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_62052939
Om welk blad gaat het eigenlijk ?
Lijkt me wel leuk om ze even te mailen hehehehehehe
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:11:47 #22
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_62053069
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:50 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik begin bassie steeds leuker te vinden.
Zullen we een 'Alles Is Voor Bassie'-fonds oprichten om hem te steunen in zijn jurisische nood?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:14:01 #23
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62053133
Kreeg je maar kanker van zoveel arrogantie
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62053284
Een van de weinig geslaagde grappen van Bassie.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62053380
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:07 schreef Martinovibes het volgende:
Lijkt me wel leuk om ze even te mailen hehehehehehe
Als bekend is om welk roddelblad het gaat is het inderdaad wel zo aardig om massaal mailtjes te gaan sturen naar de redactie waarin je ze uitlacht en/of foto's van Clown Bassie stuurt.
pi_62053430
Ge-wel-dig
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:24:17 #27
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62053449
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als bekend is om welk roddelblad het gaat is het inderdaad wel zo aardig om massaal mailtjes te gaan sturen naar de redactie waarin je ze uitlacht en/of foto's van Clown Bassie stuurt.
Of zeggen dat je zwanger bent van Albert Verlinde natuurlijk. Wie weet...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:35:39 #28
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62053753
Wat een held.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:45:12 #29
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62054040
Heerlijk!
pi_62057493
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

ze schrijven de grootste onzin en de grootste leugens en nu willen ze geld eisen omdat ze ergens ingetrapt zijn
Deden meer BN'ers dit maar om zo schade te leveren aan hun
idd ondergedoken en meer van die grappen komen gewoon uit de duim, mooi hoe hard ze door de mand vallen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62058795
Hypocriet ten top van die roddelbladen. Die gasten schrijven alleen maar leugens en 'roddels' , maakt Bassie een keer een grap (hij heeft nooit iets persoonlijk bevestigd) en dan gaan ze huilen

koekje van eigen deeg noemen we dit
Love is in the air!
pi_62058946
Een roddelblad probeerd weer extra aandacht te krijgen en wij trappen er met zijn allen in.
pi_62063265
Hilarisch.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62064449
hahaha, geweldig.

maar dit biedt ook perspectief voor de BN-ers

laat ze een organisatie in het leven roepen die dit soort foutieve roddels verspreid en dan zoveel dat die roddelblaadjes iedere keer op hun bek gaan.

gewoon: albert verlinde pijpte jan smith na een interview, etc.
en dan elke keer als een roddelblad dat publiceerd meteen de details van de scam geven.

is die ellende meteen voorbij (en kunnen wij lachen en gokken wat echt is of niet )
pi_62064629
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef downthedrain het volgende:
laat ze een organisatie in het leven roepen die dit soort foutieve roddels verspreid en dan zoveel dat die roddelblaadjes iedere keer op hun bek gaan.
Je hebt helemaal gelijk.
Als je zo'n bedrijf opstart en het echt heel professioneel aanpakt, dan ga je heel rijk worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62065107
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk.
Als je zo'n bedrijf opstart en het echt heel professioneel aanpakt, dan ga je heel rijk worden.
is misschien nog niet eens zo'n gek idee aangezien BN-ers gek worden van dat papparazie tuig en menig gewoon nederlander ook.

en als de riooljournalisten genaaid worden dan lachen de bn-ers en het gewone volk.
kijk naar bassie, eerst vergruist en nu hebben opeens heel veel mensen respect voor hem.

lijkt me geweldig om te doen.
gewoon met BN-ers een leuke grap samen bedenken, eventueel foto's die iets insuneren en dan als weekend er een artikel over maakt meteen op de eigen site de originele foto's ploffen.

ga eens een balletje erover opgooien.

misschien ook een leuke format voor joop van der ende!
pi_62065262
Directeur van het roddelblad: "Drommels, drommels, en nog eens... drommels!!!!!!"
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:19:34 #38
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_62065299
en dan nu dus ook de video die bij de hele zooi hoort:
pi_62065385
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Visitor.Q het volgende:
en dan nu dus ook de video die bij de hele zooi hoort:

fucking geweldig, minininimi
pi_62067791
quote:
.....
De bladen gaan altijd op maandagavond naar de drukker zodat ze op woensdag in de winkel kunnen liggen. Sandra K. bracht haar 'verhaal' maandagmorgen naar buiten.
.....
Is het dan niet de grap van Sandra K.?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_62067798
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:18 schreef Neontetra het volgende:
Directeur van het roddelblad: "Drommels, drommels, en nog eens... drommels!!!!!!"
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 2 oktober 2008 @ 07:43:57 #42
206640 Beelzebufo
pi_62068515
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 02:16 schreef svann het volgende:

[..]

Is het dan niet de grap van Sandra K.?
Euh? Heb je de film 'The Matrix' gezien? Er ís geen Sandra K...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_62068645
NU pas merk je echt goed hoeveel crap die bladen schrijven
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:07:06 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62068660
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:05 schreef Chocolate het volgende:
NU pas merk je echt goed hoeveel crap die bladen schrijven
Precies. En dat ze hun bronnen niet controleren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62068697
Ik moet toegeven, Bassie kan toch best een leuke clown zijn.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:24:23 #46
206640 Beelzebufo
pi_62068822
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:11 schreef Ichiko het volgende:
Ik moet toegeven, Bassie kan toch best een leuke clown zijn.
Alleen jammer dat hij daar eerst 73 jaar voor nodig gehad heeft.
pi_62068949
Nog 1 keer voor bassie & co.. Volgens mij heeft iemand wat griengas losgelaten op die redactie.. Als ze een beetje kloten hebben zouden ze dit gewoon als een pijnlijke inschattingsfout in de kast moeten zetten, en niet zo kinderachtig doen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_62069073
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:37 schreef fruityloop het volgende:
.....Volgens mij heeft iemand wat griengas losgelaten op die redactie....
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:59:26 #49
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_62069198
Hoop dat dit inderdaad het begin is van een eindeloze stroom grappen van BN'ers.
pi_62069480
Griengas lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')