quote:AMSTERDAM - Een roddelblad wil clown Bassie aanklagen. Het tijdschrift, dat vandaag in de winkels ligt en groot uitpakt met het vermeende slippertje van de clown, zegt tienduizenden euro's mis te lopen door de 'misplaatste grap'.
Verschillende bladen pakken vandaag groot uit over de 'affaire' van Bas van Toor. 'Waar clown (73) altijd bang voor was', brengt bijvoorbeeld Weekend pontificaal op de cover. Onder de kop 'Nachtmerrie komt uit voor clown Bassie' schrijft Weekend dat Bas van Toor en zijn vrouw Coby zo kapot zijn van het nieuws dat ze enkele dagen zijn ondergedoken.
Ook Privé besteedt twee volle pagina´s aan de baby die Bassie na een optreden zou hebben verwekt bij Sandra K. uit Heerhugowaard.
De advocaten van een van de roddelbladen buigen zich momenteel over de vraag hoe zij clown Bassie aansprakelijk kunnen stellen voor zijn grap. "Een grap is leuk, maar daar is hier eigenlijk geen sprake meer van. We hebben namelijk de hele maandag geprobeerd om Bas van Toor en zijn familie te bellen, om te kunnen nagaan of het verhaal wel of niet klopte, maar kregen de hele dag geen gehoor. We hebben het verhaal geschreven, maar wel onze twijfel erin laten doorklinken."
De bladen gaan altijd op maandagavond naar de drukker zodat ze op woensdag in de winkel kunnen liggen. Sandra K. bracht haar 'verhaal' maandagmorgen naar buiten.
Vanmiddag is er topoverleg om te kijken of het blad stappen kan ondernemen tegen Bassie. Om die reden wil het tijdschrift nog niet met zijn naam in de publiciteit. "Eerst wachten we het overleg af", aldus de hoofdredacteur van het landelijke roddelblad tegen De Telegraaf.
Het mooiste is nog dat ze zelf hun huiswerk niet doen en nu zielig hem de schuld geven. Tja, ook een riooljournalist moet gewoon zijn werk doen en als je dat niet doet dan moet je op de blaren zitten. Ze hóeven die roddeltroep niet uit te brengen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:38 schreef Hukkie het volgende:
Lullig hoor, een ongeverifieerd verhaal publiceren en dan vervolgens keihard op je bek gaan als het een hoax blijkt te zijn.
Idd, een andere reactie is er gewoon niet. Zo lachwekkend en ik vind het eigenlijk te triest voor woorden dan de roddelbladen dit zelf niet door hebben.quote:
Haha, dat hebben ze dus nooit van Bas en Coby gehoord.quote:Onder de kop 'Nachtmerrie komt uit voor clown Bassie' schrijft Weekend dat Bas van Toor en zijn vrouw Coby zo kapot zijn van het nieuws dat ze enkele dagen zijn ondergedoken.
Inderdaad, tot niemand meer die klote blaadjes gaat kopen, omdat die 'verhalen' telkens allemaal gespeeld blijken te zijn, waardoor die bedrijven failliet gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:50 schreef Rekkie het volgende:
Die zingende Palingboeren hebben ook zoiets uitgehaald met Shownieuws.....
Zouden ze inderdaad vaker moeten doen
zouden ze niet failiet moeten gaan omdat niemand die troep leest? Ik bedoel wat voor persoon heeft interesse in wat voor deo 1 of andere beroendheid gebruikt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad, tot niemand meer die klote blaadjes gaat kopen, omdat die 'verhalen' telkens allemaal gespeeld blijken te zijn, waardoor die bedrijven failliet gaan.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
zouden ze niet failiet moeten gaan omdat niemand die troep leest? Ik bedoel wat voor persoon heeft interesse in wat voor deo 1 of andere beroemdheid gebruikt.
Te veel blijkbaar, anders bestonden sommige van die blaadjes niet al voor een aantal jaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
zouden ze niet failiet moeten gaan omdat niemand die troep leest? Ik bedoel wat voor persoon heeft interesse in wat voor deo 1 of andere beroendheid gebruikt.
Hij bedoelt volgens mij dat ze net zolang moet doorgang totdat ze echt falliet zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
zouden ze niet failiet moeten gaan omdat niemand die troep leest? Ik bedoel wat voor persoon heeft interesse in wat voor deo 1 of andere beroendheid gebruikt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij dat ze net zolang moet doorgang totdat ze echt falliet zijn
Mwoa, hier hebben we [SHO]. Da's niet echt anders dan die bladen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Zullen we een 'Alles Is Voor Bassie'-fonds oprichten om hem te steunen in zijn jurisische nood?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:50 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik begin bassie steeds leuker te vinden.
Als bekend is om welk roddelblad het gaat is het inderdaad wel zo aardig om massaal mailtjes te gaan sturen naar de redactie waarin je ze uitlacht en/of foto's van Clown Bassie stuurt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:07 schreef Martinovibes het volgende:
Lijkt me wel leuk om ze even te mailen hehehehehehe
Of zeggen dat je zwanger bent van Albert Verlinde natuurlijk. Wie weet...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als bekend is om welk roddelblad het gaat is het inderdaad wel zo aardig om massaal mailtjes te gaan sturen naar de redactie waarin je ze uitlacht en/of foto's van Clown Bassie stuurt.
idd ondergedoken en meer van die grappen komen gewoon uit de duim, mooi hoe hard ze door de mand vallenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
ze schrijven de grootste onzin en de grootste leugens en nu willen ze geld eisen omdat ze ergens ingetrapt zijn
![]()
Deden meer BN'ers dit maarom zo schade te leveren aan hun
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef downthedrain het volgende:
laat ze een organisatie in het leven roepen die dit soort foutieve roddels verspreid en dan zoveel dat die roddelblaadjes iedere keer op hun bek gaan.
is misschien nog niet eens zo'n gek idee aangezien BN-ers gek worden van dat papparazie tuig en menig gewoon nederlander ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Als je zo'n bedrijf opstart en het echt heel professioneel aanpakt, dan ga je heel rijk worden.![]()
fucking geweldig, minininimiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Visitor.Q het volgende:
en dan nu dus ook de video die bij de hele zooi hoort:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:18 schreef Neontetra het volgende:
Directeur van het roddelblad: "Drommels, drommels, en nog eens... drommels!!!!!!"
Euh? Heb je de film 'The Matrix' gezien? Er ís geen Sandra K...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:16 schreef svann het volgende:
[..]
Is het dan niet de grap van Sandra K.?
Precies. En dat ze hun bronnen niet controleren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:05 schreef Chocolate het volgende:
NU pas merk je echt goed hoeveel crap die bladen schrijven
Alleen jammer dat hij daar eerst 73 jaar voor nodig gehad heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:11 schreef Ichiko het volgende:
Ik moet toegeven, Bassie kan toch best een leuke clown zijn.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:37 schreef fruityloop het volgende:
.....Volgens mij heeft iemand wat griengas losgelaten op die redactie....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |