Dat zal het zijn :pquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen wonder, ze is vast al klaar met werken
Logicianquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:08 schreef Logician het volgende:@ smokez
en thuis lekker lui heroes kijken vanaaf
CRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:02 schreef Crazy-M het volgende:
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
CRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
!!
!!
Dus nog geen broodje kaasquote:
huh?quote:
nee, ik ga hem niet uitleggenquote:
hoiquote:
quote:
Wat heeft iedereen tegen mij vandaagquote:
als ik hem uitleg is hij niet leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen mij vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik hem uitleg is hij niet leukNee, koffie met een plakje cake manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
toch ook een broodje kaasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, koffie met een plakje cake man
Kan het me niet herinneren eigenlijkquote:
oh noes... not the attack of the cactusloverquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren eigenlijk
p.s
Kijk je even op de nieuwsgroepen, zie je dit: Cactus (2008) (divx)
tripack, alles goed daaro?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:50 schreef tripack het volgende:
[..]
oh noes... not the attack of the cactuslover
goedeavondiedereen
jah nog wel druk... verslag afmaken(hopelijk vanavond) want die moet vrijdag ingeleverd worden.quote:
Succes dude!quote:
Dus je hoeft gelukkig niet meer zo veel te doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef tripack het volgende:
[..]
jah nog wel druk... verslag afmaken(hopelijk vanavond) want die moet vrijdag ingeleverd worden.
alleen nog ff de evaluatie goed opzetten en invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |