En dat dus!quote:
dat laatste snap ik nog wel. Gebeurt bij ons met het boksen ook wel. Meestal is het dan zo dat zijn eigenlijke tegenstander geblesseerd is geraakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:06 schreef Svnn het volgende:
waarom moet jij afvallen.. het is beter als jou tegenstander gewoon meer eet in 3 dagen.. dat is makkelijker dan afvallen..
en als het een hele belangrijke wedstrijd is dan is het raar dat je gister werd gebelt dat er geen tegenstander is
dat kan niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:18 schreef maannuu het volgende:
Hoe kan ik 2,5 kilo afvallen in 3 dagen.
Het is heel beangrijk voor me want k heb wedstrijden.
Kunnen jullie me een paar goede tips geven.
Alvast Bedankt:D
Wat de TS van plan is, is sowieso al "niet al te slim".. maar jouw suggestie al helemaal nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef Wouzerlicious het volgende:
Ondertussen dat je nu al aardig wat uurtjes vertoefd op dit topic had je kunnen sporten en ofj e inlezen met iets anders dan meningen van ons...
die zitten ook in bepaalde soorten fruit zoals bananen, of eet dan een kleine biefstuk 's avondsquote:
Daarom moet je dus geen fruit eten als je op heel korte termijn af wilt vallen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:51 schreef DrPwn het volgende:
[..]
die zitten ook in bepaalde soorten fruit zoals bananen,
Een maag/darm-infectie doet wonderen hoor. Dan verlies je zoveel vocht dat je die kilo's zo kwijt bentquote:
Maakt op zich niet uit als de rondes minder dan een kwartier duren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een maag/darm-infectie doet wonderen hoor. Dan verlies je zoveel vocht dat je die kilo's zo kwijt bentHelaas kun je dan niet meer op je benen staan en je moet om het kwartier naar het toilet toe.
Mijn eerdere post niet gezien? 20 pond in drie dagen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef -Trinity- het volgende:
Impossible. Punt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
exactly.
Sorry hoor, maar je bent gek als je het doet. Een van onze jongens is een keer in een week 3 kilo afgevallen voor een profpartij. Hij was te veel vocht kwijt dus elke klap tegen zijn hoofd was er een die vele malen harder aankwam dan normaal het geval zou zijn geweest (voor de niet wetenden: tussen je hersenen en je schedel zit een vochtlaag die je hersenen tegen klappen - ongeacht wat voor dus ook als je je hoofd stoot- beschermt, dit vocht, of beter gebrek aan, is ook de hoofdpijnkater die je ervaart na te veel zuipen)
Anyways: in de 5e ronde (van de eigenlijke 10) ging hij knock-out en had hij zo'n een zware hersenschudding dat hij 2 maanden niet kon trainen. ERRUG STOM DUS!
Daarom is, wanneer je te veel alcohol gedronken hebt, het drinken van minimaal 2-3 grote glazen water voordat je gaat slapen de beste remedie tegen een kater die ook nog eens werktquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Zo leer ik nog eens wat op Fok!
Je hebt overigens absoluut gelijk met je adviezen. Ben benieuwd of TS nog komt posten hoe het gegaan is. Of ligt 'ie in bed met een hersenschudding?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:16 schreef tevebe het volgende:
Paar gram coke/pep in je neus duwen en een weekend niet slapen
Als je goeie hebt welquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef BrandX het volgende:
[..]goeie. Dan ben je echt nog in staat een wedstrijd te vechten.
en jij denkt dat TS een penis van 2,5kg heeft?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:32 schreef Pritt het volgende:
Ik zou zeggen penis eraf, maar aangezien TS nog jong is heeft dat wat minder nut.
Ik wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij denkt dat TS een penis van 2,5kg heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
ah dank u, dat roepen we al een heel topicquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
Als je goeie hebt welEr is geen gezonde manier om zo snel af te vallen.
Jij hebt dus pech met je huidige man hoor ik al.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij denkt dat TS een penis van 2,5kg heeft?
Vrij vertaald betekent dit: "Ik heb het gered om zoveel af te vallen en ik ben 2e geworden" ???quote:
quote:
Niet slecht! Dat wordt Feyenoord ook de afgelopen paar wedstrijden. Steeds 2equote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:17 schreef maannuu het volgende:
k heb het gezet hoor en was 2e":D
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:56 schreef Poit- het volgende:
Ligt er ook een beetje aan hoeveel TS weegt en in welke gewichtsklasse hij valt toch. Als je nou bv 122,5kg weegt en je wil meedoen in de klasse tot 120kg dan valt 2,5kg in 3 dagen best mee.
Hij was op zich goed voor zijn gewichtsklasse, alleen was er opeens drie dagen voor het toernooi geen tegenstander meer voor hem, alleen dus in een gewichtsklasse lager. Dat wist hij niet eerder. Dus wat dat betreft treft TS geen blaam. Alleen het absurde dat zijn trainer hem in 3dgn 2,5kg wil laten afvallen, zijn ouders (want ja, de trainer zal het wel weten) dit toestaan en dat een jochie hier de dupe van is, is zwaar frustrerend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Sukkel! Waarom ben je niet eerder op je eten gaan letten?
Hoezo niet slim? ik zeg niet dat hij die 3 kilo moet verliezen maar met sporten bereik je in ieder geval een verbranding, zodat hij voor de volgende wedstrijd wel wedstrijd klaar is en hiervoor ook genoeg tijd heeft in plaats van dit te lezen en mensen die op elkaar reageren met rare antwoorden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat de TS van plan is, is sowieso al "niet al te slim".. maar jouw suggestie al helemaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |