Ik heb er al een aantal keren ingezeten vooral in dat glazen deel wat je op de voorgrond ziet in het wit. Je hebt echt het idee dat je voor de hele buurt te kijk zit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef MissMSX het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit gebouw door de welstandscommissie is gekomen? Past totaal niet in de prachtige jaren 30 wijk. Of gelden er in zulke gevallen andere regels?
Ambtenaren, bah
[ afbeelding ]
M'n Zwijndrecht... wat doen ze?
Mijn partner heeft met haar samengewerkt bij de KPN, toen dat nog op het stationsplein zat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef alpeko het volgende:
Justine Pelmelay mag natuurlijk ook niet ontbreken in het lijstje met beroemde Zwijndrechters.
Da's dan wel weer goed. Beetje in de gaten houden wat die ambtenaren daar allemaal doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keren ingezeten vooral in dat glazen deel wat je op de voorgrond ziet in het wit. Je hebt echt het idee dat je voor de hele buurt te kijk zit.
Ha ha ik ben geen ambtenaar, in het deel wat ik bedoel zit de Gemeenteraad een keer in de 2 weken. Ambtenaren zitten in het andere deel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's dan wel weer goed. Beetje in de gaten houden wat die ambtenaren daar allemaal doen
Maarre... waar is het politiebureau gebleven eigenlijk?
Geweldige foto's , prachtig om te zien. Ik zou ze graag willen hebben als dat mag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb vandaag wat foto's gemaakt in het Develpark. Het was wel heel mooi daar.
Dat kanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geweldige foto's , prachtig om te zien. Ik zou ze graag willen hebben als dat mag.
Ik stuur je een mail.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:14 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dat kanJe kan wel toffe foto's maken daar
. Alleen kan ik geen 24 Mb ergens posten jammergenoeg
. Heb je een email adres dan mail ze naar je toe. Ik heb er in totaal zonder schrappen 97 foto's gemaakt wat een kleine 300 Mb inneemt.
PM staat bij mij uit maar je kan me mailen op:
[ afbeelding ]
Ha ha dank je wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:48 schreef geelkuikentje het volgende:
Foto's zijn verzonden in 3 mailtjes (hotmail).
Toen ik op het ijs stond was er geen kip te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef rollator_GSI het volgende:
kom net bij het develpark vandaan,wat een drukte daar op het ijs zeg !!
er schaatsen wel 200 man daar.
koek en zopie tent erbij,verlichting,leuk sfeertje!!
Welcome backquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef Harmen1984 het volgende:
Ah hier is het Zwijndrecht-topic![]()
Hi
Tips op welk vlak?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
overigens, hij is absoluut nog niet af, maar je kan live meevolgen via:
over alles, layout, inhoud wat ik ga maken, als er iets opvalt van: dit moet anders. dan hoor ik dat heel graagquote:
Ik woon in dezelfde straat als waar de ATOS zit en ik wordt er elke morgen mee wakker op mijn wekkerradio. De site ziet er goed uit, ik weet alleen niet of ik deze kleuren zou gebruiken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Hallo Zwijndrechtse FOK! kers,
ik ben werkzaam bij de lokale omroep ATOS Radio/TV.
Nu heb ik opdracht gekregen om een nieuw compleet ATOS website te maken.
het begin is er, ik ben enkel nog totaal niet tevreden!
tips, en advies waardeer ik zeer op prijs.
overigens, hij is absoluut nog niet af, maar je kan live meevolgen via:
http://www.spixfm.nl/atos/
dank u wel!
Rodie van Drongelen
Lijkt me leuk, ik ben benieuwd. Ga het zeker volgen. Lokale radio moet altijd gesponsord worden, daar moeten we trots op zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef Kwaliteit het volgende:
Dankjewel, het geel ga ik in de header ook verminderen en daar moeten random foto's uit zwijndrecht komen, ga ik vandaag waarschijnlijk nog maken, heb nu bovenin een klein menutje gebruikt, en wil de rechterkant vooral voor nieuws en informatie gaan gebruikenzal overigens nog flink veranderen want ik ben niet echt tevreden ermee.
overigens gaat het ongeveer dezelfde manier krijgen als hier op het fok frontpage: atos medewerkers kunnen nieuws posten en gebruikers kunnen daarop reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |