De foto's komen laterquote:17:59:24 01-10-08 28 G AMBU A1 HELI ZWIJNDRECHT // I 20 A // Mercuriusstr 52 bon 70685
HELI 1420059 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
Heb ik iets van gelezen in de krant meen ik. Volgens mij was het een soort oefening van de reservisten. Eens kijken of ik wat kan vinden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:25 schreef rollator_GSI het volgende:
ha mooi een nieuw topic !![]()
ik rijd vorige week donderdag op de molenvliet,voor de brandweerkazerne heb je die ingang naar een of ander industrieterrein,met die slagbomen en zo.
daar stonden een stuk of 3 militairen,bewapend, een auto te doorzoeken,
tenminste daar leek het op.
was er een oefening of zo ???? of was er serieus wat aan de hand ????
was rond een uur of 4 's middags.
Van Zwijndrecht.netquote:Kijfhoek rangeerterrein enkele dagen onder militaire beveiliging
ZWIJNDRECHT – Ruim 100 militairen van het Korps Nationale Reserve nemen van donderdag 25 tot zaterdagmorgen 27 september deel aan een grote bewaking/beveiligingoefening uit op Kijfhoek, het grootste goederenrangeerterrein van Nederland te Zwijndrecht. De oefening is een samenwerking tussen het Korps Nationale Reserve, de Gemeente Zwijndrecht en Keyrail, de exploitant van de Betuweroute waarvan Kijfhoek onderdeel uitmaakt. In het oefenscenario wordt een verhoogde externe veiligheidsdreiging gesimuleerd, waarin de autoriteiten besloten hebben om diverse vitale objecten rond het spoorwegknooppunt te beveiligen. Deze taak is in de oefening opgedragen aan de in Den Haag gelegerde Delta Compagnie van 20Natresbataljon.
Voor Keyrail, de Gemeente Zwijndrecht en de Koninklijke Landmacht (waaronder het Korps Nationale Reserve ressorteert) bevat een gezamenlijke oefening diverse leermomenten. Sjoerd Sjoerdsma, directeur van Keyrail: “Veiligheid is belangrijk voor ons en daarom wordt meegewerkt aan deze oefening. Op deze mannier kunnen we in de toekomst de mogelijke dreigingrisico’s minimaliseren. In de oefening kunnen wij ervaren hoe de samenwerking verloopt met civiele autoriteiten, hulpdiensten en militairen bij een verhoogde dreiging van buitenaf. Het rangeerterrein draait tijdens de oefening gewoon door, waardoor het scenario voor iedereen bijzonder realistisch is.”
De Natres-militairen krijgen opdracht de situatie rond het rangeerterrein te beoordelen en daarop hun stappen te nemen, waaronder het opzetten van controleposten, inrichten van mitrailleurposten en het lopen van patrouilles. Majoor Rick van der Sluis, Commandant van de Delta Compagnie: “Naast het beoefenen van de procedures zijn diverse simulaties voorbereid om de mannen en vrouwen van onze compagnie te leren anticiperen op onverwachte zaken. Dit soort oefeningen worden doorgaans op militair terrein gehouden, maar dankzij de samenwerking met Keyrail en de Gemeente Zwijndrecht kunnen wij nu op een aansprekende locatie onze vaardigheden aanscherpen.”
Ik heb geen idee hoe die dingen er uit zien, ik woon in een flat dus wij krijgen ze niet. Wel weet ik dat godzijdank niet op de foto ben gegaan voor de campagne die erbij hoort. Als ik die foto's zie dan schaam ik me nu al dood.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:53 schreef rollator_GSI het volgende:
wat een afzichtelijk lelijke grote papierbak hebben we gehad zeg !![]()
waarom zo groot??? word dat ding 1 keer per jaar geleegd of zo ???
nog zo'n onhandig in de weg staande kliko bak in de tuin
Ha ha nee bij mijn weten had de gemeente geen geld in IJsland staan. Die bakken zijn inderdaad wel enorm groot zeg, hoeveel papier moet je daar in donderen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:54 schreef rollator_GSI het volgende:
dat is dat ding dus,die groene gft-kliko past erin,
abnormaal groot voor je foldertjes.
had de gemeente zwijndrecht geen geld op die ijslandse rekening staan zeker![]()
zelfs de helft kleiner had nog te groot geweest
Ik woon ook in een flat maar overweeg intrek te nemen in een papierbak, die zijn groter dan een gemiddelde woning.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef karr-1 het volgende:
Ik woon in een flat dus ik krijg geen papierbak, maar ze zijn inderdaad wel erg groot zeg.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik woon ook in een flat maar overweeg intrek te nemen in een papierbak, die zijn groter dan een gemiddelde woning.
Bron : http://www.zwijndrecht.nl/content.jsp?objectid=35762quote:Informatiebijeenkomsten over Koninginneweg
Op vrijdag 14 november en zaterdag 15 november houdt de gemeente Zwijndrecht samen met woningcorporaties Forta en Progrez en Korteweg Bouw informatiebijeenkomsten over de ontwikkeling van de Koninginneweg tot groene stadsas. Op vrijdag 14 november van 14.00 tot 22.00 uur en zaterdag 15 november van 10.00 tot 14.00 uur kunt u vrij inlopen om de plannen en ideeen te bekijken. De bijeenkomsten vinden plaats in het voormalig schoolgebouw van het Da Vinci College, Rembrandtstraat 62 in Zwijndrecht.
De Koninginneweg is een belangrijke entree voor Zwijndrecht. Deze verbinding moet een aantrekkelijke groene stadsas worden met ruimte voor de bus in het kader van het Hoogwaardig Openbaar Vervoer Drechtsteden (HOVD). Vorig jaar heeft het college de visie Koninginneweg vastgesteld om samenhang in alle plannen te krijgen.
Inmiddels hebben verschillende marktpartijen onderzoek gedaan naar de mogelijkheden van de Koninginneweg. De resultaten van deze onderzoeken moeten begin 2009 leiden tot een ontwikkelplan. Tijdens de geplande informatiebijeenkomsten krijgen inwoners alvast inzicht in de huidige ideeën en plannen waaronder een ontwerp voor de locatie Koningskerk.
Alle inwoners in het gebied krijgen deze week een nieuwsbrief in de bus.
Onder Projecten > Koninginneweg vindt u meer informatie en een reactieformulier.
Ik zit ook in Kort Ambacht, dus nee hier ook niet veel bijzonders.quote:Op zondag 2 november 2008 13:48 schreef geelkuikentje het volgende:
hallo mensen uit zwijndrechteven een tvp
hier is weinig gebeurd in kort ambacht... bij jullie wel iets?
Steekpartij. Ik woon in die straatquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
ja en pas toch ook een schietpartij bij de mercuriusstraat? of was dat een steekpartij?
Die heb ik ook gehad, het is wel raak de laatste tijd hier. Gisteren op de verdieping boven ons in eens een hoop herrie en we hoorden iemand roepen "Open maken, politie" maar ik kan er niets over weer vinden. Doet de politie invallen om half 1 's nachts?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef rollator_GSI het volgende:
en de Amro in alblasserdam,ik kreeg een sms alert gister
Waarom niet? De negen tot vijf mentaliteit geldt niet voor alle ambtenaren.quote:Op zondag 7 december 2008 11:46 schreef karr-1 het volgende:
Doet de politie invallen om half 1 's nachts?
Nee die leeftijd ben ik een beetje voorbij. Maar ik ben wel van een van de partijen die nu actie ondernemen rond dit gebeuren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef MaleDuck het volgende:
vaste bezoeker karr?
http://www.ad.nl/drechtst(...)centrum_Walburg.htmlquote:Streep door groter centrum Walburg
ZWIJNDRECHT - De grote uitbreidingsplannen voor het Zwijndrechtse winkelcentrum Walburg zijn van de baan.
Dat heeft wethouder P. van Steekelenburg dinsdagavond aan de gemeenteraad gemeld.
Zwijndrecht heeft al jaren ideeën om Walburg uit te breiden met 15.000 vierkante meter winkelruimte en een groot aantal woningen. Daarmee wilde de gemeente twee vliegen in één klap slaan: ze wilde het centrum een veel aantrekkelijker uitstraling geven en ze wilde er 15 miljoen euro mee verdienen..
Het is de gemeente echter niet gelukt daarover overeenstemming te bereiken met de beoogde projectontwikkelaars Fortis Vastgoed en Proper Stok. Die overeenstemming had er eigenlijk al in februari moeten zijn, maar tot twee keer toe besloten partijen om nog langer door te praten.
Afgelopen week hebben ze besloten de onderhandelingen definitief af te breken. Volgens Van Steekelenburg waren ze elkaar een flink eind genaderd, maar gaf de kredietcrisis uiteindelijk de doorslag. ,,We hadden elkaar nog niet gevonden, maar in de huidige situatie vinden we het bovendien niet verantwoord risico's te nemen die we anders misschien wel genomen hadden.''
Volgens hem heeft degemeente flinke concessies gedaan. Zo heeft hij geopperd dat de projectotwikkelaars de opbrengsten van de parkeergarages, zo'n acht ton per jaar, zouden mogen houden. ,,uiteindelijk vonden we nu dat we de onzekerheid niet langer mochten laten voortduren.''
Het afbreken van de onderhandelingen betekent dat een compleet nieuw plan gemaakt zal moeten worden. de plannen zijn anmelijk eigendom van de projectontwikkelaars.
Bovendien mist de gemeente de 15 miljoen euro waar ze al helemaal op gerekend had. Van Steekelenburg: ,,Dat betekent dat we voorlopig geen geen geld hebben voor nieuwe mooie plannen.''
Het afblazen van de plannen was voor de oppositiepartijen reden om direct een motie van wantrouwentegen burgemeester en wethouders in te dienen. ,,Niet omdat de plannen niet doorgaaan,'' aldus VVD-fractievoorzitter E. Vissers: ,,Maar omdat we hier al heel lang voor gewaarschuwd hebben en het college structureel geweigerd heeft rekening te houden met dit risico. hiervoor hebben we nota bene ons theater al opgeheven.''
De motie maakte echter geen enkele kans: de collegepartijen hielden de gelederen gesloten
Geen idee, maar ik zat gisteren naast die man toen hij het artikel maakte en toen ik thuis kwam stond het al on line, ik neem aan dat het rechtstreeks geplaatst is of dat er haast bij was, maar enige controle had inderdaad geen kwaad gekunt.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:34 schreef alpeko het volgende:
Jezus, hebben ze bij het AD geen redactie? Het is dat ik geen abonnement heb op deze krant, anders had ik het per direct opgezet. Wat een fouten zeg.
Alleen Word is al in staat om de meeste fouten er uit te halen. Ik kom zo al aan 10 fouten. Ik neem toch aan dat ze bij het AD niet werken met Notepad? Ik denk dat ook dit onder de noemer kredietcrisis te scharen valt.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zat gisteren naast die man toen hij het artikel maakte en toen ik thuis kwam stond het al on line, ik neem aan dat het rechtstreeks geplaatst is of dat er haast bij was, maar enige controle had inderdaad geen kwaad gekunt.
Voor zover ik het kon zien werkten ze op een krakkemikkige laptop met een of andere oude versie van Windows enzo. De kwaliteit van de journalist ken ik natuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alleen Word is al in staat om de meeste fouten er uit te halen. Ik kom zo al aan 10 fouten. Ik neem toch aan dat ze bij het AD niet werken met Notepad? Ik denk dat ook dit onder de noemer kredietcrisis te scharen valt.
Het is in zoverre slecht nieuws dat er nu een tekort op de begroting ontstaat door het wegvallen van Walburg. Hier moesten namelijk heel veel inkomsten uitkomen. Geen idee hoe dit gaat uitpakken op dit moment.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:56 schreef alpeko het volgende:
Hoe dan ook... geen idee of ik dit goed of slecht nieuws moet vinden. Ik zie de gemeente het liefst fuseren met andere gemeentes en dan gezamenlijk investeren in een centrum.
Tsja dat snap ik dus ook niet. Ze rekenen met bedragen die je mogelijkerwijs in de toekomst nog gaat krijgen. Vandaar ook de motie van wantrouwen, ze zijn al vanaf 2002 gewaarschuwd dat het risico te groot was, maar ze weigerden er ook maar iets aan te doen. En zie hier het gevolg.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:04 schreef alpeko het volgende:
Dat vind ik wel weer slordig. Hoe kun je nu geld waar nog geen enkele garantie voor is, opnemen in je begroting. Heeft de gemeente soms ook de Postcode Kanjer opgenomen in de begroting? Geen handtekening, is geen akkoord, is geen garantie op 15 miljoen. Onbegrijpelijk hoor die ambtelijke denkwijze.
Ik ga mijn best doen om het aan te passen.quote:Op zondag 28 december 2008 11:30 schreef staticdata het volgende:
De op kan aangepast worden hoor, ben een ex-inwoner
Ik heb er al een aantal keren ingezeten vooral in dat glazen deel wat je op de voorgrond ziet in het wit. Je hebt echt het idee dat je voor de hele buurt te kijk zit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef MissMSX het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit gebouw door de welstandscommissie is gekomen? Past totaal niet in de prachtige jaren 30 wijk. Of gelden er in zulke gevallen andere regels?
Ambtenaren, bah
[ afbeelding ]
M'n Zwijndrecht... wat doen ze?
Mijn partner heeft met haar samengewerkt bij de KPN, toen dat nog op het stationsplein zat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef alpeko het volgende:
Justine Pelmelay mag natuurlijk ook niet ontbreken in het lijstje met beroemde Zwijndrechters.
Da's dan wel weer goed. Beetje in de gaten houden wat die ambtenaren daar allemaal doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keren ingezeten vooral in dat glazen deel wat je op de voorgrond ziet in het wit. Je hebt echt het idee dat je voor de hele buurt te kijk zit.
Ha ha ik ben geen ambtenaar, in het deel wat ik bedoel zit de Gemeenteraad een keer in de 2 weken. Ambtenaren zitten in het andere deel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's dan wel weer goed. Beetje in de gaten houden wat die ambtenaren daar allemaal doen
Maarre... waar is het politiebureau gebleven eigenlijk?
Geweldige foto's , prachtig om te zien. Ik zou ze graag willen hebben als dat mag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb vandaag wat foto's gemaakt in het Develpark. Het was wel heel mooi daar.
Dat kanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geweldige foto's , prachtig om te zien. Ik zou ze graag willen hebben als dat mag.
Ik stuur je een mail.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:14 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dat kanJe kan wel toffe foto's maken daar
. Alleen kan ik geen 24 Mb ergens posten jammergenoeg
. Heb je een email adres dan mail ze naar je toe. Ik heb er in totaal zonder schrappen 97 foto's gemaakt wat een kleine 300 Mb inneemt.
PM staat bij mij uit maar je kan me mailen op:
[ afbeelding ]
Ha ha dank je wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:48 schreef geelkuikentje het volgende:
Foto's zijn verzonden in 3 mailtjes (hotmail).
Toen ik op het ijs stond was er geen kip te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef rollator_GSI het volgende:
kom net bij het develpark vandaan,wat een drukte daar op het ijs zeg !!
er schaatsen wel 200 man daar.
koek en zopie tent erbij,verlichting,leuk sfeertje!!
Welcome backquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef Harmen1984 het volgende:
Ah hier is het Zwijndrecht-topic![]()
Hi
Tips op welk vlak?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
overigens, hij is absoluut nog niet af, maar je kan live meevolgen via:
over alles, layout, inhoud wat ik ga maken, als er iets opvalt van: dit moet anders. dan hoor ik dat heel graagquote:
Ik woon in dezelfde straat als waar de ATOS zit en ik wordt er elke morgen mee wakker op mijn wekkerradio. De site ziet er goed uit, ik weet alleen niet of ik deze kleuren zou gebruiken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Hallo Zwijndrechtse FOK! kers,
ik ben werkzaam bij de lokale omroep ATOS Radio/TV.
Nu heb ik opdracht gekregen om een nieuw compleet ATOS website te maken.
het begin is er, ik ben enkel nog totaal niet tevreden!
tips, en advies waardeer ik zeer op prijs.
http://www.spixfm.nl/atos/
dank u wel!
Rodie van Drongelen
Lijkt me leuk, ik ben benieuwd. Ga het zeker volgen. Lokale radio moet altijd gesponsord worden, daar moeten we trots op zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef Kwaliteit het volgende:
Dankjewel, het geel ga ik in de header ook verminderen en daar moeten random foto's uit zwijndrecht komen, ga ik vandaag waarschijnlijk nog maken, heb nu bovenin een klein menutje gebruikt, en wil de rechterkant vooral voor nieuws en informatie gaan gebruikenzal overigens nog flink veranderen want ik ben niet echt tevreden ermee.
overigens gaat het ongeveer dezelfde manier krijgen als hier op het fok frontpage: atos medewerkers kunnen nieuws posten en gebruikers kunnen daarop reageren
Over de inhoud kan ik nu nog niets zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
over alles, layout, inhoud wat ik ga maken, als er iets opvalt van: dit moet anders. dan hoor ik dat heel graag
ben overigens zelf nog helemaal niet tevreden over de layout.
quote:donderdag 29 januari 2009
Wethouder negeert koffietaboe
ZWIJNDRECHT - De Zwijndrechtse wethouder R. van der Horst (PvdA) heeft een huisregel van de gemeente Zwijndrecht overtreden: hij heeft een beker koffie meegenomen in de raadzaal van het nieuwe gemeentehuis.
Van der Horst is als wethouder van onder meer personeel en organisatie nota bene verantwoordelijkheid voor de handhaving van regels in de gemeente.
Hij beging de overtreding dinsdagavond tijdens een informele bijeenkomst van de gemeenteraad. Toen raadsleden zagen wat Van der Horst deed, ontstond enige hilariteit.
Raadsgriffier T. van Ditmars wees hem er daarna uitdrukkelijk op dat dit niet is toegestaan, maar daar trok Van der Horst zich niets van aan. Hij bleef binnen staan, zij het wel vlak bij de deur.
Volgens Van Ditmars is de regel dat er in de zaal niets mag worden gedronken of gegeten, ingevoerd omdat in de tafels van raadsleden en wethouders computers en beeldschermen zitten verwerkt. Die zouden kapot kunnen gaan als er overheen geknoeid wordt.
,,Het gaat er om dat er aan de tafels niet gedronken wordt, maar een koffieverbod in de hele zaal is makkelijker te handhaven,'' stelt de raadsgriffier. Raadsleden drinken tegenwoordig koffie buiten de zaal, tussen de discussies door.
Van der Horst zegt in de haast niet aan de regel te hebben gedacht. ,,Maar toen ik er op gewezen werd, ben ik niet meer doorgelopen.''
Overigens kan de regel niet eens worden gehandhaafd, vertelt de wethouder: ,,Hij staat nergens op papier. Er staat geen straf op.''
Zo serieus als noodzakelijk is. En dat kan ik zeggen, aangezien ik er zelf ook in zit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:26 schreef rollator_GSI het volgende:
maken ze zich daar druk om in de gemeenteraad???
dan vraag ik me af hoe ze serieuzere zaken aanpakken
Aan de ene kant kan ik het begrijpen, aangezien de hele zaal volstaat met apparatuur en elk raadslid een complete computer voor zich heeft in zijn desk. Ik kan me voorstellen dat je daar geen koffie over heen wilt hebben aangezien dan het hele systeem plat ligt.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:12 schreef rollator_GSI het volgende:
okee,maar is dat koffieverhaal dan niet een beetje onbenullig???
hoe kijk je er zelf tegen aan ?????
quote:donderdag 05 februari 2009
Betaald parkeren zonder automaten
ZWIJNDRECHT - Parkeren in de omgeving van de Europaweg in Zwijndrecht mag sinds kort alleen maar tegen betaling.
Wie dat wil doen, komt echter van een koude kermis thuis. Er staan weliswaar borden die de weg wijzen naar betaal-automaten, maar toch zijn de automaten nergens te vinden. Ze staan er gewoon niet.
Gemeenteraadslid F. Loos (Algemeen Belang Zwijndrecht) heeft inmiddels opheldering gevraagd aan wethouder A. Dost (ChristenUnie-SGP). Die heeft hem inmiddels uitgelegd dat de plaatsing van de automaten vertraagd is. Dat komt onder meer door vorst in de grond. Volgens Dost zal het zeker nog enkele weken duren voordat er betaalautomaten in de omgeving staan.
Volgens Loos raken automobilisten nu in verwarring en zouden de borden tijdelijk afgedekt moeten worden. ,,Hang er eenvoudig vuilniszakken overheen, dat kost je misschien een paar dubbeltjes,'' aldus de ABZ-voorman.
Dost ziet in zo'n simpele oplossing echter helemaal niets. ,,Dan krijg je weer dat mensen die zakken er af gaan trekken. Laten we dit nu voor die paar weken maar pragmatisch aanpakken. Die borden kunnen gewoon zo blijven staan.''
Dost heeft de gemeenteraad wel beloofd dat er niet bekeurd zal worden zo lang er geen automaten staan: ,,Maar zodra ze er staan, zullen we wel strikt handhaven.''
Dat doen wij ook, al jaren eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef rollator_GSI het volgende:
ja ik zag het,ik parkeer daar altijd als we naar walburg gaan.
nu zet ik hem dus bij die flats neer,daar is het (voorlopig) nog gratis
Nog niks gezien. Ik weet wel dat ik afgelopen zaterdag in het theater in Breda zat en toen een sms kreeg dat er bij de klarinetsingel een inbreker rondliep.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef rollator_GSI het volgende:
nog meer mensen een bezoekje gehad van een verkoper van een beveiligingsbedrijf???
die wist mij te vertellen dat er erg veel ingebroken word in Zwijndrecht.
hij leest ook de krant natuurlijk en denkt hier valt wel wat te halen.
andere sloten en een alarm met meldkamerfunctie zou ideaal zijn volgens meneer.
ben benieuwd hoeveel meer er op die gedachte komen .
Als ze er zo zeker van zijn dat daar een inbreker rondloopt, waarom pakken ze hem dan niet op?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nog niks gezien. Ik weet wel dat ik afgelopen zaterdag in het theater in Breda zat en toen een sms kreeg dat er bij de klarinetsingel een inbreker rondliep.
Ik gok bij een fotograaf... Zit er in Walburg geen? Of een van de andere winkelcentra? Ik ga meestal naar Kort Ambacht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef ThAzOnE het volgende:
Even tussendoor...weet iemand waar je op koopavond pasfoto's kan laten maken in Zwijndrecht?
Ha ha oke dan is het goed. Ik werk in Rotterdam, dus daar is altijd wel een fotograaf in de buurt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef ThAzOnE het volgende:
hmm nee, en foto gaaf is tot 18:30 en dat red ik niet. Gelukkig mocht ik van mijn baas even tussendoor weg. Dus het is al geregeld...handig als je aan de A16 werkt binnen straal van 5 km
Ik vind de foto bovenaan nogal deprimerend. D'r kan beter een foto op die gemaakt is op een zonnige dagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Hallo Zwijndrechtse FOK! kers,
ik ben werkzaam bij de lokale omroep ATOS Radio/TV.
Nu heb ik opdracht gekregen om een nieuw compleet ATOS website te maken.
het begin is er, ik ben enkel nog totaal niet tevreden!
tips, en advies waardeer ik zeer op prijs.
http://www.spixfm.nl/atos/
dank u wel!
Rodie van Drongelen
quote:'Van Steekelenburg wordt nooit ereburger Zwijndrecht'
Oppositiepartij Algemeen Belang Zwijndrecht (ABZ) heeft de loftrompet gestoken over CDA-wethouder Peter van Steekelenburg.
Van Steekelenburg woont in Wouw en de gemeenteraad moet hem elk jaar toestemming geven buiten Zwijndrecht te blijven wonen. Voor de meeste partijen is dat een formaliteit, maar ABZ-raadslid Yvonne Luijcx sprak daar deze week lovende woorden bij. Uitgerekend haar partij was tegen de benoeming van iemand van buiten als wethouder. Sindsdien liggen ABZ en Van steekelenburg regelmatig met elkaar overhoop. Luijcx: ,,Maar hij is echt altijd en overal in Zwijndrecht. Hij laat nooit verstek gaan en maakt weken van 70 tot 80 uur. Meer kun je niet verwachten.''
Volgens burgemeester Antoin Scholten is er maar één probleem: ,,Doordat hij hier niet woont, kan hij nooit ereburger worden.''
Ik ben nog nooit in Wouw geweestquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Ritchie het volgende:
Ik snap hem wel, ik zou ook liever in Wouw wonen.
Yep ik leef nog. De Ruyterweg is nu ook dicht voor ik meen iets van 3 maanden, dus ik zit ook ingesloten. Heb er tot op heden nog geen last van....quote:Op maandag 27 april 2009 13:16 schreef ThAzOnE het volgende:
Leven de zwijndrechtenaren nog?
Heb trouwens gehoord dat de Burg. Jansenlaan voor 2 tot 3 jaar dicht gaat in verband met werkzaamheden (riolering ed). Lekker voor die winkels daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |