Nog beter is dat je ook naar ons Giel luistertquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:22 schreef appelsientje het volgende:geweldig!! Ik hoor het net op de radio... echt geweldig!!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nog beter is dat je ook naar ons Giel luistert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik mis de grap... Iemand laten zeggen dat ze je kind krijgt, wat is de grap daarin?
Ik hoorde het ook, bij 538.. Luister geen Gielquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:27 schreef geelkuikentje het volgende:
Het was bij Giel en bij 538? Ik hoorde het net bij Giel (luister geen 538)
Media willen simpelweg een groot publiek bereiken. Als dat lukt met crap, doen ze dat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:46 schreef pfaf het volgende:
Goed gedaan. Het laat wederom zien hoe achterlijk de (Nederlandse) media het Nederlandse publiek is.
DELA Uitvaartverzekeringen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:13 schreef Hyperdude het volgende:
Van mij mag hij nu wel een langdurige fatale ziekte krijgen.
Dat zou ik een goede grap/reclamestunt vinden
quote:
Vandaar de komma'squote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Was geen 538 stunt, was een reclame stunt van Bassie voor een website.
Hoezo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:15 schreef -moi- het volgende:
wtf is dit echt?? OHRAhele reputatie naar de klote..
Mensen zonder gevoel voor humorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:54 schreef Suko het volgende:
Als OHRA op die manier meent klanten te kunnen werven door een ouwe b-Clown te laten verdenken van een buitenechtelijke f*ukpartij met mogelijke gevolgen dan zegt dat meer iets over OHRA en de heer van Toor. Het is vooral niet grappig, wat een humor-armoede, voortaan maar een andere reclamebureau inschakelen. tijd voor pensioen.![]()
De website ( http://www.showbiznewz.nl/ ) die dit nieuws naar buitenbracht.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Welk product denken ze hiermee aan te prijzen?
Kom kom, als je niet al rollebollend op de grond ligt van het lachen om een al te flauw reclame-stuntje van een ouwe clown (wiens glorie allang is vergaan, anders heb je dit niet nodig) dan heeft men geen gevoel voor humor of wel bestempeld als een azijnpisser....ieders humor-latje ligt weer anders, laten we het daar maar ophouden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:43 schreef Arth_NL het volgende:
Geweldig gedaan.![]()
Die reacties hier ook, azijnpissers.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)_Bassie__.html?p=1,1 (inclusief foto's van schreeuwende koppen in roddelbladen)quote:Roddelbladen woest op Bassie
AMSTERDAM - Een roddelblad wil clown Bassie aanklagen. Het tijdschrift, dat vandaag in de winkels ligt en groot uitpakt met het vermeende slippertje van de clown, zegt tienduizenden euro's mis te lopen door de 'misplaatste grap'.
Verschillende bladen pakken vandaag groot uit over de 'affaire' van Bas van Toor. 'Waar clown (73) altijd bang voor was', brengt bijvoorbeeld Weekend pontificaal op de cover. Onder de kop 'Nachtmerrie komt uit voor clown Bassie' schrijft Weekend dat Bas van Toor en zijn vrouw Coby zo kapot zijn van het nieuws dat ze enkele dagen zijn ondergedoken. Ook Privé besteedt twee volle pagina´s aan de baby die Bassie na een optreden zou hebben verwekt bij Sandra K. uit Heerhugowaard.
De advocaten van één van de roddelbladen buigen zich momenteel over de vraag hoe zij clown Bassie aansprakelijk kunnen stellen voor zijn grap. "Een grap is leuk, maar daar is hier eigenlijk geen sprake meer van. We hebben namelijk de hele maandag geprobeerd om Bas van Toor en zijn familie te bellen, om te kunnen nagaan of het verhaal wel of niet klopte, maar kregen de hele dag geen gehoor. We hebben het verhaal geschreven, maar wel onze twijfel erin laten doorklinken."
De bladen gaan altijd op maandagavond naar de drukker zodat ze op woensdag in de winkel kunnen liggen. Sandra K. bracht haar 'verhaal' maandagmorgen naar buiten. Vanmiddag is er topoverleg om te kijken of het blad stappen kan ondernemen tegen Bassie. Om die reden wil het tijdschrift nog niet met zijn naam in de publiciteit. "Eerst wachten we het overleg af", aldus de hoofdredacteur van het landelijke roddelblad tegen De Telegraaf.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had zoiets van 'ach, grappig', haalde mijn schouders op en ging over tot de orde van dag.
Maar bij nader inzien vind ik het toch een geniale grap. En wel hierom:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)_Bassie__.html?p=1,1 (inclusief foto's van schreeuwende koppen in roddelbladen)
Krijgen die kutbladen eens een prachtig koekje van eigen deeg. Week in, week uit, zuigen ze de gekste verhalen over bekende Nederlanders uit de duim, vaak zonder te checken of het klopt. Zoals ook nu weer (zie het vette gedeelte: geen contact gehad, TOCH gewoon schrijven). Duizenden euro's verdienen ze ermee. Nu gaat het eens een keertje andersom en dan gaan de bladen piepen. Stelletje slechte verliezers.
Bassie, bij deze een held!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |