ikke?quote:
t stomme isquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:50 schreef Isegrim het volgende:
Jij liever dan ik.Maar negen euro is lekker ja, 'voor iemand van jouw leeftijd'.
daaromquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Nou, mooi toch? En als jij 't leuk vindt is 't top.
dankjequote:
Sprak omaquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:50 schreef Isegrim het volgende:
Jij liever dan ik.Maar negen euro is lekker ja, 'voor iemand van jouw leeftijd'.
Hoog! Op verdieping 4, 6 en 7quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dankje
heb je trws nog steeds niet gezien op schoolzo groot ist nou ook weer niet, zit jij in hoog of laag?
tof uitzicht daar hequote:
Nog nét jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was, verdiende ik vijf gulden per uur ja.
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nog nét ja![]()
De euro invoering is al heuuul lang geleden hoor
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
niet alleen van Fey ook van irritante familieledenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:53 schreef Fugie het volgende:
dat zou ik ook worden van dat 'fantastische' feyenoord
Tjeempie, alsof we al eeuwen eypo's hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Je ziet wel vaker met ouderdomsdementie dat mensen zich gebeurtenissen van vroeger helder voor de geest kunnen halen
Al meer dan een half decenium!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, alsof we al eeuwen eypo's hebben.
Dat is vele male korter dan de tijd dat decennium met 2 n'en wordt geschreven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al meer dan een half decenium!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tof uitzicht daar hewil nog steeds een keertje met de camera naar boven
ik zit meestal laag, of laag in hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |