Dit pand denk ik?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:42 schreef PimpofPersia het volgende:
ik heb een eigen wc en douche (keuken deel ik met 13 mensen ofzo, stond er) en t is beter dan een teringeind reizen.
Leuk deurpaneel hebben jullie trouwens beneden bij de voordeur, camera en alquote:
Heel veel mensen accepteren een woning van studentenwoningweb niet, ik was ook nog 20 plaatsen gezakt voor mijn nieuwe studio. Ik ben inmiddels verhuisd, dus hier wat foto's. Wie de rest wil zien, moet maar in mijn eigen topic kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:42 schreef PimpofPersia het volgende:
Hmm ik snap er niks van, krijg net een mailtje van SWW dat ik mag komen tekenen voor een kamer aan de H Cleyndertweg, maar ik stond daarvoor 20e ofzo. Had hem ook niet bekeken omdat ik verhinderd was, maar op de bonnefoi maar op accepteren gedrukt. Maarja, ben benieuwd, duur is 't in ieder geval niet, ik heb een eigen wc en douche (keuken deel ik met 13 mensen ofzo, stond er) en t is beter dan een teringeind reizen.
Is de brutohuur dan inclusief servicekosten. Ben een leek op dit gebied dus moet nog een hoop lerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:49 schreef PeuRac het volgende:
Het hoogste bedrag betaal je, dat andere bedrag is voor het berekenen van je huursubsidie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |