abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62376219
Tvp
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62379144
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef zwahiel het volgende:
Wiehoe!

Eindelijk de rommel wat opgeruimd (nou ja) en deze week de hele week hier dus eindelijk tijd om dingen te doen. Maar op dit moment ziet 't er zo uit.

Bij gebrek aan kabeltv (ze komen 't donderdag morgen aansluiten) heb ik maar uitzendinggemist op mijn lapdoos en beamer (die ik nog op moet hangen in mijn nieuwe casa)leve V&A van fok!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En mijn 'plee projectje'
[ afbeelding ]

Binnenkort ff alles netjes maken en ophangen enzo. Dan zal 't een stuk lekkerder voelen hier. Zeker als ik dan ook een keukentafel d'rbij heb zodat ik ook daadwerkelijk kan werken aan mijn studie.
foto's zijn behalve een snelle automatische witbalans onbewerkt
Ziet er al goed uit, nu nog een overzichtsfoto

Ik hoor vandaag of morgen wanneer de bezichtiging is van de studio's waar ik op gereageerd heb. En dan maar hopen dat er 4 mensen afzeggen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:05:59 #33
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62382858
Ben vanavond nog eerst in de weer met allerlei kabelgootjes en dingen ophangen

Dan morgen ff op jacht naar een stofzuigerslag (mijn ouwe huisgenoot heeft die kapot gemaakt) en een bezempje voor hiero.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62382989
En uiteraard hebben ze niet vandaag gemaild. Moet ik nog tot morgen wachten
pi_62385921
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef zwahiel het volgende:
Wiehoe!

Eindelijk de rommel wat opgeruimd (nou ja) en deze week de hele week hier dus eindelijk tijd om dingen te doen. Maar op dit moment ziet 't er zo uit.

Bij gebrek aan kabeltv (ze komen 't donderdag morgen aansluiten) heb ik maar uitzendinggemist op mijn lapdoos en beamer (die ik nog op moet hangen in mijn nieuwe casa)leve V&A van fok!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En mijn 'plee projectje'
[ afbeelding ]

Binnenkort ff alles netjes maken en ophangen enzo. Dan zal 't een stuk lekkerder voelen hier. Zeker als ik dan ook een keukentafel d'rbij heb zodat ik ook daadwerkelijk kan werken aan mijn studie.
foto's zijn behalve een snelle automatische witbalans onbewerkt
Wow, mooie vloer!
pi_62387946
TVP
pi_62389740
zwahiel: waar woon je?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:12:13 #38
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62394000
Zow ik heb net de hele boel hier eens op zitten ruimen, en gisteren de gordijnen opgehangen. Ze zijn alleen te lang en ik moet er nog van die strijkviscose tussen doen. Maar goed dat kan ook met strijkplank als ze hangen (kwam hangers te kort dus tyribbs deden de truc!)
@ParanoidEv Thanks, maar die zat er al in Maar ik ben d'r idd ook erg weg van.
Moet nog een eettafel hier plaatsen maar zou dat 't liefst niet doen om zoveel mogelijk vloer te zien (en straks de gelhaard nog te kunnen zien!)

@ChRoNiC
* zwahiel woont in Antwerpen, vlak bij 't Astridplein nog net in 't centrum (pc: 2060 )

Damn nu dat 't zo opgeruimd is hier in de woonkamer ziet 't er nog beter uit!
Van 't weekend nog even een plankje maken waarop ik mijn beamer kan hangen zodat de thuisbios ook weer compleet is, zojuist nog allerlei kabeltjes van de boxjes weggwerkt...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62507563
Nieuwe foto's gemaakt, even spammen:

Keuken:

Overzicht vanaf de bank:

Vanuit de voordeur:

Zithoek:

Boeken- en servieskast plus katten:

Tv-kast en krabpaal:

En een stukje van mijn boekenkast, omdat ik zo blij ben met mijn 3e deel van De Geschiedenis van Amsterdam

Binnenkort de serie maar compleet maken

[ Bericht 18% gewijzigd door Ewelina op 19-10-2008 17:55:08 ]
pi_62508003
Mooi
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:44:26 #41
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62512349
yo yo

ik zoek een kamer in a'dam
als jullie wat weten hoor ik het graag

bvd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62512991
Mn plek @ cambridgelaan!

url
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:57:05 #43
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_62516191
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 01:12 schreef zwahiel het volgende:
@ChRoNiC
* zwahiel woont in Antwerpen, vlak bij 't Astridplein nog net in 't centrum (pc: 2060 )

haha, mijn postcode is ook 2060
Waar zit jij op school eigenlijk??

Edit: laat maar, ik zag t al.. communicatie
pi_62533342
Mijn crib in Groningen dan ook maar weer een keer

Ondertussen wel weer wat nieuwe spullen en wat dingen veranderd, maar in grote lijnen nog hetzelfde..
Hoop binnenkort wel een keer een wat grotere woning te kunnen krijgen (23, dus meer mogelijkheden door huurtoeslag) na bijna 2,5 jaar heb ik wel wat meer behoefte aan iets groters

[ Bericht 14% gewijzigd door JAY-T op 20-10-2008 17:47:34 ]
pi_62535455
Ik heb net gezien dat ik gezakt ben van positie 39 naar positie 27. Aangezien ze 35 woningen aanbieden, zou dat betekenen dat ik een nieuwe woning heb!

(niet per sé dat nummer)

En in dat geval mag ik ergens een nieuwe wasmachine vandaan toveren (er is daar geen washok) en nieuwe gordijnen gaan bestellen. Want met mijn nieuwe (enorme) ramen van 3 meter breed en iets van 2 meter hoog passen mijn gordijnen net niet (ze zijn te kort)
En het wordt spannend of mijn kledingkast erin past. Die is 2.36m hoog en de studio is 2.40m hoog

Ik wil er wel weer dezelfde sfeer creeëren als in mijn huidige studio (zie foto's een paar posts hierboven)

Amsterdam dus, woningoppervlak is 30m2. Incl. klein opberghok.

Ramen:
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:25:20 #46
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62535807
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net gezien dat ik gezakt ben van positie 39 naar positie 27. Aangezien ze 35 woningen aanbieden, zou dat betekenen dat ik een nieuwe woning heb!

[ afbeelding ]
(niet per sé dat nummer)

En in dat geval mag ik ergens een nieuwe wasmachine vandaan toveren (er is daar geen washok) en nieuwe gordijnen gaan bestellen. Want met mijn nieuwe (enorme) ramen van 3 meter breed en iets van 2 meter hoog passen mijn gordijnen net niet (ze zijn te kort)
En het wordt spannend of mijn kledingkast erin past. Die is 2.36m hoog en de studio is 2.40m hoog

Ik wil er wel weer dezelfde sfeer creeëren als in mijn huidige studio (zie foto's een paar posts hierboven)

Amsterdam dus, woningoppervlak is 30m2. Incl. klein opberghok.
[ afbeelding ]

Ramen:
[ afbeelding ]
Tof, hopen dat het allemaal klopt enzo.

Idee om geld te besparen voor je gordijnen (als ze wel breed genoeg zijn tenminste). Als je zelf een beetje handig bent met de naaimachine of iemand kent die dat is.
Je zou ze horizontaal door kunnen knippen en dan een baan in een andere stof tussen kunnen zetten. Als je het leuk vind kun je er een transparante baan in zetten maar een dichte baan kan natuurlijk ook. Voordeel is dat je de bestaande zoom kunt houden dus heel moeilijk is het niet.

Zoiets zeg maar:

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_62535913
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef maok het volgende:

[..]

Tof, hopen dat het allemaal klopt enzo.

Idee om geld te besparen voor je gordijnen (als ze wel breed genoeg zijn tenminste). Als je zelf een beetje handig bent met de naaimachine of iemand kent die dat is.
Je zou ze horizontaal door kunnen knippen en dan een baan in een andere stof tussen kunnen zetten. Als je het leuk vind kun je er een transparante baan in zetten maar een dichte baan kan natuurlijk ook. Voordeel is dat je de bestaande zoom kunt houden dus heel moeilijk is het niet.

Zoiets zeg maar:

[ afbeelding ]
Bedankt voor je idee, maar met deze gordijnen gaat dat niet werken vrees ik (speciaal stofje).

Ik kan wel proberen om de onderste rij ramen (die kleinere) dicht te maken, dan zouden de gordijnen wel passen, ze zijn wel breed genoeg namelijk.
pi_62538178
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:38 schreef JAY-T het volgende:
Mijn crib in Groningen dan ook maar weer een keer

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ondertussen wel weer wat nieuwe spullen en wat dingen veranderd, maar in grote lijnen nog hetzelfde..
Hoop binnenkort wel een keer een wat grotere woning te kunnen krijgen (23, dus meer mogelijkheden door huurtoeslag) na bijna 2,5 jaar heb ik wel wat meer behoefte aan iets groters
Leuke indeling, zo met een douchecabine midden in je kamer!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:13:04 #49
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62545146
Ikea

Heb daar voor 35 euro een paar gordijnen gehaald die 3 meter nog iets lang zijn en een snelzoom (zo'n strijkzoom) hebben voor als je ramen korter zijn. Die dingen laten praktisch geen licht door

In elk geval succes Ewina!
pi_62553617
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 01:13 schreef zwahiel het volgende:
Ikea

Heb daar voor 35 euro een paar gordijnen gehaald die 3 meter nog iets lang zijn en een snelzoom (zo'n strijkzoom) hebben voor als je ramen korter zijn. Die dingen laten praktisch geen licht door

In elk geval succes Ewina!
Ik heet Ewelina

Vanmiddag gebeld met de woningbouw, ik heb dus inderdaad een woning

Nu nog afwachten welk type ik krijg
pi_62558229
Ewelina, ik ben nummer 28! heb je enig idee wanneer we contracten zouden kunnen gaan tekenen?
pi_62558792
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:47 schreef Anneque het volgende:
Ewelina, ik ben nummer 28! heb je enig idee wanneer we contracten zouden kunnen gaan tekenen?
Ergens deze week. Ik vind wel dat we dan elkaars woningen moeten komen bewonderen!

Waar woon jij nu?
pi_62559524
ik woon nu aan de stavanger.. ik zou er binnenkort toch uitmoeten.. dus ik ben er wel blij mee! totaal niet een moment voor mij om te verhuizen (te druk), had min of meer voor de grap gereageerd.. maar gelukje lijkt het op! haha ja zeker, koffie buuv?
pi_62560959
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Anneque het volgende:
ik woon nu aan de stavanger.. ik zou er binnenkort toch uitmoeten.. dus ik ben er wel blij mee! totaal niet een moment voor mij om te verhuizen (te druk), had min of meer voor de grap gereageerd.. maar gelukje lijkt het op! haha ja zeker, koffie buuv?
Ja, die verdwijnen toch per 31-1-09?

Ik zit nu in dat nieuwe complex bij het Science Park... op zich heel relaxed, maar dit is groter en ook daar moet ik juli 2009 uit zijn. En aangezien dit een verzameladvertentie was en ik 2 katten heb en per sé weer zelfstandig wilde wonen, komt dit heel goed uit

Daarna denk ik ook niet meer te verhuizen de rest van mijn studententijd; dit wordt mijn 6e kamer/woning
pi_62561382
ja voor mij nummer 5 nouja zo gaat het in amsterdam!
ik wacht heel erg kwijlend voor mijn computer de mail met de uitnodiging om te tekenen af!
pi_62561417
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef Anneque het volgende:
ja voor mij nummer 5 nouja zo gaat het in amsterdam!
ik wacht heel erg kwijlend voor mijn computer de mail met de uitnodiging om te tekenen af!
Ja, ik dus ook

Ik vind die servicekosten trouwens wel achtelijk hoog meer dan 100 euro!!!

Ik zie trouwens dat ik nu op plaats 26 sta. Was eerst geëindigd op 39, dat er nog zoveel mensen afzeggen
pi_62561608
ik stond eerst op 42.. en nu..nog steeds 28. hoe bedoel je van die servicekosten?? ik ben niet wezen bezichtigen, jij wel? wat heb ik gemist?
pi_62561797
Ik ben ook niet geweest, ik heb mijn vriend gestuurd. Maar je moet nog apart je elektriciteit en water betalen, dat zit niet in de huur, evenals je internet/tv. De kale huur is 348 euro oid, en de netto huur is dus iets van 450 euro. Plus je kosten voor elektriciteit en water, en internet en TV.

Thank God voor huurtoeslag

Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik 23 ben en dus meer huurtoeslag kan krijgen. De grens ligt voor iedereen onder de 23 op 348 euro incl. servicekosten. Voor mij dus niet. Heb net berekend dat ik iets van 180 euro huurtoeslag krijg.

Ik denk dat dat ook de reden is waarom zoveel mensen afzeggen.
pi_62562474
hé wat klinkt dat als een gekke deal? er was nog een aanbieding op bos en lommerplein, een zelfde ding maar 2 m2 groter ofzo, en daarbij werd wel aangegeven dat er pas huurtoeslag aangevraagd kon worden vanaf 23.. maar bij deze niet? Kan het zijn doordat de kale huur toch lager is dan 348? (bij dat bedrag staat namelijk verwarming inbegrepen?) of is het misschien gewoon nalatigheid van stuwoweb dat ze niet vermeld hebben dat je 23 moet zijn? Hmm... nouja, ik zie het wel. ik word over 6 maanden 23, dat valt nog wel te overzien!
pi_62562535
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:55 schreef Anneque het volgende:
hé wat klinkt dat als een gekke deal? er was nog een aanbieding op bos en lommerplein, een zelfde ding maar 2 m2 groter ofzo, en daarbij werd wel aangegeven dat er pas huurtoeslag aangevraagd kon worden vanaf 23.. maar bij deze niet? Kan het zijn doordat de kale huur toch lager is dan 348? (bij dat bedrag staat namelijk verwarming inbegrepen?) of is het misschien gewoon nalatigheid van stuwoweb dat ze niet vermeld hebben dat je 23 moet zijn? Hmm... nouja, ik zie het wel. ik word over 6 maanden 23, dat valt nog wel te overzien!
Ja, óf ze hebben het niet goed aangegeven óf het is echt zo... maar het is wel raar. Overigens heb ik dus op deze advertentie gereageerd omdat ik dan meer kans maakte, en voor die 2m2 kon het me toch niet boeien

Nou ja, iig is elektra en water dus niet inbegrepen in de huur. Het zit in een gebouw met allemaal koopappartementen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')