Ziet er al goed uit, nu nog een overzichtsfotoquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef zwahiel het volgende:
Wiehoe!
Eindelijk de rommel wat opgeruimd (nou ja) en deze week de hele week hier dus eindelijk tijd om dingen te doen. Maar op dit moment ziet 't er zo uit.
Bij gebrek aan kabeltv (ze komen 't donderdag morgen aansluiten) heb ik maar uitzendinggemist op mijn lapdoos en beamer (die ik nog op moet hangen in mijn nieuwe casa)leve V&A van fok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn 'plee projectje'
[ afbeelding ]
Binnenkort ff alles netjes maken en ophangen enzo. Dan zal 't een stuk lekkerder voelen hier. Zeker als ik dan ook een keukentafel d'rbij heb zodat ik ook daadwerkelijk kan werken aan mijn studie.
foto's zijn behalve een snelle automatische witbalans onbewerkt
Wow, mooie vloer!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef zwahiel het volgende:
Wiehoe!
Eindelijk de rommel wat opgeruimd (nou ja) en deze week de hele week hier dus eindelijk tijd om dingen te doen. Maar op dit moment ziet 't er zo uit.
Bij gebrek aan kabeltv (ze komen 't donderdag morgen aansluiten) heb ik maar uitzendinggemist op mijn lapdoos en beamer (die ik nog op moet hangen in mijn nieuwe casa)leve V&A van fok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn 'plee projectje'
[ afbeelding ]
Binnenkort ff alles netjes maken en ophangen enzo. Dan zal 't een stuk lekkerder voelen hier. Zeker als ik dan ook een keukentafel d'rbij heb zodat ik ook daadwerkelijk kan werken aan mijn studie.
foto's zijn behalve een snelle automatische witbalans onbewerkt
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:12 schreef zwahiel het volgende:
@ChRoNiC
* zwahiel woont in Antwerpen, vlak bij 't Astridplein nog net in 't centrum (pc: 2060)
Tof, hopen dat het allemaal klopt enzo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net gezien dat ik gezakt ben van positie 39 naar positie 27. Aangezien ze 35 woningen aanbieden, zou dat betekenen dat ik een nieuwe woning heb!
[ afbeelding ]
(niet per sé dat nummer)
En in dat geval mag ik ergens een nieuwe wasmachine vandaan toveren (er is daar geen washok) en nieuwe gordijnen gaan bestellen. Want met mijn nieuwe (enorme) ramen van 3 meter breed en iets van 2 meter hoog passen mijn gordijnen net niet (ze zijn te kort)
En het wordt spannend of mijn kledingkast erin past. Die is 2.36m hoog en de studio is 2.40m hoog
Ik wil er wel weer dezelfde sfeer creeëren als in mijn huidige studio (zie foto's een paar posts hierboven)
Amsterdam dus, woningoppervlak is 30m2. Incl. klein opberghok.
[ afbeelding ]
Ramen:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je idee, maar met deze gordijnen gaat dat niet werken vrees ik (speciaal stofje).quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef maok het volgende:
[..]
Tof, hopen dat het allemaal klopt enzo.
Idee om geld te besparen voor je gordijnen (als ze wel breed genoeg zijn tenminste). Als je zelf een beetje handig bent met de naaimachine of iemand kent die dat is.
Je zou ze horizontaal door kunnen knippen en dan een baan in een andere stof tussen kunnen zetten. Als je het leuk vind kun je er een transparante baan in zetten maar een dichte baan kan natuurlijk ook. Voordeel is dat je de bestaande zoom kunt houden dus heel moeilijk is het niet.
Zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
Leuke indeling, zo met een douchecabine midden in je kamer!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:38 schreef JAY-T het volgende:
Mijn crib in Groningen dan ook maar weer een keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondertussen wel weer wat nieuwe spullen en wat dingen veranderd, maar in grote lijnen nog hetzelfde..
Hoop binnenkort wel een keer een wat grotere woning te kunnen krijgen (23, dus meer mogelijkheden door huurtoeslag) na bijna 2,5 jaar heb ik wel wat meer behoefte aan iets groters![]()
Ik heet Ewelinaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:13 schreef zwahiel het volgende:
Ikea![]()
Heb daar voor 35 euro een paar gordijnen gehaald die 3 meter nog iets lang zijn en een snelzoom (zo'n strijkzoom) hebben voor als je ramen korter zijn. Die dingen laten praktisch geen licht door
In elk geval succes Ewina!
Ergens deze week. Ik vind wel dat we dan elkaars woningen moeten komen bewonderen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:47 schreef Anneque het volgende:
Ewelina, ik ben nummer 28!heb je enig idee wanneer we contracten zouden kunnen gaan tekenen?
Ja, die verdwijnen toch per 31-1-09?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Anneque het volgende:
ik woon nu aan de stavanger.. ik zou er binnenkort toch uitmoeten.. dus ik ben er wel blij mee!totaal niet een moment voor mij om te verhuizen (te druk), had min of meer voor de grap gereageerd.. maar gelukje lijkt het op! haha ja zeker, koffie buuv?
Ja, ik dus ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef Anneque het volgende:
ja voor mij nummer 5nouja zo gaat het in amsterdam!
ik wacht heel erg kwijlend voor mijn computer de mail met de uitnodiging om te tekenen af!
Ja, óf ze hebben het niet goed aangegeven óf het is echt zo... maar het is wel raar. Overigens heb ik dus op deze advertentie gereageerd omdat ik dan meer kans maakte, en voor die 2m2 kon het me toch niet boeienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:55 schreef Anneque het volgende:
hé wat klinkt dat als een gekke deal? er was nog een aanbieding op bos en lommerplein, een zelfde ding maar 2 m2 groter ofzo, en daarbij werd wel aangegeven dat er pas huurtoeslag aangevraagd kon worden vanaf 23.. maar bij deze niet? Kan het zijn doordat de kale huur toch lager is dan 348? (bij dat bedrag staat namelijk verwarming inbegrepen?) of is het misschien gewoon nalatigheid van stuwoweb dat ze niet vermeld hebben dat je 23 moet zijn? Hmm... nouja, ik zie het wel. ik word over 6 maanden 23, dat valt nog wel te overzien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |