abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65256157
O dit is trouwens mijn eigen topic!!
P.Fje gaat op kamers!
pi_65264807
Blegh weer bij iemand geweest die een zelfstandige unit in casa confetti heeft. Echt zo relaxt, maar zo jammer dat het op de uithof is
Too much is never enough!
pi_65265913
je bent op de fiets zo in t centrum hoor
pi_65276545
15 minuten tov 3 minuten vind ik nog wel een verschil
pi_65281459
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef The6thgate het volgende:
Vind het naar de stad reuze meevallen, en zelfs naar CS denk ik dat je sneller fietst als dat je de 11/12 pakt in de spits? Met vervelend weer alleen niet zo leuk.
url
pi_65283156
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef The6thgate het volgende:
maar 30m2 alles nieuw en schoon, jij bent de enige die op je wc schijt over t algemeen af en toe heb je vast bezoek, vloerverwarming in de badkamer, 100mb internet en dat voor nog geen 300 euro per maand, ik weet t wel, woon liever hier dan in die verlepte kamers op t ibb/twc
pi_65286418
Fietsen is gezond.

Maarja, aangezien de Casa net pas opgeleverd is zal het nog wel even duren voor de eerste woningen weer van huurder wisselen, dus je hebt nog even om erover na te denken.
SSHU heeft trouwens ook zelfstandige dingen op andere plaatsen. De Clophaemer (Overvecht) en Max (Transwijk) zitten wat dichter bij het centrum. Was er nou ook een nieuw gebouw neergezet tegenover de IBB?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65287617
Tegenover IBB gaan ze het KPN terrein in een studentencomplex omtoveren, maar dat ie geloof ik pas gepland voor 2014. IBB zou ik ook nooit willen wonen, nu lekker aan de otterstraat/herenweg alleen jammer dat het 12m2 is
pi_65289521
Ach, natuurlijk is de Uithof niet spannend, maar er zijn verder in Utrecht nu eenmaal niet zulke grote woningen voor zo weinig geld. En MAX ligt in Kanaleneiland, naast de tippelzone en ligt nauwelijks dichter bij het centrum dan Casa Confetti.
pi_65289843
in de zomer wil je niet dood gevonden worden op de uithof though. Dan is het IBB veel gezelliger, met het wilhelminapark om de hoek. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_65289876
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

*hapt nog een keer*
ik vind dit netter en mooier staan dan de meuk die bij de plaatselijke kringloop te vinden is, van die triesteloze zooi, en ik hoef niet uniek ze zijn door mn meubels en ik heb ook best veel non ikea spul.
Mijn bureau, stoel, gordijnen, kledingkast zijn bijv allemaal geen ikea, de mandjes met bloemen stof: geen ikea. mijn plafondlampen ook geen ikea, beddengoed is ook geen ikea, dus dat ik alleen naar 1 winkel ga mn hele inrichting koop en niet creatief ben slaat nergens op
*uitgehapt*
ok fair enough, het was gewoon een onwillekeurige reflex op het begrip ikea. niet op z'n plaats hier.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_65289953
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:36 schreef Nosh het volgende:

[..]

ok fair enough, het was gewoon een onwillekeurige reflex op het begrip ikea. niet op z'n plaats hier.
He jammer, ik verwachtte op zijn minst een flinke tirade terug

Tja, zielloos.... soms zie ik echt van die kamers waarvan ik denk: wat een lelijk krakershol Hoe kun je hier wonen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65290278
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

He jammer, ik verwachtte op zijn minst een flinke tirade terug
ja nee joh, over iets als een kamer moet je eigenlijk niet zeiken. ik woon hier bij mensen die letterlijk alleen een bed in een kamer met volgespoten muren hebben staan, maar als dat hun ding is: goed voor hun.

ik erger me alleen een beetje aan die Ikea-studentenkamercultuur. De ikea is niet per definitie kut ofzo, maar ik ken mensen die letterlijk álles daar hebben gehaald, tot de schilderijlijstjes en onderzetters voor de ikea-kandelaars aan toe. word echt hypernerveus van zoveel gemaaktheid.

maar ja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_65290546
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:51 schreef Nosh het volgende:

[..]

ja nee joh, over iets als een kamer moet je eigenlijk niet zeiken. ik woon hier bij mensen die letterlijk alleen een bed in een kamer met volgespoten muren hebben staan, maar als dat hun ding is: goed voor hun.

ik erger me alleen een beetje aan die Ikea-studentenkamercultuur. De ikea is niet per definitie kut ofzo, maar ik ken mensen die letterlijk álles daar hebben gehaald, tot de schilderijlijstjes en onderzetters voor de ikea-kandelaars aan toe. word echt hypernerveus van zoveel gemaaktheid.

maar ja.
Ik zou die mensen vooral als lui betitelen Of als mensen die alles van pappie en mammie hebben gekregen

Ik heb overigens nog nooit zo'n kamer gezien als jij bedoeld... een hoop mensen hebben wel IKEA spul, maar dan toch lang niet alles
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65291714
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef Nosh het volgende:
in de zomer wil je niet dood gevonden worden op de uithof though. Dan is het IBB veel gezelliger, met het wilhelminapark om de hoek. .
Mja, vanaf de Uithof is het nog geen tien minuten fietsen naar het wilhelminapark en je kunt altijd nog amelisweerd in! En alsof er zoveel mensen in de zomer op IBB blijven!
pi_65309652
Toen ik nog in de Cambridgelaan woonde vond ik het wel heerlijk dat ik zo vanaf de parkeerplaats het veld in kon lopen. Binnen 5 minuutjes ben je bij de Kromme Rijn, heel mooi om in de zomer langs te wandelen.
Ok, vanaf de Casa is het iets verder lopen, maar toch.
Dat kwartiertje fietsen naar de stad neem ik dan wel voor lief, door de week heb ik toch geen tijd om daarheen te gaan en ik kan 's ochtends wel een kwartier langer slapen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65315876
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:45 schreef WishingWell het volgende:

[..]

En alsof er zoveel mensen in de zomer op IBB blijven!
Ja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_65316598
tvp
pi_65318603
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ja.
De helft van alle Uithofkamers bestaat uit zelfstandige woningen, die mensen gaan ook niet in de zomer terug naar huis hollen hoor.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:38:33 #295
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65594021
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef Skaai het volgende:
Memento-mori ik ben trots op je Lush badkamer
Waar heb je die stickers voor je wasmachine vandaan? Ik vind ze tof .
Ik ben het volledig met je eens
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:41:07 #296
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65594081
* Niara Niara krijgt trouwens 9 februari de sleutel van haar "kot" aan de universiteit in Brussel.

Ik ben wel jaloers hoe groot al die kamers van jullie zijn zeg.
Ik moet delen en heb niet zoveel ruimte..
Khoop dat dit dan ook maar tijdelijk is
pi_66247144
Ik heb even een vraagje

Mijn vriendin wil op kamer in Amsterdam.
Nu heeft ze gisteren een leuke gezien waar ze in kan, met drie andere bewoners.

Er is alleen 1 probleem:
Degene die weg gaat is hoofdhuurder. Mijn vriendin wil geen hoofdhuurder worden, aangezien het haar eerste kamer ervaring wordt en het natuurlijk nogal een gedoe is.
Maar dan is het toch zo dat als niemand anders zich aanmeld als hoofdhuurder dat de rest er ook uit moet? Dus van de andere drie moet zich er dan toch wel 1 aanmelden als nieuwe hoofdhuurder?
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:47:59 #298
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66247341
Hoofdhuurder in de zin dat zij de complete huur aan de verhuurder moet betalen en zelf maar moet zorgen dat zij de huur krijgt van de andere bewoners. Of hoofdhuurder voor de algemene kosten die niet bij de huur in zitten zoals internet en electra ed?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_66248053
Nog studentenkamer foto's?
pi_66248435
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef maok het volgende:
Hoofdhuurder in de zin dat zij de complete huur aan de verhuurder moet betalen en zelf maar moet zorgen dat zij de huur krijgt van de andere bewoners. Of hoofdhuurder voor de algemene kosten die niet bij de huur in zitten zoals internet en electra ed?
Dat eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')