\quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zouden Pumatje en andere mensen die zwaar offtopic gaan dat hier willen doen?
Vrede is niet de afwezigheid van oorlog maar de aanwezigheid van rechtvaardigheid.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:25 schreef Pumatje het volgende:
is vrede nu een pauze tussen oorlog..
of is oorlog nu een pauze tussen vrede...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Ik denk dat je de posts van (ex-)werknemers ietsje verkeert interpreteert. Het is geen kwestie van de positieve kanten willen benadrukken, maar meer een tegenwicht bieden voor het meestal ungefundeerde schoppen van mensen die zelf geen enkele ervaring hebben met defensie of haar werkzaamheden. Kreten als "beroepsmoordenaars" of "hersenloze idioten" of de meest gemene: "babymoordenaars" zijn geen kreten die wie dan ook over zijn kant laat gaan als hij daarmee bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef aggeloog het volgende:
(...) al begrijp ik wel waarom je als werknemer de positieve kanten wil benadrukken.
Als zo'n wereld zou bestaan, zou ik gaag 4 tickets bestellen.quote:Je moet redelijk ziek in je hoofd zijn als je een wereld met enkel vredelievende burgers niet beter zou vinden, helaas is het gewoon niet zo.
Is er iemand uit Twente die dit kan vertalen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef aggeloog het volgende:
Aber nicht andere nur, Auch uns töten wir, wenn es nottut, Da doch nur mit Gewalt diese tötende Welt zu ändern ist, wie Jeder Lebende weiß. - Bertolt Brecht
Kissinger zei wel vaker stomme dingen:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef Salvad0R het volgende:
Military men are just dumb stupid animals to be used as pawns in foreign policy.
* Henry Kissinger, as quoted in Kiss the Boys Goodbye: How the United States Betrayed Its Own POW’s in Vietnam (1990) by Monika Jensen-Stevenson and William Stevenson.
http://en.wikiquote.org/w(...)otes_about_Kissinger
Lijkt me een goed idee!quote:Op zondag 26 oktober 2008 06:41 schreef henkway het volgende:
De laatste oorlog wordt zonder soldaatjes uitgevochten
ja goed ideequote:Op zondag 26 oktober 2008 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee!
Maar wie dan? Politici?
De VS, EU en Australië hebben al jaren geleden economische stappen genomen. Met mitrailleurs was Mr Mugabe sneller verwijderd, met minder nadelige gevolgen voor de bevolking en de economie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:50 schreef henkway het volgende:
[..]
ja goed idee
zodra de wereldleiders zich hebben aaneengesloten en doelgericht stappen kunnen nemen tegen jongens als mugabe.
maar dan economische stappen niet met mitrailleurs
Het probleem is dat men dan alles met mitrailleurs wil gaan oplossen en dan zijn we binnen de kortste keren in allerlei oorlogen verwikkeld die niet te stoppen zijn. ala Irak / afghanistanquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De VS, EU en Australië hebben al jaren geleden economische stappen genomen. Met mitrailleurs was Mr Mugabe sneller verwijderd, met minder nadelige gevolgen voor de bevolking en de economie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |