Enige wat van toepassing is op onze defensie, de rest is hippy bullshit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:58 schreef hollandFTW het volgende:
Parvus numero, magnus merito
Klein in aantal, groot in daden. Na de nieuwe bezuinigingsrondes gaat dit steeds meer en meer op, voor de gehele krijgsmacht. Daarmee raakt het dus iig ONZE defensie
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef zomaareennaam het volgende:
de eerste dode in een oorlog is WAARHEID
Ik denk niet dat je dat statistisch hard kunt maken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:08 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
"Na iedere oorlog is er weer wat minder democratie te redden."
Is mijn favoriete quote. Eigelijk klinkt ie in het engels beter vind ik .quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef zomaareennaam het volgende:
de eerste dode in een oorlog is de waarheid
Dat komt niet uit COD4, dat komt uit Murpy's Law: Laws of Combat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:35 schreef SolDat het volgende:
Never forget that your weapon was made by the lowest bidder. (COD4)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Op een ouwe tank moet je het leren.
Goed gemikt is mis geschotenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef Mainport het volgende:
De vrede van morgen wordt gemaakt door de dienstweigeraars van vandaag.
quote:
Goed toepasbaar op dienstweigeraars die voor moeten komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef elilim het volgende:
Better judged by twelve then carried by six.
winning the harts and minds:
one in the hart two in the mind.
deze heb ik trouwens van een amerikaan voor alle hippies weer gaan huilen.
En wat heeft dit met onze krijgsmacht & defensie te maken? Dit is gewoon weer een leger-is-stom-topic met waardeloze quotes die ik ook genoeg heb om de andere kant van de zaak belichten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:08 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
“De eerste dode in elke oorlog is het gezond verstand.”
"Na iedere oorlog is er weer wat minder democratie te redden."
"Er is nog nooit een goede oorlog of een slechte vrede geweest."
"Het zijn wij allen die de oorlog willen en aanvaarden." - Anne Frank
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:04 schreef franske19 het volgende:
Na de afgelopen weken kun je wel stellen dat deze ook van toepassing is op onze krijgsmacht:
"Monkeys led by donkeys"
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goed toepasbaar op dienstweigeraars die voor moeten komen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:31 schreef waht het volgende:
En wat heeft dit met onze krijgsmacht & defensie te maken? Dit is gewoon weer een leger-is-stom-topic met waardeloze quotes die ik ook genoeg heb om de andere kant van de zaak belichten.
ja, is eigenlijk van de KLu, maarjaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Enige wat van toepassing is op onze defensie, de rest is hippy bullshit.
Dat heb je zelf al gedaan met je OP, mijn beste Mainport.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:36 schreef Mainport het volgende:
Hallo, willen jullie mijn topic niet verzieken.
dat heb je dan niet helemaal goed begrepenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:10 schreef LSS het volgende:
Hoeft niet persé een waardeloos topic te zijn. Bovendien hoeft ook niet ieder topic in dit subforum defensievriendelijk te zijn. Naar mijn mening hebben "wereldvreemde hippies met biologische defecten" het recht om hun zegje te doen, ook in DEF.
Vind je niet dat er kritiek mag worden geleverd op defensie in DEF?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:36 schreef Pumatje het volgende:
dat heb je dan niet helemaal goed begrepen
Nouja, ik ben het daar wel mee eens, als je een defensie praattopic wilt organiseren dan kun je dat beter bij defensie even regelen. Ik neem aan dat DEF voor iedereen is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat heb je dan niet helemaal goed begrepen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:42 schreef LSS het volgende:
[..]
Vind je niet dat er kritiek mag worden geleverd op defensie in DEF?
Interesse wil niet zeggen dat je er onverdeeld positief over bent, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee, def is er voor de DEF geintresseerden.
Ja, wat dit topic betreft mis ik het nut ook wel een beetje, niet eens een opmerking over waarom ze die quote zo treffend vinden, dat moet dan voor zich spreken ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:57 schreef Pumatje het volgende:
Discussie is prima, maar met een insteek als : Plaats hier uitspraken die de kern van defensie raken oftewel, laten we met leuke spreekwoordjes tesamen met alle defensiehaters lekker kotsen temidden in een defensieforumgedeelte gaat er gewoon niet in.
Die sprak Engels?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:02 schreef LSS het volgende:
[..]
Is mijn favoriete quote. Eigelijk klinkt ie in het engels beter vind ik .![]()
"In war, truth is the first casualty".
Het is een quote van de oud-griekse dichter/verteller Aischylus.
Nounou, het is maar een Mainport topic.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zouden Pumatje en andere mensen die zwaar offtopic gaan dat hier willen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |