Of juist wel, Sneijder neemt ze altijd te laag. Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.quote:
Voetbalt ie bij Ajax?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.²
Nee, maar je zou ook eens terug kunnen lezen waar het om ging....quote:
Yup ik vind Van Persie er ook beter in, maar spelers die dat kunnen lijken steeds zeldzamer te worden..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of juist wel, Sneijder neemt ze altijd te laag. Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.²
Volgens mij had Henk Spaan het erover dat hij verwachte dat hij dit seizoen 1 of 2 wedstrijden zou spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef DurQ het volgende:
heb t al eens eerder gevraagd hier, maar toen geen antwoord gekregen.
Hoe goed is Rodney sneijder op dit moment, en wat is de verwachting van hem (tov zijn broer). En wanneer kunnen we hem in de eerste selectie verwachten?
Iemand enige ideeën?
Pics?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
T is misschien al genoemd.. maar tering Sjonnie.. je hebt een lekkere chick
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef Ruiseart het volgende:
http://www.voetbalreport.(...)gen_voor_Defour.html
Iemand al eens gehoord van deze speler? Is het een goede?
Haha, dit is een grap toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef Ruiseart het volgende:
http://www.voetbalreport.(...)gen_voor_Defour.html
Iemand al eens gehoord van deze speler? Is het een goede?
Nou ja, zo'n beetje elke post in EK08 en VBL is als bewijs aan te dragen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef Suijk het volgende:
Helaas zullen we je dan ook nooit eens kunnen bewijzen dat je daadwerkelijk geen enkel verstand van voetbal hebt.
quote:Koster: 'Bodul kan Huntelaar doen vergeten'
Jong Ajax kan in aanvallend opzicht bouwen op de kwaliteiten van Darko Bodul. De Kroatische aanvaller kwam de afgelopen zomer over van SC Heerenveen en pakte zo nu en dan al zijn doelpunten mee.
Adrie Koster vindt dat de supporters niet te hard van stapel moeten lopen. 'We moeten niet te hard van stapel lopen', zegt hij in AD Sportwereld. 'Hij heeft wel potentie, maar dat moet hij elke week weer laten zien. We gaan zien hoe hij zich gaat ontwikkelen.'
In een interview vergeleek Bodul zich met oud-Ajacied Zlatan Ibrahimovic. Koster vindt dat niet juist. 'Je moet jezelf nooit vergelijken met een ander, want elke speler heeft zijn eigen kwaliteiten. Bodul is wel balvast en technisch vaardig, maar ik vind het te ver gaan om hem met Ibrahimovic te vergelijken.'
Mocht Klaas Jan Huntelaar in de winterstop vertrekken bij Ajax, dan kan Bodul hem volgens Koster prima opvolgen. 'Hij moet de trainers ervan overtuigen dat wanneer Huntelaar verkocht wordt, ze weten dat zijn opvolger al bij Ajax loopt.
Inderdaad, die gozer is echt fucking goedquote:
Volgens mij iets met een aflopend contract ofzo, of iets met een jeugdcontract. Zoiets staat me bijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Waarom liet Heerenveen hem zo simpel gaan dan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Waarom liet Heerenveen hem zo simpel gaan dan?
quote:Ajax haalt Bodul transfervrij op in Friesland
Geschreven op maandag, 14 juli om 17:54
Ajax heeft zich in de aanloop naar het nieuwe seizoen versterkt met een centrumspits. De negentienjarige Darko Bodul zette maandagmiddag zijn signatuur onder een contract dat hem tot 2009 aan de Amsterdammers verbindt. Ajax heeft niet diep in de buidel hoeven tasten voor de in Bosnië geboren aanvaller. Hij komt namelijk transfervrij over van SC Heerenveen, waar hij sinds 2004 speelde. Voor die tijd speelde hij in de jeugdopleiding van First Vienna FC, de oudste club van Oostenrijk. Allereerst zal Bodul toegevoegd worden aan de selectie van Jong Ajax, meldt de club op zijn officiële digitale thuis.
Behalve het contract voor één seizoen heeft Ajax ook weten te bedingen dat het de overeenkomst met Bodul, die een Oostenrijks paspoort bezit, met nog eens twee seizoenen kan verlengen, tot medio 2011. Na Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani is Bodul de derde aanwinst voorin bij de Amsterdamse club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |