Ja en één die jij nooit en te nimmer in je nest gaat krijgen. Net zoals 97% van al die rukkers hier op FOK.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:25 schreef Scarface2004 het volgende:
SHE is een hele mooie vrouw

Zo zo dat is een krachtige reply. Die heb je zeker zelf verzonnen? Ga eens dood lutser.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:28 schreef Scarface2004 het volgende:
maakt niet uit, ik heb je moeder al

Nee, deze wint de orginaliteitsprijsquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo zo dat is een krachtige reply. Die heb je zeker zelf verzonnen? Ga eens dood lutser.

Als je mij een beetje kent weet je dat ik die heb uitgevonden. En nu snel naar je mandje. Tsjoe tsjoe! Dag drol!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:32 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Nee, deze wint de orginaliteitsprijs

Ben jij niet die ene pedo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent weet je dat ik die heb uitgevonden. En nu snel naar je mandje. Tsjoe tsjoe! Dag drol!

Ze had er altijd maar 1quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef cerror het volgende:
Je bent inderdaad nogal popi SHE.
Aandelen SHE kopen

En die diarree van (verkapte) versierpogingen van verschillende users dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Gek he? dat meerdere mensen haar mooi vinden.
Dit gelijk als kuddegedrag bestempelen, lulz

Dus 3% wel?? We zitten nu op zo'n 230.000 users.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en één die jij nooit en te nimmer in je nest gaat krijgen. Net zoals 97% van al die rukkers hier op FOK.

Als SHE daar voor open staat dan zullen die roddels best waar zijn ja.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:55 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dus 3% wel?? We zitten nu op zo'n 230.000 users.
Zeg: de helft is kloon115.000.
Paar users gebanned door Danny. 100.000.
20% is FOK! ontgroeid. Blijft over 80.000.
De helft daarvan man. Van de andere helft - de vrouwen- is één op vier potentiele prooi voor SHE.
En 3% van een populatie van 50.000 reguliere user is nog altijd 1.500 hits voor SHE.
Al die roddels zijn dus echt wáár

Omdat ik een zwak heb voor SHE, nog ff verzachtende omstandigheden:quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:55 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dus 3% wel?? We zitten nu op zo'n 230.000 users.
Zeg: de helft is kloon115.000.
Paar users gebanned door Danny. 100.000.
20% is FOK! ontgroeid. Blijft over 80.000.
De helft daarvan man. Van de andere helft - de vrouwen- is één op vier potentiele prooi voor SHE.
En 3% van een populatie van 50.000 reguliere user is nog altijd 1.500 hits voor SHE.
Al die roddels zijn dus echt wáár

*jaloerskijktnaarjebedden*quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hey SHE
zullen we neuken want ik vind je stiekum super lief
ik heb mijn bed al opgemaakt.
lekdoek ligt al klaar...
[ afbeelding ]
wat zeg je?
eventuele backup bedden als dit te min voor je is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

die uit libanon?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dit topic doet me een beetje denken aan het verhaal van de Belgische mijnenruimers.
PS. wat is het verschil tussen een aanzoek en een verzoek?

ow daar heb ik geen ervaring meequote:

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:22 schreef DarkDream het volgende:
Dat eerste bed is zó mega-lomp, weetje.
Echt een dom gedoe in combinatie met dit topic.

Gek, dit ziet er toch uit als een hele rancuneuze postquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en één die jij nooit en te nimmer in je nest gaat krijgen. Net zoals 97% van al die rukkers hier op FOK.

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:20 schreef gaai het volgende:
Ik vind dat eerste bed best heel oké......![]()
ontzettend overduidelijke tvp
Ja sorry, ik ben nu gewoon heel nieuwsgierig naar hoe dit 'afloopt'.....

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:31 schreef gaai het volgende:
*zwaait* Hey Barra!!('s best lang geleden jah...)
Wil't een beetje lukken?

ik roggel niet ik wissel speeksel uit!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:42 schreef GilaMonyet het volgende:
TVP..
Barra die nu She probeert te roggelen

Owja das waar..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik roggel niet ik wissel speeksel uit!![]()
![]()

Ik denk dat dat nog best eens kan gaan tegenvallen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owja das waar..
Succes he.. but we both know you can do it!

ik ben overtuigt van mijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best eens kan gaan tegenvallen...
het geval "hoe groter de tieten, des te groter de kans" gaat hier niet op.

Of: "gelukkig heb ik een vleeslul, als ik lieg groeit ie toch niet meer!"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Onder het mom: Hoe groter mijn ballen, des te dieper kan ik vallen

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Of: "gelukkig heb ik een vleeslul, als ik lieg groeit ie toch niet meer!"

een beetje het dinner and a movie idee? vind ik toch wat standaard hoor!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
Helaas, ik drink nauwelijks alcohol meer![]()
Captain Fab zit meer in de buurt

Als dat zou kunnenquote:

Jij bedoelt whisky om te drinken, ik bedoelde meer de fles en een tactisch geplaatst tikje achter het oor.quote:

We hebben het hier wel over de vrouw tegen wie je als compliment zou zeggen: 'Ga toch eens koken!' , beetje op je woorden letten jongeman! Of ik daag u uit ten Duel!'quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een beetje het dinner and a movie idee? vind ik toch wat standaard hoor!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |