quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef MissBitchy het volgende:
Dat is geen bed, dat is een bushokje.
Ik denk dat het de bedoeling is dat wat anders getrokken wordtquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef NJ het volgende:
Trek je portemonnee maar.
Daar gaat SHE hem zometeen doorheen tiefen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef MissBitchy het volgende:
Dat is geen bed, dat is een bushokje.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar gaat SHE hem zometeen doorheen tiefen.
Dat is inderdaad de eerste gedachte bij de aanblik van dat bed. Oh my God.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hey willen jullie mijn love tempel niet tot bushokje kleineren jah! vrouwen komen hier dichter bij god dan in de kerk!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet eruit alsof dat bed dichtklapt als je erop gaat liggen
Je bent ook de enige die het mooi moet vindenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef SHE het volgende:
Ben ik de enige die dat bed heel mooi vind?
Kvinnum ook mooi, maar dat mag Barra niet weten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef SHE het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kvinnum jou ook mooi, maar dat mag Barra niet weten.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef SHE het volgende:
wrom nie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kvinnum ook mooi, maar dat mag Barra niet weten.
Naja, ik wil niet lastig doen enzo, maar ik wil wel dat je een beetje veel moeite voor me doet.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, ik wil niet lastig doen enzo, maar ik wil wel dat je een beetje veel moeite voor me doet.
Ik ben dan wel oud en afgeschreven, maar ik kan nog prima hurken![]()
Dus je moet me wel een beetje whoo-en enzo.
Omdat het eng wordt als wij het over een bed eens zijnquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Omdat het eng wordt als wij het over een bed eens zijn
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Kedekedeng, kedekedeng, whoo-whoooo ...quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, ik wil niet lastig doen enzo, maar ik wil wel dat je een beetje veel moeite voor me doet.
Ik ben dan wel oud en afgeschreven, maar ik kan nog prima hurken![]()
Dus je moet me wel een beetje whoo-en enzo.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:09 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Kedekedeng, kedekedeng, whoo-whoooo ...
ik verwacht dat mijn reactie voldoende is moozzie maar dank je wel!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef Moozzie het volgende:
SHE versier tip nummer 1:
Maak een gedicht omtrent "Whoo-Whooo" Of schreeuw het van de daken
Ik heb respect voor je durf en vind het zwak van SHE. Dat doet ze steeds he, als ze geneukt wilt worden staat ze op de stoep en als je zelf eens wil dan heeft ze weer andere dingen aan der hoofd. Zo jammer vind ik dat van der...quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik verwacht dat mijn reactie voldoende is moozzie maar dank je wel!
i have not even startedquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:16 schreef Jo0Lz het volgende:
SHE! <3.
En, je moet haar voor je winnen, schrijft ze. Dus niet gewoon, [ afbeelding ][ afbeelding ]
Kom Bara, gooi je skills erin!
I know, daarom paai je haar nu dat bed in, duh!quote:Op dinsdag 30 september 2008 @ 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i have not even started![]()
maar mijn skills werken vooral 1on1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |