ik had zondag al pasta op en gisteren chineesquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:25 schreef Ewelina het volgende:
MoBlo: pasta bolognese is ook prima te maken voor 5 man, en goedkoop.
Of maak een pan chili con carne (het is er wel het weer naar)
Ik ken haar van Fok!, ben een keertje bij haar langs geweest en dat was heel leuk, maar ik heb niks met haar ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:17 schreef conleche het volgende:
Ja!!
Kut van knie zeg!
Het lijkt wel of knieen echt moeilijk te repareren zijn. Mijn compagnon in de galerie liep altijd 5k hard per dag. Nu sinds 2 jaar kan dat niet meer na zijn knieoperatie en nu is hij heul dik geworden!
Vik, hoe zit het met jou en BB dan? Zijn jullie alleen gewone vriendinnen?
Nog even verder zeuren hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
juist!
* motorbloempje geeft Viking een
[ afbeelding ]
Morgen ga ik naar Amersfoortquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
echt, 11 oktober ga ik je wel even laten voelen wat liefde is hard op je inpraten en dan zeggen dat je beter verdient en dan gaan we in utrecht op geile wijvenjacht, en dan vraag ik aan mn vent of ik mee mag zoeken en als ze heel geil is dat ik d'r dan wel mee naar huis neem (die voor mij dan, niet die voor jou, die gaat met jou mee)
Hoe is/was het met Amersfoort eigenlijk? Heb ik wat gemist terwijl ik in de ardennen was?
Zit er iets in de lucht ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
Nou SHE, je bent wel populair vandaag zeg!
Aandelen SHE kopen
Felicidados met allebei!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
SHE, wat klote zeg!! Ga je voor je gebroken pootje word je meteen even wat anders vertelt. Sterkte en ook van mij een dikke pakkerd.
Vik, succes met het nemen van de juiste beslissingen
Zal ik dan maar beginnen met het strooien van GOED nieuws???
1. Vanochtend 68.6 kg dus de vakantiekilo;s zijn er nu al van af
2. Vandaag is het officieel, mijn vriend en ik wonen samen![]()
Wie volgt?
Nou, in elk geval weet je dat van jezelf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
(ik garandeer echter niet dat ik volgende week toch weer helemaalben als ze weer lief doet
. Ik ben zwak).
Vijftien pakken melk! Vijftien pakken suiker!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:44 schreef kwakveense het volgende:
ik woog vanochtend 81 kilo, dus ben nu officieel 15 kilo en 1 ons afgevallen
dat was mijn goede nieuws van de dag....
Hangt er vanaf.. Ga je er ook mee naar buiten?quote:
Dat vergat ik toen spontaan: maar wat leukquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
SHE, wat klote zeg!! Ga je voor je gebroken pootje word je meteen even wat anders vertelt. Sterkte en ook van mij een dikke pakkerd.
Vik, succes met het nemen van de juiste beslissingen
Zal ik dan maar beginnen met het strooien van GOED nieuws???
Wie volgt?
Samenwonen! Zó leuk! En zóveel kilo aangekomen destijds!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie volgt?
In precies een jaar en 1 weekquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Vijftien pakken melk! Vijftien pakken suiker!![]()
In hoeveel tijd eigenlijk?
Prima tijd, toch? Ruim een kilo per maand. Dat zijn dingen waarvoor je een mooie sticker van je diëtiste zou krijgen, bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
In precies een jaar en 1 weeklangzaam komen we er ook wel!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Samenwonen! Zó leuk! En zóveel kilo aangekomen destijds!
Naar het bos gaan? Of naar Intratuin oid?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Spreek jij haar even moed in anders
Weet toevállig iemand hier hoe je aan een boomstronk zou kunnen komen?![]()
Daar sta je nooit bij stil, maar hoe kom je toch aan zo'n ding?![]()
Ik wil er eentje voor in onze vanmorgen bezorgde grote kattenren, voor Boris
Okido, thanks! Ik bedacht me dat ik ook de gemeente wel eens kan bellen, of zij ze niet hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef mordradead het volgende:
Een kattenren?
Maar goed... hier liggen ze wel eens langs de weg als er weer een boom is gekapt. Soms zijn er ook acties voor het uitdunnen van bossen en dan mogen mensen bomen omhakken voor bijvoorbeeld haardhout. Daar zou je eens naar kunnen kijken, kun je nog een mooie uitzoeken ook
Dat weet ik als houthakker
Nou ja misschien is viking graag een onderdaning typje, en is dit helemaal haar ding. Dat ze er extra geyl van wordt en zo. En dat ze het liefst ook nog een halsband zou dragen. Je weet het niet, smaken verschillen..quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Greys het volgende:
Oh. Ja. Zo kan het ook, zoals MoBlo zegtIk zei het ietwat agressief, maar dat komt omdat ik gewoon niet kan uitstaan hoe je over je heen laat lopen Viking
Woahquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:16 schreef minilot het volgende:
SHE, ik vrees dat ik eroverheen gelezen heb, maar wat is er precies met je? Over je eigen duim gestruikeld?
Viking, helpt het nou als mensen 'wegwezen bij die doos' tegen je zeggen, of niet? Of heeft dat eigenlijk niet zoveel invloed en moeten we gewoon wachten tot het je het zelf echt helemaal strontbeu bent geworden?Kus in elk geval.
En PF heeft mijn favoriete soort borsten.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Zijn reactie was typisch; ' jeetje, dan moet je nog 6 maanden verzorgd worden dus? '
Mijn broertje ( die mee was ) stond ook echt naar hem te kijken alsof ie 'm op zou vreten.
Ik gooi het maar op de stress ( hij zit met deadlines ), maar ik vond dat zo'n horken opmerking. Alsof ie ook maar ene flikker voor me gedaan heeft afgelopen week.
Wat dat betreft is hij echt verpest; als enig kind altijd over verzorgd door zijn mama. Hij KAN niet voor anderen zorgen want hij weet niet eens hoe.
Heb je niks aan
Nou, niks mis met onderdanig zijn, maar niet op deze manierquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja misschien is viking graag een onderdaning typje, en is dit helemaal haar ding. Dat ze er extra geyl van wordt en zo. En dat ze het liefst ook nog een halsband zou dragen. Je weet het niet, smaken verschillen..
Zo niet... Dan zou ik naar de rest van de meisjes hier luisteren!
Waar?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik zie een verzameladvertentie voor 35 !!! woningen op studentenwoningweb!
Misschien heb ik eindelijk een keer mazzel!
Pak een vuilniszak. Pak van dat bruine tape. Wikkel het 1000 keer om je enkel. Pak een krukje, laat daar je been op steunen en ga douchenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:36 schreef Chicolate het volgende:
Viking. Verder ga ik er niets over zeggen, je hebt het zelf allemaal ook al bedacht.
SHE. Eerst een
voor je tape, ik wil dat van mij zo snel mogelijk kwijt want het zit nu vervelend, en dan een
voor je knie. Dat is echt zwaar klote. Mag je eigenlijk nog wel op wintersport of zit je tegen die tijd weer/nog steeds met krukken?
Ik ga vandaag weer sporten. Ik wil het gewoon te graag. Moest afgelopen dagen een paar keer rennen voor mijn trein, dat was doodeng, maar als ik niet begin ga ik natuurlijk nooit meer mn conditie en figuurtje krijgen. En ik mis het te erg. Nadeel: moet ook nog kranten lopen, labjournaal schrijven en douchen. Dat laatste gaat nog een hele klus worden, want ook mijn tape mag niet nat worden en moet nog een halve week mee. Daarna gaan ze kijken of ik oefeningen oid moet, het is een wonder dat ik dit niet eerder gehad heb, mijn hele houding is fout
.
In het..... bosquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Spreek jij haar even moed in anders
Weet toevállig iemand hier hoe je aan een boomstronk zou kunnen komen?![]()
Daar sta je nooit bij stil, maar hoe kom je toch aan zo'n ding?![]()
Ik wil er eentje voor in onze vanmorgen bezorgde grote kattenren, voor Boris
PF'je, volgens mij is iedereen aan 't etenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
OH EN JONGENS JONGENS WAAR IS IEDEREEN![]()
Van mr PF?quote:Ik kwam thuis en er lag een sjokoladetelegramwat ontzettend schattig
AAAAAAH
![]()
Oja, Nederlanders ehquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF'je, volgens mij is iedereen aan 't eten.
[..]
Van mr PF?![]()
.
Dank je!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:56 schreef DarkElf het volgende:
*zich uit lurkstand hijst...
greys, kattenren is helemaal niet gek. Wij hebben er ook een al een jaar of 3.5 en ze zijn er stapelgek op... Vooral het feit dat ze lekker heen en weer kunnen kuieren zonder dat je ze kwijt raakt of ze van het dak vallen is ideaal...
Die van ons is 2.5m hoog, 3 lang en 2 breed denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |