Hallo allemaal,
Ik ben na het weekend begonnen aan een streng dieet; om aan te komen weliswaar. Mijn BMI zit rond de 16, veel te weinig dus en het is allang tijd om daar iets aan te doen. Lange tijd (jaren) heb ik te weinig gegeten en mijn lichaam uitgehongerd. Ik heb gewoon te weinig aandacht besteed aan eten, waardoor het meer per ongeluk ging dan expres.
Op aanraden (het is niet belangrijk van wie) is het de bedoeling dat ik alles ga eten wat ik lekker vind. Sowieso (volkoren) boterhammen met halvarine, groenten, fruit, aardappelen/rijst/pasta en vlees en vleeswaren naar keuze, jam, hagelslag, pindakaas, etc. Als ik zin heb in ijs pak ik ijs, als ik chips of een chocoladereep wil snacken doe ik dat en ook een colaatje sla ik niet af.
Nou ben ik gisteren begonnen met het plan om eindelijk eens te eten wat mijn lichaam normaliter nodig zou hebben (voor een vrouw rond de 2000 kcal). Zo zou ik het kunnen opbouwen naar nog meer dan dat eten om aan te komen. Gisteren heb ik rond de 1850 kcal gehaald, wat dus alsnog onvoldoende was. Ik kreeg gewoon niet meer weg, Dat wil ik dus opbouwen, Uiteindelijk is dit wel zo'n (afhankelijk van de dag) 450 tot 800 kcal meer geweest dan ik eerst at.
Maar nu: Vanochtend stond ik, hoewel dit eigenlijk niet de bedoeling is, op de weegschaal (just for the sake of it) en zag dat ik 800 gram zwaarder was dan gisteren.
Nou is mijn vraag: Kan ik er vanuit gaan dat die 800 gram ook vet inhoudt, of is dit gewicht enkel wat anders? Bijvoorbeeld gewicht van het extra eten van gisteren?
Voor logo's, reclame en teksten:
www.dorinda.eu