oh tof. Link?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:35 schreef OMG het volgende:
Het is bandcamp Friday en blijkbaar heeft Chris Spencer van Unsane z'n eigen label gestart om een boel releases van Unsane en gerelateerde dingen verkrijgbaar te maken, dus net maar de Improvised Munitions & Demo LP besteld..
Label;quote:
Ow kool. Wist niet eens dat er kennelijk een nieuw plaatje van Gnod was uitgekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Lijstje om te checken: https://thequietus.com/articles/30922-best-psych-of-2021
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ow kool. Wist niet eens dat er kennelijk een nieuw plaatje van Gnod was uitgekomen.
Leuk Melt Banana is tof. Vooral hun korte nummer segmentjes zijn geweldigquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:41 schreef bartrid het volgende:
Eerste concert in 2 jaar was gisteravond Melt Banana. Was erg leuk.
Ik heb net een kaartje gekocht voor Dyse (met puntjes op de y) voor overmorgenquote:Op maandag 4 april 2022 15:27 schreef bartrid het volgende:
Ja ik had ze nog nooit gezien, die korte nummertjes waren erg grappig ja.
Gnod is geweldigquote:Op zondag 17 april 2022 08:21 schreef Eightyone het volgende:
Valt dit binnen het genre?
Recent iig, en valt me nogal op.
Ja, fan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:52 schreef pipster het volgende:
Kwam vandaag deze band tegen, klinkt wel lekker lomp. Doet een beetje denken aan Big Black / God Bullies.
Tof!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:52 schreef pipster het volgende:
Kwam vandaag deze band tegen, klinkt wel lekker lomp. Doet een beetje denken aan Big Black / God Bullies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |