quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:54 schreef Kees22 het volgende:
Godallemachtig!![]()
Ik heb de gelegenheid te baat genomen om eens bij te lezen, maar dat is wel een zware klus! Wat een gebagger!
Het enige interessante was de vraag, welke criteria er op te stellen zijn om vast te stellen, wie nou waarom waar mag wonen, maar die discussie verzandt meteen weer in de blubber- en strontsmijterij.
Waarbij het me opvalt, dat degenen die anderen beschuldigen van antisemitisme het fanatiekste met bagger smijten. Een beetje zoals van die mislukte jongeren die op hoge toon respect eisen.
Reageren heeft weinig nut.
@ SilkTie: er staan elders nog vragen over, maar mijn internet doet het nog steeds niet. Sorry.
Je begrijpt heel goed wat ik bedoelde. Het afdoen met deze (quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal correct waht. Als we Paddy d'r redenering gaan gebruiken, dan zullen er heel wat landsgrenzen gaan veranderen en volkeren moeten verhuizen. Alleen omdat er duizenden jaren geleden wellicht iemand anders woonde.
Ja, zo is ook Israël vroeger opgericht enz enz tot 587 v chrquote:Het rijk begon met de verovering van een klein emiraat in het noordwesten van Klein-Azië door Osman I.
En dat land van de Joden was daarvoor land van de Filistijnen waar palestijnen gedeeltelijk ook van afkomen,quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Je begrijpt heel goed wat ik bedoelde. Het afdoen met deze () helpt echt niet. En waarom dan wel steeds de tijd benoemen van het ottomaanse rijk? Waarom die wel als voorbeeld benoemen in discussies? Terwijl ook het Ottomaanse rijk is opgericht door oorlogen.
[..]
Ja, zo is ook Israël vroeger opgericht enz enz tot 587 v chr
Net als er een Romeinse, Byzantijnse periode is geweest. Vlak daarna een Islamitische periode en daarna nog een ottomaanse periode die weer door de Britse periode werd opgevolgd.
Maar ik haal het alleen aan omdat enkelen zitten te verkondigen dat er nooit een land van Joden is geweest. En die is er dus wel geweest![]()
Tot wanneer wil jij dan gaan? Vanaf wanneer wil je praten? De Britse periode?
Nee, Egyptenarenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:56 schreef Nase het volgende:
[..]
En dat land van de Joden was daarvoor land van de Filistijnen waar palestijnen gedeeltelijk ook van afkomen,
Heb je anderhalve minuut? http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swfquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, Egyptenaren
Het gedeelte waar jij het over hebt lag nog weer ergens anders. Moet ik opzoeken, maar nu geen tijd voor
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, Egyptenaren
Het gedeelte waar jij het over hebt lag nog weer ergens anders. Moet ik opzoeken, maar nu geen tijd voor
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:16 schreef CANARIS het volgende:
Waarbij het me opvalt, dat degenen die anderen beschuldigen van antisemitisme het fanatiekste met bagger smijten. Een beetje zoals van die mislukte jongeren die op hoge toon respect eisen. = Pavloff 10 hoog
Kijk, dat is een leuke.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:22 schreef schoelje het volgende:
[..]
Heb je anderhalve minuut? http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf
Ja, ik weet het. Ik negeer ze volledig: er komt toch geen zinnig woord uit en er gaat ook geen zinnig woord in. Absoluut negeren die hap.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:46 schreef Nase het volgende:
[..]
Ja als ik de reacties van schoelje en zoalshetis in dit draadje en andere draadje ziet, dan komt er weinig inhoud uit en alleen maar persoon gejank en sneu gedrag.
Zullen wel extremistische joden zijn die vinden dat heel palestina Israel toe behoort en dat de palestijnen maar moeten oprotten.
Ook zijn sneu opmerking dat er maar een Bom op Mekka moet worden gegooid getuigd niet van veel intelligentie
Waar slaat dat Engelstalige stuk van Nase dan op?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:19 schreef CANARIS het volgende:
Ter Informatie
Niemand kan in Israel grond kopen.
96% is in staatseigendom en wordt aan niemand verkocht. Grond in Israel wordt aan Israels staatsburgers verpacht. Joodse en niet-joodse burgers.
Ik vraag me echt af waar je verstand zit, in jouw redenatie voortgaan behoort europa toe aan de romeinen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef Kees22 het volgende:
De vraag wie de oudste rechten heeft, is dus in zoverre beantwoord, dat het niet de joden zijn.
Nee, aan de Kelten of zelfs aan hun voorgangers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:01 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar je verstand zit, in jouw redenatie voortgaan behoort europa toe aan de romeinen?![]()
De animatie geeft heel mooi de dynamiek van de machtswisselingen in het gebied weer, en laat niet zien wie de inwoners zijn.
Hé! beloofd is beloofd!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik negeer ze volledig: er komt toch geen zinnig woord uit en er gaat ook geen zinnig woord in. Absoluut negeren die hap.
Nou draai je weer om de hete brei heen want het doet er niet toe of mijn voorbeeld van de Romeinen correct is of niet, als het de Kelten zijn prima! Moeilijk he, toegeven dat je maar wat roept. En de joden hebben helemaal niet relatief kort in Israel gewoond, men woont daar al 5000 jaar!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, aan de Kelten of zelfs aan hun voorgangers.
Wat betreft de machtswisselingen heb je een punt. Maar dan nog hebben de joden maar relatief kort daar gewoond, dus het punt helpt je niet.
Oh, maar de zeldzame keren dat je wel reageert, krijg je dispensatie.quote:
Ik draai nergens omheen, ik geef antwoord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef schoelje het volgende:
[..]
Nou draai je weer om de hete brei heen want het doet er niet toe of mijn voorbeeld van de Romeinen correct is of niet, als het de Kelten zijn prima! Moeilijk he, toegeven dat je maar wat roept. En de joden hebben helemaal niet relatief kort in Israel gewoond, men woont daar al 5000 jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |