Weet je eigenlijk wat de verzendkosten zijn bij caliroots?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Stansfield, onderste is ook mijn favoriet. Is er nog niet van gekomen hem te kopen. Komt steeds een andere broek tussen.
Noel, Den-Haag. Maar daar hebben we vooral Levi's Blue liggen. In Amsterdam ook SugarCane, Levi's Red en Levi's Vintage. Stuk intressanter dus.
Die is niet donker wou je zeggen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef Maxxieh het volgende:
Oke beter, zoek zelf ook gewoon een normale broek i.p.v. al die raw dingen. Elke dag een donkere broek gaat ook vervelen..Daarom is zo'n edwin wel een mooi alternatief!
Ik snapte je welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Maxxieh het volgende:
Ik bedoel meer, gewoon weer een broek zonder nog maar een enkele slijtage erop..
hele vette broek, hoeveel gaat deze kosten bij jullie en hebben jullie deze in 34x32?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:38 schreef Cloud_SB het volgende:
O ja en de nieuwe Levi's Red is binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof broekje als je hem aan hebt, iets wijder model ook.
De 511 is volgens mij skinny.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Levi trouwens ook Skinny Jeans?
de 511 is een slim fit, ik weet niet welke de skinny isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De 511 is volgens mij skinny.
hier ben ik het dus totaal niet mee eens, ik heb een slim jim en een 511 en ik vind ze qua fit eigenlijk precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:04 schreef bear87 het volgende:
Maar ga ervanuit dat de 511 ook érg slim valt hoor. Niet te vergelijken met een Slim Jim van Nudie bijvoorbeeld, echt behoorlijk skinny is hij voor een slim fit.
Ik woon zelf in Rotterdam(dichtbij centrum) en zelf heb ik er nog nooit een gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef MrShakes het volgende:
weten jullie of er in een Rotterdam een Diesel Store is?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
En er zijn zat winkels die wel Diesel verkopen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef MrShakes het volgende:
[..]
Zou je er misschien een aantal op kunnen noemen?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |