da's vast cynisch bedoeld, want anders ga je me nog vertellen dat sparen wat anders is dan beleggen met een laag risico..... (soms wat lager dan anders)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nu moet je geen beleggingswijsheden op spaarrekeningen gaan loslaten...
het enige probleem daarbij is dat kabouter Bos niks garandeert, maar de andere Nederlandse banken. Hebben die een gaatje in hun hoofd, denk je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Stel persoon A heeft 18000 euro bij icesave staan en persoon B 38000.
Stel de centrale bank van ijsland kan de eerste 20000 euro garantie niet nakomen. Dan betekend dit dat persoon A dus niks krijgt en persoon B 18000 euro van de nederlandse staat / de nederlandse bank.
In feite betekend dit dat de arme mensen A, alles kwijt raken en de rijke mensen B niet.
Lijkt me politiek gezien een onhoudbare situatie ! Ik verwacht dan ook dat in het uiterste geval onze linkse tover kabouter bos nog wel in actie komt om ook de eerste 18000 te garanderen uit ijsland.
Gewoon foute boel dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:35 schreef James52 het volgende:
Telefonische helpdesk uitgeschakeld, op e-mails word niet gereageerd en ze weigeren de pers te woord te staan.
Lekker volk die ijslanders.
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Stel persoon A heeft 18000 euro bij icesave staan en persoon B 38000.
Stel de centrale bank van ijsland kan de eerste 20000 euro garantie niet nakomen. Dan betekend dit dat persoon A dus niks krijgt en persoon B 18000 euro van de nederlandse staat / de nederlandse bank.
In feite betekend dit dat de arme mensen A, alles kwijt raken en de rijke mensen B niet.
Lijkt me politiek gezien een onhoudbare situatie ! Ik verwacht dan ook dat in het uiterste geval onze linkse tover kabouter bos nog wel in actie komt om ook de eerste 18000 te garanderen uit ijsland.
Ben ik toch benieuwd waarom je dat prettiger vindt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef hardcorekabouter het volgende:
Weet iemand welke bank de hoogste rekening heeft met een uitbetaling per kwartaal?
Ik heb nu een Internetkwartaal Spaarrekening met een rente van 3,40%. Ik vind een uitkering per kwartaal toch iets prettiger dan per jaar.
Credit Europe keert de rente elk half jaar uit en dan dus 5.25% ipv die 3.4quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef hardcorekabouter het volgende:
Weet iemand welke bank de hoogste rekening heeft met een uitbetaling per kwartaal?
Ik heb nu een Internetkwartaal Spaarrekening met een rente van 3,40%. Ik vind een uitkering per kwartaal toch iets prettiger dan per jaar.
Zozo, meneer heeft er verstand van?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik raad iedereen aan zo snel mogelijk hun geld bij IceSave weg te halen. IJsland word deze week nog failliet verklaard.
Ja, en hoe wilde 'iedereen' dat doen dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik raad iedereen aan zo snel mogelijk hun geld bij IceSave weg te halen. IJsland word deze week nog failliet verklaard.
Klein beetje maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, en hoe wilde 'iedereen' dat doen dan?
De IceSave-website ligt een klein beetje plat...
Bron: glazen bolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Let's call it a hunchquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Zozo, meneer heeft er verstand van?
No shit sherlock!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Weet je het zeker? Op de site staat:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Credit Europe keert de rente elk half jaar uit en dan dus 5.25% ipv die 3.4
Fortis mag in de titel wel vervangen worden met Icesave iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik voorspel deel nummer 15 met een topictitel met daarin zeker het woord icesave
En dat klopt ook gewoonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Op de site staat:
De rente wordt jaarlijks op 31 december met valutadatum 1 januari bijgeschreven.
TEB doet 4,6% met een uitbetaling per kwartaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef hardcorekabouter het volgende:
Als je nou een week eerder was geweest dan had het nog enige profetische waardequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |