Dat dus vanavond ipv gisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond Pangasius uit de oven met tomatenpuree, olijven, knoflook, peterselie, citroensap.. met broccoliroosjes
Klinkt goed hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Stamppot boerenkool... Ik krijg het op 1 of andere manier nooit echt lekker ofzo??
Aardappelen, boerenkool -> koken
Stampen met melk, vet van uitgebakken spekjes en wat creme fraiche... Zout peper en nootmuskaat naar smaak.
Serveren met uitgebakken kaantjes, rookworst, azijn en mosterd...
Wat doe ik verkeerd?
Kweet niet, misschien vind ik het zelf gewoon niet zo lekker?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor. Wat is er niet lekker aan dan?
Wij eten vanavond diepvriespizza. We eten bij mijn ouders en normaal kookt mijn moeder altijd heel lekker voor ons. Maar hun vriezer is kapot, dus moet hij leeg, dus moeten we de pizza's opeten.
lekkerquote:
gewoon een keer voor jezelf makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker![]()
alleen mijn vent vind het niks...dus het is hier iets eenmaligs gebleven
Klinkt goed!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:19 schreef Maringo het volgende:
vanavond:
Ciabatta Mambo Salade:
Ciabatta broodjes met gemarineerde biefstukreepjes, taugé, paprika en prei op Oriental style
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |