de buit:quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:41 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ga straks heul veul sushi halen.
Ik heb nu al zin
Als jij zegt: "uit de oven"...hoe doe je dat dan? Inpakken in folie, of op de bakplaat ofquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond Pangasius uit de oven met tomatenpuree, olijven, knoflook, peterselie, citroensap.. met broccoliroosjes
In een ovenschaal/braadslee alufolie leggen, alles bij elkaar mieteren, afdekken met alufolie... 20-30 minuutjes op 190-200 gradenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Als jij zegt: "uit de oven"...hoe doe je dat dan? Inpakken in folie, of op de bakplaat ofEn hoe lang en op welke temperatuur? Klinkt nogal lekker namelijk
![]()
Bedankt!
Hangt ervanaf, vanavond wel. Vorige week had ik gewone vis gehaald.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Gebruik je bevroren vis, DE?
Lunch was een rijsttaartje. Voor straks nog een frambozensmoothie, een mandarijn, een peer en wat noten. Vanavond broccolisoep.
neuh hier komen we meestal op uit. Maar je kan altijd ff kijken tussendoor natuurlijk. Tis maar een leidraadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Is 20-30 minuten voor niet-bevroren vis niet veel te lang?
Moet zeggen dat ik vanwege het vaak enorme prijsverschil toch wel vaak geneigd ben om diepvriesvis te nemen. Zeker omdat ik hier geen goede visboer weet
Ja, hoe heette dat dorpje ook alweer?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:00 schreef DarkElf het volgende:
over visboeren CF; ik vertelde je toch van die ene bij Gent? We zijn er geweest
Klein zaakje maar mássa's lekkere vis
Lochristiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, hoe heette dat dorpje ook alweer?
Binnenkort een dagje de toerist uithangen in Gent. En in Brugge
OMG sounds like hellquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond stampot bruine bonen met een speklapje!
Bedankt!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In een ovenschaal/braadslee alufolie leggen, alles bij elkaar mieteren, afdekken met alufolie... 20-30 minuutjes op 190-200 graden(je kan het ook zonder afdekfolie doen, dan moet ie korter en moet je het goed in de gaten houden... dit is makkelijker, je moet wat langer wachten maar iig verbrand er niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |