Foto :quote:Met Kees de Kort is het als met schimmelkaas: je houdt er van of je vindt het vreselijk. Iedere werkdag geeft de analist van AFS Capital Management zijn messcherpe commentaar op de beursontwikkelingen.
Echt weer een heerlijke dit, gooi er maar wat van die spreuken in inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef Xenomaniac het volgende:
'Dat licht aan het eind van de tunnel is een aanstormende trein, Lara.'
Probeer eens : info@bnr.nl ??quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:29 schreef CoolKappie het volgende:
nog een fan meldt zich, waar kan ik Kees de Kort t-shirts and mokken kopen???
quote:Je betaalt in de Pijp hier in Amsterdam nu 280.000 euro voor een etage die vijftien jaar geleden 100.000 gulden waard was. Vind jij dat normaal? [...] Dat betaal jij alleen maar omdat je denkt dat er na jou een nog grotere sukkel is die nog meer wil betalen.
Haha ja prachtig was het weerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Lara, ..
Lara, ..
Lara, ..
Lara, ..
Ritje naar de sociale werkplaats en papierprikken op het strand.
![]()
ik maak kees de kort speldjes en pettenquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:29 schreef CoolKappie het volgende:
nog een fan meldt zich, waar kan ik Kees de Kort t-shirts and mokken kopen???
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:25 schreef henkway het volgende:
[..]
ik maak kees de kort speldjes en petten
Mee eens, maar het moet een beetje begrijpelijk blijven, er luisteren niet alleen mensen uit de financiele wereld mee. Ik vind het goed in elkaar steken, ik ga even [vandaag] luisteren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:51 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze stelt toch met enige regelmaat zeer onnozele vragen. Verder geen klachten. BNR is sowieso beter dan radio 1.
Je hebt toch van die shops waar je je eigen shirts kunt ontwerpen en slijten ? Evenals mokken en pannenlappen enzo ? Ik ga hem denk ik mailen over zijn portretrecht en aan de bak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:25 schreef henkway het volgende:
ik maak kees de kort speldjes en petten
Of Chase the Short. Ik vond hem weer top vandaag en ik ben het weer eens helemaal met hem eens. Er wordt niet gekeken naar de oorzaken, er wordt niet gekeken naar de conjuncturele golf die nog komen gaat. Er wordt gekeken naar Wall Street .... Bagwan voor beginners, treffend.quote:
Kees besteedt veel aandacht aan het grote plaatje de laatste tijd, maar tipt eigenlijk best vaak bepaalde fondsen. Zo van : 'de mensen zitten weer niet op te letten, xxx had allang in je portefeuille moeten zitten ...'. Alleen op dit moment is er zoveel te vertellen over individuele fondsen, daar heeft hij helemaal geen tijd voor en moet hij ook nogeens een breed publiek (diverse soorten beleggers) aanspreken ...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:44 schreef Hyperdude het volgende:
Ik moet nog even al zijn columns afhoren![]()
Maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat vlgns. Kees eigelijk alles niks waard is. Als ik dan wil profiteren van koersdalingen, mag Kees best even vertellen wat dan echt de allerslechtste beleggingen zijn; zodat ik daar ff mooi op kan binnenlopen.
Hij is niet de enige hoor, alle goede analisten zeggen het, google maar eens op wil gommans ofwel WIGO die staat al een jaar hoog op bindex met verkopen crash comingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kees besteedt veel aandacht aan het grote plaatje de laatste tijd, maar tipt eigenlijk best vaak bepaalde fondsen. Zo van : 'de mensen zitten weer niet op te letten, xxx had allang in je portefeuille moeten zitten ...'. Alleen op dit moment is er zoveel te vertellen over individuele fondsen, daar heeft hij helemaal geen tijd voor en moet hij ook nogeens een breed publiek (diverse soorten beleggers) aanspreken ...
En Kees praat (dus) ook niet alles in de grond, alleen op dit moment moet je wegwezen en dat zegt hij al een tijdje, in het huidige klimaat heeft de (particulaire) beleggers weinig of niets te zoeken. Dat kun je laf noemen, maar ik hoor liever iemand die veel de gond in trapt, dan iemand die (zoals het gros) de boel omhoog probeert te praten.
Het maakt Kees niet uniek inderdaad, maar de algehele trend is omhoog lullen. Of ze houden - zoals nu - helemaal hun mond.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:25 schreef henkway het volgende:
Hij is niet de enige hoor, alle goede analisten zeggen het, google maar eens op wil gommans ofwel WIGO die staat al een jaar hoog op bindex met verkopen crash coming
lees de DFT maar op WIGO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |