De mooiste, by farquote:
Speciaal een tvp om te kijken of jij met betere komtquote:
Prachtigquote:
Een klassieker inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
Oude cartoon maar wel toepasselijk in de paniek van vandaag de dag.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 23:48 schreef Sport_Life het volgende:
AH komt ook weer met een nieuwe reclame campagne
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
Oude cartoon maar wel toepasselijk in de paniek van vandaag de dag.
[ afbeelding ]
quote:So you think that money is the root of all evil. Have you ever asked what is the root.v.p of all money?
Ayn Rand
die eerstequote:
Joep Bertrams zit er wel vaker scherp bovenopquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:17 schreef Doffy het volgende:
Uit dezelfde serie als TS:
[ afbeelding ]
Heel sterk en dubbel zinnigquote:
Die zijn goed.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 23:48 schreef Sport_Life het volgende:
AH komt ook weer met een nieuwe reclame campagne
[ afbeelding ]
Die campagne liep net toen de eerste scheuren al zichtbaar waren, vond het sowieso een onwaarschijnlijk huzarenstukje in de categorie erbarmelijke timing.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:31 schreef dyna18 het volgende:
Fortis heeft die campagne ook maar per direct stop gezet.
Here now. Where tomorrow? is natuurlijk te makkelijk om grappen over te maken.
quote:
Alleen jammer dat ze het hebben ondertiteld en niet ingesproken, iedereen die een beetje Duits kan verstaan gaat toch gewoon luisteren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
ok niet een cartoon, maar an sich wel humor:
Precies..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het hebben ondertiteld en niet ingesproken, iedereen die een beetje Duits kan verstaan gaat toch gewoon luisteren.
Zo oud maar toch o zo waarquote:
quote:
Video is wegquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:34 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
"Unemployed black man in the street invest fund"
Volgens mij was het een string vest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:34 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
"Unemployed black man in the street invest fund"
Fokke en Sukke blijven goedquote:
Ik heb genotenquote:
Dit XML-bestand lijkt geen geassocieerde stijlinformatie te hebben. De documentstructuur is hieronder weergegeven.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
voor de verandering moest ik bijna grijnzen om een nu.nl cartoon
[ afbeelding ]
LEUK!!!!!quote:
Zou je em uit kunnen leggenquote:
quote:
Dat snap ik wel, maar wat heeft dat plaatje er mee te makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:11 schreef Agnostinus het volgende:
[..]
Meen je dat nou? OK.
Niet meer zo Reyk----javik.
Reykjavik is de hoofdstad van....
Vooral die eerste en die vierde is echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:09 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, die auto heeft een IJslands nummerbord en ziet er niet meer zo puik uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar wat heeft dat plaatje er mee te maken
Die een-na-onderste is echt spot-onquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3, 4 en 5quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie houdt je tegen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:41 schreef WeMan het volgende:
kan iemand misschien een PAINT topic openen, Fokhumor is natuurlijk veule male leukuh.
"Need infusion of luiqidity. Please bend over"quote:
Deze is echt heel erg goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef iamredleader het volgende:
Geen cartoon maar een youtube video, mocht iemand willen kijken
quote:
LOLquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef iamredleader het volgende:
quote:Recent reports indicate the Japanese banking crisis shows no signs of improving. If anything, it's getting worse. Following last week's news that Origami Bank had folded, it was today learned that Sumo Bank has gone belly up. Bonsai Bank plans to cut back some of its branches. Karaoke Bank is up for sale and is going for a song.
Meanwhile, shares in Kamikaze Bank have nose-dived and 500 jobs at Karate Bank will be chopped. Analysts report that there is something fishy going on at Sushi Bank and staff there fear they may get a raw deal.
Lees de banknamen eensquote:
Want er is een 'moppen-topic' over de crisis?quote:
Mwahaha, super!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef iamredleader het volgende:
Dat is de Fortis-pinautomaat in Amersfoort, naast mijn werk. Ik sta daar bijna dagelijks!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:26 schreef iamredleader het volgende:
Deze is prachtig:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef superworm het volgende:
http://www.slideshare.net(...)artoons-presentation
voor de mensen die hem niet snappen:quote:
Het punt is, dit is geen cartoon.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:12 schreef qu63 het volgende:
Speciaal voor ItaloDancer:
Recent reports indicate the Japanese banking crisis shows no signs of improving. If anything, it's getting worse. Following last week's news that Origami Bank had folded, it was today learned that Sumo Bank has gone belly up. Bonsai Bank plans to cut back some of its branches. Karaoke Bank is up for sale and is going for a song.
Meanwhile, shares in Kamikaze Bank have nose-dived and 500 jobs at Karate Bank will be chopped. Analysts report that there is something fishy going on at Sushi Bank and staff there fear they may get a raw deal.
Ik niet.. Maak anders ff een duidelijkere scanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef fokthesystem het volgende:
"grimmige, onduidelijke, grijs / zwarte tijden"
[ afbeelding ]
De R-onder tekst luidt:
'Op de plank afleidingen: UFO's' (Engeland)
Wie tekent er ook zelf wat!?
Die is echt goedquote:
De doelgroep hangt hier rond en ik vond het een beetje zinloos om hier een apart topic voor te openen...quote:
Yes, sir!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok hij past er niet helemaal bij maar ik vond 'm te briljant om het te laten (Dirkjan in het Veronica magazine van deze week)
Nozzman staat er tegenwoordig in, wat een drama.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:54 schreef superworm het volgende:
[..]
De strips, da's t enige wat ik mis sinds Veronica Magazine niet meer wekelijks in de bus valt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:48 schreef Liewec het volgende:
Ok geen cartoon maar ook best leuk :
[ afbeelding ]
McCain bedoel jequote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:32 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
geweldige set maar vooral deze is leuk, check de spiegel waar die man links onder in kijkt
Briljant iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:32 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
geweldige set maar vooral deze is leuk, check de spiegel waar die man links onder in kijkt
Klopt, dat is een van de zaken waar veel Amerikanen zo kwaad over zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:09 schreef TubewayDigital het volgende:
Niet lachen. Het is namelijk precies het tegenovergestelde. Op wall street lachen ze zich het apenlazurus omdat ze gered worden door de FED en de overheid. De investment bankers krijgen echt wel hun > 200k bonusen dit jaar.
Die over de Dollar zijn natuurlijk ontzettend achterhaald...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, dat is een van de zaken waar veel Amerikanen zo kwaad over zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Wanneer je in januari 2007 voor ¤ 1000,-- aandelen hebt gekocht van Dexia
heb je vandaag nog ¤ 36,--
Wanneer je in januari 2007 voor ¤ 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Fortis
heb je vandaag nog ¤ 18,--
Wanneer je in januari 2007 voor ¤ 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Agfa Gevaert
heb je vandaag nog ¤ 100,--
Wanneer je echter dit jaar voor ¤ 1000,-- volle kratjes Heineken hebt gekocht
en dus voor ¤ 1000,-- verzopen hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van ¤ 390,--
Naarmate de koersen meer dalen stijgt de kwaliteit van de cartoons ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:49 schreef LXIV het volgende:
Zo'n kredietcrisis kost een paar knaken, maar dan heb je ook wat te lachen!
Het enige wat veranderd aan die grap is het jaartalquote:
Ik kende hem nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het enige wat veranderd aan die grap is het jaartal
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dexia#Nederland
Dexia doet al een tijdje niet meer mee in NL
Over een jaar of 10, als je wat volwassener bent, praten we nog een keer over de theorieën van Karl Marx en de praktische invulling daarvan. ok?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:40 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Marx draait zich om in zijn graf
Site van de tekenaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef Quincy5 het volgende:
Ik heb gisteren een leuke gezien in de Volkskrant, maar ik weet niet waar ik hem online kan vinden (heb uiteraard de site van die krant al geprobeerd). Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
En die ken ik nou net weer nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:27 schreef ItaloDancer het volgende:
I know, maar Sevens Heaven blijft "hilarisch"er is een heel topic over in TTK geloof ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |