Hey dit is geen ONZ oke, ga ff paar subfora's verder kijkenquote:Op maandag 29 september 2008 21:32 schreef Ladidadida het volgende:
Er is een vrouw zwanger van Bassie! Ik denk dat
Ik zie het tijdens de RTL uitzending steeds door het beeld komen in ieder geval, over Ned1,2,3 weet ik het nietquote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef Yuin het volgende:
En waarom dan op RTL4 en niet op 1,2 of 3...
quote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hey dit is geen ONZ oke, ga ff paar subfora's verder kijken
quote:Huis van afgevaardigden VS keurt reddingsplan af
Uitgegeven: 29 september 2008 20:14
Laatst gewijzigd: 29 september 2008 21:29
WASHINGTON - Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft maandag tegen een reddingsplan van de regering voor de financiële sector gestemd.
Het voorstel kreeg de steun van 205 parlementariërs. Er waren 228 nee-stemmers.
De stemming verliep spannend. In de ruim tien minuten durende procedure ging het aantal voor- en tegenstemmers nagenoeg gelijk op.
Pas toen de stemming even stil werd gelegd en daarna werd hervat, bleken de tegenstanders de meerderheid te hebben.
Republikeinen
Vooral de Republikeinen toonden massaal hun afkeer van het plan, waarmee minister van Financiën Henry Paulson banken wilde helpen door slechte beleggingen van hen over te nemen. Dat moest honderden miljarden dollars gaan kosten.
Paulson
Het lijkt erop dat Paulson nu terug naar de tekentafel moet met zijn plannen. Pas als het Huis van Afgevaardigden en later de Senaat akkoord gaan met het voorstel, mag president George W. Bush zijn handtekening zetten. Daarna kan het reddingsplan in werking treden.
Bush
De Amerikaanse president George Bush is "zeer teleurgesteld" in parlementariërs die maandag tegen het reddingsplan van de regering voor de financiële sector hebben gestemd.
Bush heeft zijn naaste medewerkers opdracht gegeven om met vervolgstappen te komen, meldde het Witte Huis.
Obama
De Amerikaanse Democratische presidentskandidaat Barack Obama blijft hoopvol dat het Amerikaanse parlement uiteindelijk instemt met het reddingsplan voor de economie.
"Ik ben ervan overtuigd dat het gaat lukken. Het gaat alleen een beetje moeizaam", zei Obama op een verkiezingsbijeenkomst in Westminster.
Obama voegde eraan toe dat besluitvorming wel vaker lastig is in het Huis van Afgevaardigden en de Senaat.
Reces
Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft maandag besloten het reces uit te stellen. De leden van het Huis zouden op verkiezingscampagne gaan, maar besloten liever in dienst te blijven om een oplossing te vinden voor de financiële crisis
Oke maar waarom een nieuwsuitzending erover tussen doorgooien? En niet gewoon het 2300 uur nieuws?quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef Naamah het volgende:
Lijkt me over dit:
http://www.nu.nl/news/176(...)reddingsplan_af.html
[..]
dat is omgerekend 3,50 euroquote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iphone's worden voortaan verkocht voor $8000.00
Wat gelijk staat aan ongeveer 8 euroquote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iphone's worden voortaan verkocht voor $8000.00
wat een kutgrapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Nog een paar van deze dagen en de euro's in je portemonnee zijn alleen nog goed als pleepapierquote:Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef Naamah het volgende:
Maar waarom het zó belangrijk is zie ik ook niet zo...
Voor 60 Euro kun je Manhattan weer terugkopen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef Ruiseart het volgende:
Ik wil naar New York, shoppen met mijn Euro's!!
Qua nieuwswaardige programmaonderbreking heeft ie wel gelijk. Dit hebben we al lang op TT en op internet gelezen. Alsof dat niet kan wachten tot het latere nieuws. Paniekzaaierij.quote:
Dat dus. De kredietcrisis zelf gaat natuurlijk best wel ergens overquote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Qua nieuwswaardige programmaonderbreking heeft ie wel gelijk. Dit hebben we al lang op TT en op internet gelezen. Alsof dat niet kan wachten tot het latere nieuws. Paniekzaaierij.
Het was een ondersteunende post. Ik dacht dat er écht iets gebeurd was.quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Qua nieuwswaardige programmaonderbreking heeft ie wel gelijk. Dit hebben we al lang op TT en op internet gelezen. Alsof dat niet kan wachten tot het latere nieuws. Paniekzaaierij.
Dan zitten we allemaal op één lijn, dolletjes!quote:Op maandag 29 september 2008 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het was een ondersteunende post. Ik dacht dat er écht iets gebeurd was.
Party.quote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dan zitten we allemaal op één lijn, dolletjes!
wij maken er in deze barre economische tijden gewoon een feestje van!
Zo is dat!quote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
wij maken er in deze barre economische tijden gewoon een feestje van!
Kijk, dat bedoelen we. Bijna niet van echt te onderscheiden... het net op met deze afbeelding!quote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Zo is dat!
[ afbeelding ]
Weest optimistisch!
Als ik icetea had was mijn beeldscherm nat geweest.quote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Zo is dat!
[ afbeelding ]
Weest optimistisch!
Einde van de VS. Europe neemt de wereld over = einde van de wereldquote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Einde van de VS. Europa neemt de wereld over
quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
There is NO credit crisis. Our system is working perfectly fine.
Ik vond dat hij in dit topic ook niet mocht ontbreken.
Mijn grap jatten wat doe je!quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
There is NO credit crisis. Our system is working perfectly fine.
Ik vond dat hij in dit topic ook niet mocht ontbreken.
Huh?quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mijn grap jatten wat doe je!
of dat jaquote:Op maandag 29 september 2008 22:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Huh?
Lijkt me eerder een gevalletje GMTA.
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor 60 Euro kun je Manhattan weer terugkopen.
Give Us Back New Yorkquote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor 60 Euro kun je Manhattan weer terugkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |