Als je ziet wat hij voorspelt wel jaquote:
Eerst 26 oktober (plus of min drie weken) maar eens zien te overleven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
WebBot is een zure, sjagerijnige, pessimistische fantast
Volgend jaar rond deze tijd lachen we er hartelijk om
Gokje.. Niets?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:17 schreef jogy het volgende:
Ik zie het 26 oktober wel gebeuren eigenlijk, het kreupele beest (VS)moet op een gegeven moment toch omtieven en een paar werelddelen met zich meesleuren. En die knakkers van de webbot zeggen het zelf ook, die webbot heeft er iig wel een handje van om het ergste van het ergste uit de mogelijkheden te trekken als voorspellingen. Anyway, rond de 26ste, kijken wat er dan gebeurd.
Wat heeft ie tot nu toe al goed gehad eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:17 schreef jogy het volgende:
Ik zie het 26 oktober wel gebeuren eigenlijk, het kreupele beest (VS)moet op een gegeven moment toch omtieven en een paar werelddelen met zich meesleuren. En die knakkers van de webbot zeggen het zelf ook, die webbot heeft er iig wel een handje van om het ergste van het ergste uit de mogelijkheden te trekken als voorspellingen. Anyway, rond de 26ste, kijken wat er dan gebeurd.
De datum van de kredietcrisis tot op de dag, hij is goed met datums maar minder met wat er achter hangt en kan het overdrijven. Ik ben zo gek geweest om een paar van die rapportages te kopen ( 6 euro, doe ik het wel voorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heeft ie tot nu toe al goed gehad eigenlijk?![]()
Ik denk dat ik betere voorspellingen kan doen
Volgende klap van de kredietcrisis, dollar die eindelijk over de rand tieft en dat soort drama'squote:
Self fullfilling werken precies andersom en die knakkers van de webbot zijn zodanig onbekend bij de massa dat het onwaarschijnlijk is dat degene die [whatever] aan het doen zijn er bekend mee zijn danwel het serieus nemen. Ik bedoel als je al hier in het topic kijkt is men (begrijpelijk, duh) sceptisch, dus een politicus of hoge bankmedewerker etc zullen hier weinig tot geen waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:48 schreef R0N1N het volgende:
Is het niet zo dat bij een voorspelling iedere maatregel die je vervolgens neemt de uitkomst/toekomst veranderd, en daardoor de voorspelling niet meer klopt ?
Als ik b.v. vandaag voorspel dat ik me morgen tegen een boom te pletter rij, en vervolgens besluit om morgen dan maar de hele dag thuis te blijven, verander ik toch de 'uitkomst/toekomst' ?
Hierdoor komt de voorspelling vervolgens niet uit. Was het dan een slechte voorspelling ?
Wat als ik een volgende keer denk "lekker stukkie rijden, fok die voorspelling, die komt toch niet uit." ?
De paradox van voorspellingen
Wat let je dan om al je spaargeld op te nemen en flink te investeren in middelen die uiterst waardevol gaan worden als de dollar omvalt op 26 oktober?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:24 schreef jogy het volgende:
De datum van de kredietcrisis tot op de dag, hij is goed met datums maar minder met wat er achter hangt en kan het overdrijven. Ik ben zo gek geweest om een paar van die rapportages te kopen ( 6 euro, doe ik het wel voor) en die zijn een stuk uitgebreider (30+ pagina's) en genuanceerder. dus 26 oktober, ik zou niet verbaast zijn als de volgende domino omklapt.
Even better! wat let me om gewoon goud en zilver te kopen, in mijn huis te leggen en te wachten tot geld geen flikker meer waard is? Nou; weinig tot niks. Tenzij aandelen ook in iets anders kunnen worden uitbetaald dan fiat geld?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat let je dan om al je spaargeld op te nemen en flink te investeren in middelen die uiterst waardevol gaan worden als de dollar omvalt op 26 oktober?
Plaats je morgen even een foto van jouw kluis?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef jogy het volgende:
Even better! wat let me om gewoon goud en zilver te kopen, in mijn huis te leggen en te wachten tot geld geen flikker meer waard is? Nou; weinig tot niks.
Moet het nog wel kopen hoor maar ik heb al een adresje die zilver verkoopt, dat is in ieder geval wel tofquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats je morgen even een foto van jouw kluis?
Dat zilver kun je weer verwerken tot een middel tegen Griep?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet het nog wel kopen hoor maar ik heb al een adresje die zilver verkoopt, dat is in ieder geval wel tof. En nee, dat doe ik niet, een foto posten als ik het eenmaal gedaan heb dus
.
Gewoon stukjes zilver inslikken zal toch ook wel werken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zilver kun je weer verwerken tot een middel tegen Griep?![]()
Jij bent er helemaal klaar voor.
Welke dag was de kredietcrisis dan precies ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:24 schreef jogy het volgende:
[..]
De datum van de kredietcrisis tot op de dag, hij is goed met datums maar minder met wat er achter hangt en kan het overdrijven. Ik ben zo gek geweest om een paar van die rapportages te kopen ( 6 euro, doe ik het wel voor) en die zijn een stuk uitgebreider (30+ pagina's) en genuanceerder. dus 26 oktober, ik zou niet verbaast zijn als de volgende domino omklapt.
M'n reetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Als geld en aandelen geen flikker meer waard zijn is goud dat ook niet, gebruiksvoorwerpen, voedsel en wapens daarentegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Even better! wat let me om gewoon goud en zilver te kopen, in mijn huis te leggen en te wachten tot geld geen flikker meer waard is? Nou; weinig tot niks. Tenzij aandelen ook in iets anders kunnen worden uitbetaald dan fiat geld?
Mwoah, 6 oktober en het financiëel neergaan van een westers land vind ik niet niks. Kijk maar op pagina 1.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
M'n reet. Je kan niet zeggen, "de kredietcrisis" begon precies op deze dag.
Je snapt het niet, de kredietcrisis is veel te omvangrijk en complex om te zeggen dat deze op 1 bepaalde dag begonnen is...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, 6 oktober en het financiëel neergaan van een westers land vind ik niet niks. Kijk maar op pagina 1.
22/25 september begonnen de eerste doorbraken van de hypotheekcrisis cq economische crisis en IJsland is ook nog eens neergegaan op 6 oktober, dus ok, niet op de dag, ze zaten er een dag naast, excuus.
De Volkskrant heeft dagelijks een rubriekje met kort nieuws over de kredietkrisis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
Welke dag was de kredietcrisis dan precies ?
Nee hoor, de voorspelling was overdreven, niet fout. We zien het wel rond de 26ste lijkt me, als er dan weer zoiets gebeurd als bij de eerste waarschuwing zegt het voor mij genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:24 schreef Dartanion het volgende:
Alle Jezus, in de OP staat een duidelijke verkeerde voorspelling. Maar nu is zijn volgende voorspelling wel correct hoor jongens!!
We lachen allemaal om de Jehova's die vroeger het woord van God kwamen verkondigen en terloops het einde van de wereld verkondigten. Nu doen sommigen hier precies het zelfde
ik zie oorlog in de toekomstquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef _Led_ het volgende:
Volgens mij gaat er binnenkort ergens iets gebeuren, mark my words.
True Believer Syndrome at workquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, de voorspelling was overdreven, niet fout. We zien het wel rond de 26ste lijkt me, als er dan weer zoiets gebeurd als bij de eerste waarschuwing zegt het voor mij genoeg.
Nietusquote:
"Ik ben een promovendus in de quantummechanica.", "Ok, eigenlijk heb ik alleen op de HAVO natuurkunde gehad maar het was een overdrijving, geen leugen!".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, de voorspelling was overdreven, niet fout. We zien het wel rond de 26ste lijkt me, als er dan weer zoiets gebeurd als bij de eerste waarschuwing zegt het voor mij genoeg.
Dat zouden ze die bot ook moeten leren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:26 schreef jogy het volgende:
Nietus. Ik vind mezelf best kritisch op zijn tijd. Alleen hanteer ik andere criteria en mijd ik zwart/wit goed/fout 0/1 zegmaar
. Nuance
.
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ik ben een promovendus in de quantummechanica.", "Ok, eigenlijk heb ik alleen op de HAVO natuurkunde gehad maar het was een overdrijving, geen leugen!".![]()
![]()
Tja, die zit nog steeds met die inherente 0/1 beperking blijkbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zouden ze die bot ook moeten leren.
Heb ik geleerd van de botquote:
Hij kent tenminste nog een 0, bij de "blievies" staat alles blijkbaar altijd op 1 .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, die zit nog steeds met die inherente 0/1 beperking blijkbaar.
quote:Op maandag 29 september 2008 21:00 schreef Darklight het volgende:
Las net dit toevallig, wel interessant
Voorspellingen nav webbots aangaande 7 Oktober 2008 en verder
OMG!!! Ik hoor op de 26ste mijn uitslag van mijn 21+ toets! Is mijn energie zo sterk dat dat ding toevallig mijn datum eruit pikt??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Knap speurwerk, een lokaal conflict in Thailand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:17 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
http://rspas.anu.edu.au/r(...)happened-on-7102008/
Bijzonder bloederige foto's hier, niet op klikken als je daar niet tegen kan.......
False.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij kent tenminste nog een 0, bij de "blievies" staat alles blijkbaar altijd op 1 .
Hoe het ook zij, de webbot praat iig kwatschquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
False.
Bij menigeen (ook "non-blievies") staat het verstand vaak op 0.
Nee, we moesten even wachten tot het weer 7 oktober werdquote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef bsm het volgende:
stil hier.... wachten tot oktober?... of is het vervolg elders verder gegaan
Er is weer niks gebeurdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
ik denk dat ie "kwarts" praatquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, de webbot praat iig kwatsch
Die post ging over 26 augustus begreep ikquote:Op maandag 14 september 2009 09:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
26 oktober is dan ook pas over 6 weken.
Of ik lees er kippig overheen of ik zie echt geen post met een voorspelling voor 26 aug.quote:Op maandag 14 september 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die post ging over 26 augustus begreep ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |