Nee hoor, de voorspelling was overdreven, niet fout. We zien het wel rond de 26ste lijkt me, als er dan weer zoiets gebeurd als bij de eerste waarschuwing zegt het voor mij genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:24 schreef Dartanion het volgende:
Alle Jezus, in de OP staat een duidelijke verkeerde voorspelling. Maar nu is zijn volgende voorspelling wel correct hoor jongens!!
We lachen allemaal om de Jehova's die vroeger het woord van God kwamen verkondigen en terloops het einde van de wereld verkondigten. Nu doen sommigen hier precies het zelfde
ik zie oorlog in de toekomstquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef _Led_ het volgende:
Volgens mij gaat er binnenkort ergens iets gebeuren, mark my words.
True Believer Syndrome at workquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, de voorspelling was overdreven, niet fout. We zien het wel rond de 26ste lijkt me, als er dan weer zoiets gebeurd als bij de eerste waarschuwing zegt het voor mij genoeg.
Nietusquote:
"Ik ben een promovendus in de quantummechanica.", "Ok, eigenlijk heb ik alleen op de HAVO natuurkunde gehad maar het was een overdrijving, geen leugen!".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, de voorspelling was overdreven, niet fout. We zien het wel rond de 26ste lijkt me, als er dan weer zoiets gebeurd als bij de eerste waarschuwing zegt het voor mij genoeg.
Dat zouden ze die bot ook moeten leren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:26 schreef jogy het volgende:
Nietus. Ik vind mezelf best kritisch op zijn tijd. Alleen hanteer ik andere criteria en mijd ik zwart/wit goed/fout 0/1 zegmaar
. Nuance
.
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ik ben een promovendus in de quantummechanica.", "Ok, eigenlijk heb ik alleen op de HAVO natuurkunde gehad maar het was een overdrijving, geen leugen!".![]()
![]()
Tja, die zit nog steeds met die inherente 0/1 beperking blijkbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zouden ze die bot ook moeten leren.
Heb ik geleerd van de botquote:
Hij kent tenminste nog een 0, bij de "blievies" staat alles blijkbaar altijd op 1 .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, die zit nog steeds met die inherente 0/1 beperking blijkbaar.
quote:Op maandag 29 september 2008 21:00 schreef Darklight het volgende:
Las net dit toevallig, wel interessant
Voorspellingen nav webbots aangaande 7 Oktober 2008 en verder
OMG!!! Ik hoor op de 26ste mijn uitslag van mijn 21+ toets! Is mijn energie zo sterk dat dat ding toevallig mijn datum eruit pikt??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Knap speurwerk, een lokaal conflict in Thailand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:17 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
http://rspas.anu.edu.au/r(...)happened-on-7102008/
Bijzonder bloederige foto's hier, niet op klikken als je daar niet tegen kan.......
False.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij kent tenminste nog een 0, bij de "blievies" staat alles blijkbaar altijd op 1 .
Hoe het ook zij, de webbot praat iig kwatschquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
False.
Bij menigeen (ook "non-blievies") staat het verstand vaak op 0.
Nee, we moesten even wachten tot het weer 7 oktober werdquote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef bsm het volgende:
stil hier.... wachten tot oktober?... of is het vervolg elders verder gegaan
Er is weer niks gebeurdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
ik denk dat ie "kwarts" praatquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, de webbot praat iig kwatsch
Die post ging over 26 augustus begreep ikquote:Op maandag 14 september 2009 09:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
26 oktober is dan ook pas over 6 weken.
Of ik lees er kippig overheen of ik zie echt geen post met een voorspelling voor 26 aug.quote:Op maandag 14 september 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die post ging over 26 augustus begreep ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |