quote:Op maandag 29 september 2008 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
Deze klacht is al vaker geweest, wees volgende keer zo vrij de search te gebruiken.
Misschien omdat google ook niet meer is wat het was, en je je vaak eerst door een oerwoud van commerciele websites moet worstelen voordat je vind wat je zoekt. niet altijd natuurlijk, maar wel steeds vaker.quote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Als je een probleem hebt mag je best eens google gebruiken, dat doen veel mensen niet.
Voor dit soort 'sarcasme' krijg je op GOT alweer een banquote:Op maandag 29 september 2008 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
Deze klacht is al vaker geweest, wees volgende keer zo vrij de search te gebruiken.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
Er zijn vast zat tweakers die ook op fok zitten. Vindt het zowiezo zielig volk die de hele dag hun viedocard lopen te tunen en pimpen. En zich dan stoer voelen als die kutspelletjes 2fps sneller gaan.
wtf lul jij gast! Ga je geintegreerde videokaart beffen!!@4@# Mijn kutspelletjes lopen wel zeker 3 fps sneller. Jwtz!!quote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
Er zijn vast zat tweakers die ook op fok zitten. Vindt het zowiezo zielig volk die de hele dag hun viedocard lopen te tunen en pimpen. En zich dan stoer voelen als die kutspelletjes 2fps sneller gaan.
Er is inderdaad heel weinig ruimte voor humor vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor dit soort 'sarcasme' krijg je op GOT alweer een ban
Lees: TS is in dit jaar niet vooruitgegaan in kennis en stelt nog steeds hopeloze vragen in DIG.quote:Op maandag 29 september 2008 20:43 schreef murderH het volgende:
het valt me op dat dig hier op fok niet meer zo is als het een jaar geleden was. het begint steeds meer op tweakers te lijken. hatelijk, niet uitnodigend enz....
klacht: dig op fok wordt tweakers
Nee, ik heb in de afgelopen 2 jaar misschien 3x tweakers bezochtquote:Op maandag 29 september 2008 21:02 schreef Man-E-Faces het volgende:
Jij bent dus een Tweaker?
Puur om wat ik zie hoor. Mensen die 800,- uitgeven voor de nieuwste "vc" en dan vraag ik, oh tof laat maar wat zien (alsof het me wat kan schelen maar hey het zijn vrienden), en dan ziet een of andere Farcry of weet ik het er net zo uit als 2 jaar geleden.. Zeggen ze "ja, drivers dit en ondersteuing dat, het kan beter"
yeah right
zomfg!1! Tuurlijk ziet een spel van 2 jaar geleden er nog net zo uit als 2 jaar geleden. Gast jwtz toch!!!quote:Op maandag 29 september 2008 21:02 schreef Man-E-Faces het volgende:
Jij bent dus een Tweaker?
Puur om wat ik zie hoor. Mensen die 800,- uitgeven voor de nieuwste "vc" en dan vraag ik, oh tof laat maar wat zien (alsof het me wat kan schelen maar hey het zijn vrienden), en dan ziet een of andere Farcry of weet ik het er net zo uit als 2 jaar geleden.. Zeggen ze "ja, drivers dit en ondersteuing dat, het kan beter"
yeah right
Geen wonder dat fok over het algemeen zo hoog scoort bij google.quote:Op maandag 29 september 2008 20:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien omdat google ook niet meer is wat het was, en je je vaak eerst door een oerwoud van commerciele websites moet worstelen voordat je vind wat je zoekt. niet altijd natuurlijk, maar wel steeds vaker.
Ik zei ook "of weet ik het". Ik onthoud die namen dan ook niet. Maar het zal vast wel een actueel spel zijn geweest daar die mensen kenners zijn en ik niet.quote:Op maandag 29 september 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
zomfg!1! Tuurlijk ziet een spel van 2 jaar geleden er nog net zo uit als 2 jaar geleden. Gast jwtz toch!!!
Ik ken er wel een paar. Zijn over het algemeen wel toffe lui. Er zijn zelfs adjes van Tweakers die hier komenquote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
Er zijn vast zat tweakers die ook op fok zitten.
Das ook alleen maar omdat je hier (bijna) ongestoord kunt baggeren volgens mij.quote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar. Zijn over het algemeen wel toffe lui. Er zijn zelfs adjes van Tweakers die hier komen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar. Zijn over het algemeen wel toffe lui. Er zijn zelfs adjes van Tweakers die hier komen [ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 21:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Das ook alleen maar omdat je hier (bijna) ongestoord kunt baggeren volgens mij.
Nou zit je goddomme al zo lang op het internet, dan weet je toch wel dat een adje een admin is. Of wou je gewoon even lollig doen?quote:
Dat laatste, hihi.quote:Op maandag 29 september 2008 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou zit je goddomme al zo lang op het internet, dan weet je toch wel dat een adje een admin is. Of wou je gewoon even lollig doen?
Ik dacht dat je advertenties bedoelde.quote:Op maandag 29 september 2008 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou zit je goddomme al zo lang op het internet, dan weet je toch wel dat een adje een admin is. Of wou je gewoon even lollig doen?
Ik dacht dat ze daar alleen maar permbans kenden?quote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook weleens op Tweakers![]()
Heb er weleens een ban gehad
Geen idee? Kom er al wat jaarquote:Op maandag 29 september 2008 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar alleen maar permbans kenden?
Het heten dan ook gewoon mods, FA's en admins. Ik geef je gelijk, adje is een stomme benaming.quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat laatste, hihi. [ afbeelding ]
Foei, jij dondersteenquote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Wat was de reden? Een spelfaut?quote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Posten in het verkeerde subforum vermoed ik.quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat was de reden? Een spelfaut?
Ben het wel eens dat op Tweakers vaak te snel mensen worden afgebekt. Ze vergeten daar wel eens dat mensen die wel verstand hebben van een deelgebied, bijv. Windows, misschien niks weten van videokaarten of gadgets, of smartphones enzo. Neem alleen al de huidige Intel-processor-range, dual cores die niet per definitie core duo zijn, laptopprocessors met diverse verschillende sockets, de 1 met pinnetjes, de ander met balletjes... En als je even een 'domme' vraag stelt, wordt je afgefakkeld.quote:Op maandag 29 september 2008 20:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien omdat google ook niet meer is wat het was, en je je vaak eerst door een oerwoud van commerciele websites moet worstelen voordat je vind wat je zoekt. niet altijd natuurlijk, maar wel steeds vaker.
Als je een simpele vraag hebt, dan is het handig als je die gewoon kunt stellen op een forum, en je wacht een half uur en dan hebben wat vriendelijke mensen advies voor je. Ideaal toch!? Zo hoort dat te gaan. Als je iemand niet wilt helpen, dan kun je ook gewoon niet reageren.
Beste post in dit topic, huldequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben het wel eens dat op Tweakers vaak te snel mensen worden afgebekt. Ze vergeten daar wel eens dat mensen die wel verstand hebben van een deelgebied, bijv. Windows, misschien niks weten van videokaarten of gadgets, of smartphones enzo. Neem alleen al de huidige Intel-processor-range, dual cores die niet per definitie core duo zijn, laptopprocessors met diverse verschillende sockets, de 1 met pinnetjes, de ander met balletjes... En als je even een 'domme' vraag stelt, wordt je afgefakkeld.
Maar dat wil niet zeggen dat ik op Fok altijd begrijp waarom topics op slot moeten. Een geinig topic kicken wat 'te oud' is; slotje. Zelfs voormalig bagger-users die moderator zijn geworden sluiten om heel onbegrijpelijke redenen topics.
Met dank aan de democratie. Het slechtste wat KLB heeft kunnen overkomenquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben het wel eens dat op Tweakers vaak te snel mensen worden afgebekt. Ze vergeten daar wel eens dat mensen die wel verstand hebben van een deelgebied, bijv. Windows, misschien niks weten van videokaarten of gadgets, of smartphones enzo. Neem alleen al de huidige Intel-processor-range, dual cores die niet per definitie core duo zijn, laptopprocessors met diverse verschillende sockets, de 1 met pinnetjes, de ander met balletjes... En als je even een 'domme' vraag stelt, wordt je afgefakkeld.
Maar dat wil niet zeggen dat ik op Fok altijd begrijp waarom topics op slot moeten. Een geinig topic kicken wat 'te oud' is; slotje. Zelfs voormalig bagger-users die moderator zijn geworden sluiten om heel onbegrijpelijke redenen topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |