Nou zit je goddomme al zo lang op het internet, dan weet je toch wel dat een adje een admin is. Of wou je gewoon even lollig doen?quote:
Dat laatste, hihi.quote:Op maandag 29 september 2008 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou zit je goddomme al zo lang op het internet, dan weet je toch wel dat een adje een admin is. Of wou je gewoon even lollig doen?
Ik dacht dat je advertenties bedoelde.quote:Op maandag 29 september 2008 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou zit je goddomme al zo lang op het internet, dan weet je toch wel dat een adje een admin is. Of wou je gewoon even lollig doen?
Ik dacht dat ze daar alleen maar permbans kenden?quote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook weleens op Tweakers![]()
Heb er weleens een ban gehad
Geen idee? Kom er al wat jaarquote:Op maandag 29 september 2008 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar alleen maar permbans kenden?
Het heten dan ook gewoon mods, FA's en admins. Ik geef je gelijk, adje is een stomme benaming.quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat laatste, hihi. [ afbeelding ]
Foei, jij dondersteenquote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Wat was de reden? Een spelfaut?quote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Posten in het verkeerde subforum vermoed ik.quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat was de reden? Een spelfaut?
Ben het wel eens dat op Tweakers vaak te snel mensen worden afgebekt. Ze vergeten daar wel eens dat mensen die wel verstand hebben van een deelgebied, bijv. Windows, misschien niks weten van videokaarten of gadgets, of smartphones enzo. Neem alleen al de huidige Intel-processor-range, dual cores die niet per definitie core duo zijn, laptopprocessors met diverse verschillende sockets, de 1 met pinnetjes, de ander met balletjes... En als je even een 'domme' vraag stelt, wordt je afgefakkeld.quote:Op maandag 29 september 2008 20:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien omdat google ook niet meer is wat het was, en je je vaak eerst door een oerwoud van commerciele websites moet worstelen voordat je vind wat je zoekt. niet altijd natuurlijk, maar wel steeds vaker.
Als je een simpele vraag hebt, dan is het handig als je die gewoon kunt stellen op een forum, en je wacht een half uur en dan hebben wat vriendelijke mensen advies voor je. Ideaal toch!? Zo hoort dat te gaan. Als je iemand niet wilt helpen, dan kun je ook gewoon niet reageren.
Beste post in dit topic, huldequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben het wel eens dat op Tweakers vaak te snel mensen worden afgebekt. Ze vergeten daar wel eens dat mensen die wel verstand hebben van een deelgebied, bijv. Windows, misschien niks weten van videokaarten of gadgets, of smartphones enzo. Neem alleen al de huidige Intel-processor-range, dual cores die niet per definitie core duo zijn, laptopprocessors met diverse verschillende sockets, de 1 met pinnetjes, de ander met balletjes... En als je even een 'domme' vraag stelt, wordt je afgefakkeld.
Maar dat wil niet zeggen dat ik op Fok altijd begrijp waarom topics op slot moeten. Een geinig topic kicken wat 'te oud' is; slotje. Zelfs voormalig bagger-users die moderator zijn geworden sluiten om heel onbegrijpelijke redenen topics.
Met dank aan de democratie. Het slechtste wat KLB heeft kunnen overkomenquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben het wel eens dat op Tweakers vaak te snel mensen worden afgebekt. Ze vergeten daar wel eens dat mensen die wel verstand hebben van een deelgebied, bijv. Windows, misschien niks weten van videokaarten of gadgets, of smartphones enzo. Neem alleen al de huidige Intel-processor-range, dual cores die niet per definitie core duo zijn, laptopprocessors met diverse verschillende sockets, de 1 met pinnetjes, de ander met balletjes... En als je even een 'domme' vraag stelt, wordt je afgefakkeld.
Maar dat wil niet zeggen dat ik op Fok altijd begrijp waarom topics op slot moeten. Een geinig topic kicken wat 'te oud' is; slotje. Zelfs voormalig bagger-users die moderator zijn geworden sluiten om heel onbegrijpelijke redenen topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |