Pssst, je capsquote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef Nosh het volgende:
IK UIT MIJN BLIJHEID DOOR MIJN HANDEN IN DE LUCHT TE STEKEN EN HOOP DAT DEGENE ONDER MIJ HETZELFDE DOET ZODAT IK ZE WEER NAAR BENEDEN KAN DOEN.
Lolquote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef DeathProof het volgende:
zat serieus te zoeken naar het 'nee' antwoord
Nee, kijk, dan moet jij hetzelfde posten, en dan hebben we ongeveer hetzelfde effect bereikt.quote:
Omdat die optie mijn kansen zou verkleinenquote:Op maandag 29 september 2008 20:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom zit de optie "Nee" niet in de poll?
Lol nou snap ik hemquote:Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, kijk, dan moet jij hetzelfde posten, en dan hebben we ongeveer hetzelfde effect bereikt.
True, maarja worden ze hard vanquote:Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef ehqo het volgende:
Omdat je mensen zonder armen ermee tegen de schenen trapt. EN DAT IS ZIELIG.
ik ookquote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef DeathProof het volgende:
zat serieus te zoeken naar het 'nee' antwoord
Ik heb mijn handen omhoog, je mag ze omlaag doen!!!!!!!!!1quote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef Nosh het volgende:
IK UIT MIJN BLIJHEID DOOR MIJN HANDEN IN DE LUCHT TE STEKEN EN HOOP DAT DEGENE ONDER MIJ HETZELFDE DOET ZODAT IK ZE WEER NAAR BENEDEN KAN DOEN.
Zeer nuttige link, en daarom nog ff in de quotequote:Op maandag 29 september 2008 20:34 schreef RacerDKB het volgende:
Het posten van deze link scheelt ook weer 1160 smileyposts.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |