Ik mis er nog 1. Ik had die als bladwijzer op mijn oude pc. Het is een maar dan verrot.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende: Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende: Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Tevens een verkapte tvp om later smileys terug te kunnen vinden
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part! Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon" Hattrick: Raging Bulls United (764020) HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.