Zwart, ja.quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zwart?
Handen boven tafel!quote:
Oh ja, ik heb niet zoveel met de beurs. Er is teveel geld gedrukt de afgelopen 30 jaar. Een relatief kleine variatie van 10% leidt al tot verliezen die eigenlijk voor een normaal mens niet te bevatten zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 19:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Grootste verliesdag op de AEX sinds 20 jaar ofzo, cool he?
Smerig he? Je kan het je haast niet voorstellen, maar Sigme PMde het voorstel...quote:
Je hoeft niet alles publiek te maken.quote:Op maandag 29 september 2008 19:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Smerig he? Je kan het je haast niet voorstellen, maar Sigme PMde het voorstel...
quote:Het is inderdaad fascinerend om te zien hoe iemand een blijkbaar ondermaats uiterlijk compenseert met op het oog dikke tieten en een, door spijkerstof verworden, strak kontje.
Uiteraard heb ik graag dat het tegendeel bewezen word.
Dus Sigma ben je aantrekkelijk vanuit het gezicht laat het weten en wie weet win je de marathon met ondergetekende.
Ik denk dat er wel meer gebeurt in Den Haag. Vuil en vunzig, zelfs van achteren. Pechtold zei het al: „Achter elkaars rug om, ach, ach, ach, het is allemaal veel vuiler en vunziger dan mensen denken. Ik heb het dan niet over de Afghanistan-affaire, maar de Haagse politiek in het algemeen"quote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Als het uittrekken van een broekje onder politiek valt, nou berg je dan maar.
Dat kunnen alleen Paul Depla en Brammetje Peper navertellen...
S kieken wat ie doet!quote:Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de bailout is verworpen, dat wordt janken morgen voor de aex
Ergens meen ik mij te herinneren dat het een enorme relitroll is.quote:Op maandag 29 september 2008 20:12 schreef sigme het volgende:
Welja.
Nou ja, het verslaat ruimschoots deze avance van een mij verder onbekende jongeheer Tiesemans
[..]
bron
Wat een durfal.quote:Op maandag 29 september 2008 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ergens meen ik mij te herinneren dat het een enorme relitroll is.
Fokken natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef du_ke het volgende:
Ik zal hier maar niks vertellen over wat Echtgaaf in z'n vrije tijd doet.
Nog te vroeg. Moet onder de 1,- zitten dan voor 5k instappenquote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef MrX1982 het volgende:
Als je lef hebt koop je Fortis aandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |