quote:Op maandag 29 september 2008 18:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ik weet niet eens wat fase B en C is
Volgens het internetquote:Fase B: 2 jaar
Fase B komt in de plaats van fase 3. Deze fase duurt maximaal twee jaar. Het uitzendbureau mag maximaal 8 contracten voor bepaalde tijd afsluiten. De contracten hebben dus geen minimum duur meer zoals in fase 3. Bij een tijdelijke onderbreking van 13 weken of meer begint de telling opnieuw in fase B. Duurt de onderbreking 26 weken of langer, dan start de uitzendkracht weer in fase A.
Fase C: onbepaalde tijd
Fase C vervangt de oude fase 4. In fase C wordt de uitzendkracht netals in fase 4 een contract voor onbepaalde tijd aangeboden
Het is Nick van Kaiser Chiefs die wordt 'aangevallen' door een Mexicaans meisje. Hij vraagt "Photo?" terwijl hij op een hek staat en gaat dus met zijn gezicht naast haar gezicht om leuk op de foto te gaan, zij springt op en probeert hem te zoenen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat is je avatar eigenlijk?
Kijk al een tijdje, volg hem niet
Ik vind dit echt een verschrikkelijk nummer....quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Dit is serieus het enige liedje wat ik nog kan aanhoren van Mika.
Ssssssssssssssssh. Iets met 11 jaar zijn en stoer willen doen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens de link "The Black Widow".
Thanks!quote:Op maandag 29 september 2008 19:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is Nick van Kaiser Chiefs die wordt 'aangevallen' door een Mexicaans meisje. Hij vraagt "Photo?" terwijl hij op een hek staat en gaat dus met zijn gezicht naast haar gezicht om leuk op de foto te gaan, zij springt op en probeert hem te zoenen.
Ik zal even zoeken voor het YT filmpje ervan, maar ik betwijfel of het er nog op staat.
Een paar suggesties:quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Michiel ik smeek jullie om goede muziek want na een half uur naar Willeke Alberti te hebben geluisterd (nee, dat doe ik niet voor de lol) ben ik echt toe aan goede muziek..
![]()
Nieuwe Lenny is trouwens wel fijn
quote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een paar suggesties:
Kings of Leon
Killers
John Mayer
Foo Fighters
Queen (speciaal voor Hans, maar wie vindt Queen nou niet leuk?)
Hé! Kom niet aan Willeke, hé!quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Michiel ik smeek jullie om goede muziek want na een half uur naar Willeke Alberti te hebben geluisterd (nee, dat doe ik niet voor de lol) ben ik echt toe aan goede muziek..
![]()
Nieuwe Lenny is trouwens wel fijn
Helaas: "This video has been removed by the user."quote:
Niet onaardig inderdaad.quote:
5 gram Kaiser Chiefsquote:Op maandag 29 september 2008 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en n beetje MJ
en een snufje Metallica
Geen gek lijstje en wat betreft Queen ben ik het helemaal met je eens, maar dat is geen verassingquote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een paar suggesties:
Kings of Leon
Killers
John Mayer
Foo Fighters
Welke single is dan niet "zoooo vetquote:Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen gek lijstje en wat betreft Queen ben ik het helemaal met je eens, maar dat is geen verassing
Killers uiteraard wel de nieuwe single, die is zoooo vet
Oh ik ook wel. Ik wil ook wel een keer met/tegen hem basketballen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michael Jordan op de radio? Die wil ik toch liever zien basketballen.
Ik denk dat ze 't over Mick Jagger heeft.quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michael Jordan op de radio? Die wil ik toch liever zien basketballen.
Sorry! zal het niet meer doenquote:
Ah stom van me. Dat ik daar niet op kwamquote:Op maandag 29 september 2008 19:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 't over Mick Jagger heeft.
Ik heb serieus vijf minuten na zitten denken en snapte niet over wie het ging.quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah stom van me. Dat ik daar niet op kwam
Heeft Michiel zn sms-reply dan al gefixt? Want een tijdlang kreeg je helemaal geen sms terug bij MetMichiel.quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
Ik haat het niet te kunnen smsen naar 3fm omdat ik gratis smsjes heb maar geen beltegoed (waardoor 3fm geen smsje terug kan sturen voor 25 cent, waardoor ik niet kan smsen.)
quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je nog wel iets langer nadenken voordat je er achter bent waar Eliza het over had.quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb serieus vijf minuten na zitten denken en snapte niet over wie het ging.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DiedjeeJOok Ron Jans gehoord bij Giel met begin de dag met een dansje? Hij had er niet onwijs veel zin in maar uiteraard zong hij wel mee.
Schandalig!! Ga je 's gauw schamen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik hoorde vandaag slipknot - psychosocial, lijkt me ook prima voor een stukje zendtijd!quote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een paar suggesties:
Kings of Leon
Killers
John Mayer
Foo Fighters
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je nog wel iets langer nadenken voordat je er achter bent waar Eliza het over had.
Iedere basketballer hoort bij MJ eerst aan Michael Jordan te denken. Daarna pas Michael Jackson en Mick Jagger.quote:Op maandag 29 september 2008 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Hoe laat was dat ongeveer? Dat stukje wil ik wel ff horen. De rest van de show eigenlijk niet..
[..]
Schandalig!! Ga je 's gauw schamen.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je nog wel iets langer nadenken voordat je er achter bent waar Eliza het over had.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welke single is dan niet "zoooo vet"?
Is meer een plaat voor Corton (en die wil 'em dan ook nog wel eens draaien), maar van mij mag hetquote:Op maandag 29 september 2008 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ik hoorde vandaag slipknot - psychosocial, lijkt me ook prima voor een stukje zendtijd!
De chef is:quote:Op maandag 29 september 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm.... ik weet iig al wie niet de chef is.
(was het bijna vergeten, nog net de laatste 2 minuten gezien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerard had het al erover dat die mensen tussen z'n cd-collectie stonden en 't volgens mij al direct doorhadden dat zij niet de chef was![]()
Geloof rond 7:30 - 7:35.quote:Op maandag 29 september 2008 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Hoe laat was dat ongeveer? Dat stukje wil ik wel ff horen. De rest van de show eigenlijk niet..
[..]
Schandalig!! Ga je 's gauw schamen.
Ben er niet echt van. Maar deze singlequote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is meer een plaat voor Corton (en die wil 'em dan ook nog wel eens draaien), maar van mij mag het
quote:And the rain will kill us all
True.quote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iedere basketballer hoort bij MJ eerst aan Michael Jordan te denken. Daarna pas Michael Jackson en Mick Jagger.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
True.
Die sms-reply doet 't volgens mij nog steeds niet..
Whoohoo!!
Woehoe! dat is goed nieuwsquote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:Donderdag begint mijn techniekopleiding!
.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ging je voor kaartjes voor Alain Clark
Yes, Donderdag is namelijk een topdag, ook qua school.quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woehoe! dat is goed nieuws![]()
Piles, avond
Je hoort dat Timbaland er achter zit, maar dat zou je kwalitatief gezien niet zeggen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
En Madonna (en het werk van nu)
Dan moet de vrouw van Ekdom ook koken in het programma (althans dan wordt het uitgezonden, is natuurlijk allang opgenomen)quote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Yes, Donderdag is namelijk een topdag, ook qua school.
Ik ben er heel blij mee.
Nee joh. Ik heb al in m'n slaapzakje bij 't postkantoor gelegen voor die kaarten..quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ging je voor kaartjes voor Alain Clark
Ik vind er echt geen reed aan. Meestal is het toch goud als Timbaland er naar kijkt....quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hoort dat Timbaland er achter zit, maar dat zou je kwalitatief gezien niet zeggen.
Ik was fan van de: Avond Spits!quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thanks!! Ik wil die Abraham wel ff horen straks.
OKay danquote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Yes, Donderdag is namelijk een topdag, ook qua school.
Ik ben er heel blij mee.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:Donderdag begint mijn techniekopleiding!
.
Voor beide:quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb vandaag weer een beetje goede hoop (kaap de) gekregen voor vertrek naar Ireland...
D'r gaat iets mis hier. Ik heb 't over Ron Jans, niet Frits Spits.quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was fan van de: Avond Spits!
Erg leuke plaat inderdaadquote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:Ah, mn favoriete plaat van dit moment
Kan t er nog vanaf dat je trakteert na het Vodafone debacle? Welcome back!quote:
Thanksquote:
Ik dacht ook dat je Frits bedoelde. Die komt ook op KX vanavond...quote:Op maandag 29 september 2008 19:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
D'r gaat iets mis hier. Ik heb 't over Ron Jans, niet Frits Spits.![]()
Oeh!!
quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
LL ben je er nog?
kan je dat bestand voor Muijs ff naar me meelen? kheb net zn meel gehad, hij wil t graag hebben
*lief heh*
TV-kaarten zijn altijd een dramaquote:Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert mee via de webcam op de TV op fullscreen.
M'n nieuwe Mediacenter/thuisserver lijkt nu wel goed te werken, de TV-kaart bleek de veroorzaker van de crashes (hoop ik). Die gaat dus retour naar de winkel...
U volgt het goed....quote:Op maandag 29 september 2008 19:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kan t er nog vanaf dat je trakteert na het Vodafone debacle? Welcome back!
Die heb ik op singlequote:Op maandag 29 september 2008 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat 1ste liedjevan ze![]()
*doopiedoppiedoppiedoppdoopdoop*
quote:Op maandag 29 september 2008 19:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kan t er nog vanaf dat je trakteert na het Vodafone debacle?
Thnx!quote:Welcome back!
Ze zijn 'gewoon' vergeten Internet Blox bij de verlenging aan te zetten. En nu hopen dat ze dat zelf ook inzienquote:Op maandag 29 september 2008 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
U volgt het goed....
Maar wat een rekening ook van die vodafone. Kan niet anders dan dat het een foutje is.
(samen met T-mobile stond Vodafone op mijn liever niet lijstje!)
quote:Op maandag 29 september 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die kwam ik in je vakantie tegen. Wilde het delen, maar je was in het beloofde land
Oh my Goodness, My Guinness!quote:Op maandag 29 september 2008 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb daar ook zoveel geweldige advertenties gezien. Leuke (oude) posters en schilderijen in pubs.
Het betrof een Vista View Saber 2020. Na de eerste crash (gisterochtend) herkende 'ie 'm nog wel gewoon, dus toen had ik geen idee wat de oorzaak was. Een paar uur later crashde die nog een keer, maar daarna herkende 'ie de TV-kaart dus helemaal niet meer, ook niet na een herinstallatie van het OS.quote:Op maandag 29 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
TV-kaarten zijn altijd een drama
Dit ken ik trouwens niet
PM even je email. Die heb ik niet volgens mij...quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
LL ben je er nog?
kan je dat bestand voor Muijs ff naar me meelen? kheb net zn meel gehad, hij wil t graag hebben
*lief heh*
Dat bedacht ik me ook alquote:Op maandag 29 september 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Michiel klonk als Spongebob toen ie oversloeg
Ik heb op Good Things End gestemd en niet omdat ze voor liggenquote:Op maandag 29 september 2008 20:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oeioeioei, spannende singlestrijd vandaag. Welke zal 't gaan worden?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga er vandoor, fijne avond nog allemaal!
Hij is ook vooral uit verhoudingquote:Op maandag 29 september 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind mn nieuwe ava niet leuk...denk ik
Doe anders:quote:Op maandag 29 september 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Hoewel, "Zo." van een ander biermerk is)
Ik moet eigenlijk ook een nieuwe avatar....quote:Op maandag 29 september 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat dacht je ervan om Litton-Lane in het Subway logo te verwerken?quote:Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook een nieuwe avatar....
quote:Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om Litton-Lane in het Subway logo te verwerken?
Goed dat je het zegt, ook meteen even gedaan.quote:
laat ik dat ook eens doen, ben al zo lang niet meer op de radio geweestquote:
Ja je kreeg al afkick verschijnselen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ik dat ook eens doen, ben al zo lang niet meer op de radio geweest
dat dus!quote:
En nog meer Met Michiel mee doen...quote:Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om Litton-Lane in het Subway logo te verwerken?
En waarschijnlijk even een bakje koffie doen bij L-L in een nog nader te bepalen woonplaatsquote:Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mede-Ierlandfan Veenstra, múst-see-tips voor uw volgende Ierlandbezoek (voorzover nog niet bezocht):
- Aran-eilanden (boek een paar nachten; nu de tweede keer daar geweest, was weer geweldig)
- Ring of Beara in het uiterste zuidwesten. Schit-te-rend (vooral met zonnig weer). En wegen zijn te smal voor touringcars dus veeeel rustiger dan Ring of Kerry.
- Valentia Island, schiereiland bij Ring of Kerry. Einde van de wereld.
- Dingle. Gewoon prachtig.
Heb nog wel veel meer moois gezien. Dat komt de komende tijd wel. Was nu m'n zevende Ierlandtrip en toch weer veel nieuwe dingen gezien
.
Beetje een plek waarvan je je moet afvragen waarom daar.quote:Op maandag 29 september 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En nog meer Met Michiel mee doen...Wel een goed idee inderdaad.
Het is tijdelijk deze <- geworden, met mijn eigen ontworpen tattoo op mijn kuit!
Gelukkig niet nee.quote:Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Good things End, alleen de goede plaatjes van deze band nog niet
quote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar daar staat ie helemaal op
quote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Krijgt 3FM een nieuwe stu stu studio ?
Op de schouders vind ik niet mooi. Midden boven op de rug tussen de schouderbladen stond er al eentje. En op de pols vond mijn baas niet leuk, anders had deze daar gestaan. En deze plaats vond ik het beste uit de keuze die ik had.quote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje een plek waarvan je je moet afvragen waarom daar.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanavond nog een jubileum topic
Lees ik net op het altijd betrouwbare (ahum) RF-forum.quote:
quote:[quote="TropicalRadio"]Goede avond..
Afgelopen vrijdag heb ik in het programma extra-weekend vernomen dat 3FM een nieuwe studio krijgt.
Iemand enig idee wat ze gaan doen of dat dit echt waar is en waneer het gebeurd?
Staat het al op Wikipedia? Want dan is het waarquote:Op maandag 29 september 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees ik net op het altijd betrouwbare (ahum) RF-forum.
[..]
Daar had Gerard het idd over (als onderdeel van een gesprekje over de steekvlam van enige tijd terug, dus maar 1 losse opmerking).quote:Op maandag 29 september 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees ik net op het altijd betrouwbare (ahum) RF-forum.
[..]
Ook mee doet en een biertje inschenkt (helaas geen donker [goud] biertje met sneeuwwit schuim)quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Staat het al op Wikipedia? Want dan is het waar
Helder. Dus maar even afwachten wat er waar van is want zo oud is de huidige studio volgens mij niet. Kan me de foto's van de verhuizing nog aardig voor de geest halen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Daar had Gerard het idd over (als onderdeel van een gesprekje over de steekvlam van enige tijd terug, dus maar 1 losse opmerking).
quote:[quote="TropicalRadio"]Goede avond..
Afgelopen vrijdag heb ik in het programma extra-weekend vernomen dat 3FM een nieuwe studio krijgt.
Iemand enig idee wat ze gaan doen of dat dit echt waar is en waneer het gebeurd?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier niet.
+ 1 scherp ! was me nog niet eens opgevallen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Ook hier 'n request de deur uit.
Als ik een tatoo zou nemen zou deze op plek te zitten waar ik zelf het kan zienquote:Op maandag 29 september 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Op de schouders vind ik niet mooi. Midden boven op de rug tussen de schouderbladen stond er al eentje. En op de pols vond mijn baas niet leuk, anders had deze daar gestaan. En deze plaats vond ik het beste uit de keuze die ik had.
de bedoeling is er een soort van sleeve van te maken
quote:Op maandag 29 september 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:U2
![]()
Volgens mij heb ik deze eerder vandaag ook al gehoord.
Arm beestje , lekker verwennen komende tijd.quote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Brennel het volgende:
M'n kat is terug![]()
![]()
![]()
Hij moet alleen even bij de DA zit, omdat hij een erg diepe, ontstoken wond bij z'n oksel heeft, maar ik heb m'n maatje terug. Precies 6 weken nadat hij weggelopen is, op de dag af.
Oh man, wat ben ik blij.
De huidige studio is geopend door Rob Stenders die toen nog in de ochtend op 3FM zat. Da's dus al flink wat jaren geleden hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Helder. Dus maar even afwachten wat er waar van is want zo oud is de huidige studio volgens mij niet. Kan me de foto's van de verhuizing nog aardig voor de geest halen.
Vond het weer een ouderwetse slapstick filmquote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Gisteren Tropic Thunder gezien (met o.a. Jack Black). Grappige film. Robert Downey Jr. was. Tom Cruise hadden ze weg mogen laten. Het lag er te dik bovenop dat ie een rol nodig had waarin ie zichzelf niet serieus neemt.
Gelukkig dat 'ie terug is !! weet hoe het voelt want ik heb hier ook een kat rondlopen die bijna 2 weken gewoon spoorloos was. Vervolgens staat 'ie ineens voor de deur na bijna 2 weken, gaat wat eten, en wil er vervolgens weer uit. Maffe beesten!quote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Brennel het volgende:
M'n kat is terug![]()
![]()
![]()
Hij moet alleen even bij de DA zit, omdat hij een erg diepe, ontstoken wond bij z'n oksel heeft, maar ik heb m'n maatje terug. Precies 6 weken nadat hij weggelopen is, op de dag af.
Oh man, wat ben ik blij.
Ik zie hem ook elke dag (alle twee trouwens)quote:Op maandag 29 september 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ik een tatoo zou nemen zou deze op plek te zitten waar ik zelf het kan zien
bij mij heeft een tatoo geen zin , bij mij verdwijnt deze totaal in een jaar.
Goh wat zouden ze er mee willen doenquote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
krijg een mailtje terug van de redactie, of ik ff mijn telefoonnummer wil mailen
Kunnen ze 3FM niet omdopen tot VincentFM?quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
krijg een mailtje terug van de redactie, of ik ff mijn telefoonnummer wil mailen
Giel zit rond 2005 in de ochtend, dacht ik. Als het de begin periode van Stenders is geweest dan is het inderdaad wel een flinke poos terug. Even snel gezocht en het was 2004.quote:Op maandag 29 september 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De huidige studio is geopend door Rob Stenders die toen nog in de ochtend op 3FM zat. Da's dus al flink wat jaren geleden hoor.
Alsof ze dat nog niet hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
en waarom raken ze het toch steeds kwijtquote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goh wat zouden ze er mee willen doen![]()
Absoluut ! toevallig gehoord, maar klonk inderdaad niet verkeerd.quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
De Eddy Zoey Gitaarmuziek-versie van Sharon & Armin klonk trouwens ook best ok afgelopen weekend!
quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
Liever lui dan moequote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
en waarom raken ze het toch steeds kwijt
Of anders je nick veranderen in Opzender...again!quote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kunnen ze 3FM niet omdopen tot VincentFM?
Jou nummer staat gewoon op het bureaublad normaal gesprokenquote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
en waarom raken ze het toch steeds kwijt
Stond gewoon in de namen database, zag hem staan afgelopen vrijdagmorgen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Jou nummer staat gewoon op het bureaublad normaal gesproken.
het is uit de 90's in ieder gevalquote:
Around the worldquote:Op maandag 29 september 2008 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is uit de 90's in ieder geval
nou ja, we horen het wel, geen idee hoe de planning is
quote:
Nee, jij maakt vriendenquote:
http://thenokiablog.com/2(...)tter-than-nokia-n96/quote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kunnen ze 3FM niet omdopen tot VincentFM?
In de snelheid is het soms makkelijk tochquote:
N Trance of de Party Animals.quote:Op maandag 29 september 2008 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is uit de 90's in ieder geval
nou ja, we horen het wel, geen idee hoe de planning is
Und die Meine!quote:Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, nu kan mooi mijn request es gedraaid worden.
Goed gevondenquote:Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of anders je nick veranderen in Opzender...again!
quote:Op maandag 29 september 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://thenokiablog.com/2(...)tter-than-nokia-n96/
Check punt 3!
Ik moest lachen toen ik het vanmiddag las op mijn werk!
quote:
wat denk jequote:
gezien jou voorspellende gaven qua 3fm megahit niet echt uitblinkend zijn, zal deze uitspraak verwaarloosbaar zijnquote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu al ?! uuuhhm. zul je zien dat het straks de nieuwe 3FM Meee-ga-hit is.
Ik hoop van niet...quote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu al ?! uuuhhm. zul je zien dat het straks de nieuwe 3FM Meee-ga-hit is.
Dat heb je mij niet horen zeggen....quote:Op maandag 29 september 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt liever Alphabeat of Amy Winehouse?
quote:Op maandag 29 september 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien jou voorspellende gaven qua 3fm megahit niet echt uitblinkend zijn, zal deze uitspraak verwaarloosbaar zijn
Wat voor soort: Brie of oude kaas?quote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
ik ga even de kaas snijden, thanks voor het draaien Michiel
quote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef on_air het volgende:
Morgen doe ik een Extra Editie; de Het Regent Hier en Gitaar (Rock 'n Roll) Editie.
Als ik inderdaad van elke mailer/request moet opzoeken of we er een nummer van hebben.....Kost te veel tijdquote:Op maandag 29 september 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In de snelheid is het soms makkelijk toch, je hebt wel meer dingen te doen dan nummers opzoeken
daarom liever lui dan moe , met het zelfde resultaatquote:Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik inderdaad van elke mailer/request moet opzoeken of we er een nummer van hebben.....Kost te veel tijd
Heeee Hanski! O, nee! Wel ff doen. Kan dat nog morgen?quote:Op maandag 29 september 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos ! heb jij je lijstje al klaar voor de 90's request?
Mooi hè?! Die oudjes met cadeautjes, en z'n horloge.quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ron Jans net bij RTV Noord helemaal blij met zijn mega abraham
quote:Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n request wordt toch niet vergeten hè?
Yo ! vast welquote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeee Hanski! O, nee! Wel ff doen. Kan dat nog morgen?
quote:
Nog drie goede requests in de mailbox zo te zien!quote:
Erg leuk ja. Zag 'm ook glunderen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mooi hè?! Die oudjes met cadeautjes, en z'n horloge.![]()
Nou...quote:Heb 't fragment van vanmorgen ff geluisterd. Als 'ie stopt kan 'ie best nog zanger worden.
Uit het oog uit het hart na 3 wekenquote:Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
De kracht van het origineel is de eenvoud en de 2008 uitvoering is precies het tegenovergestelde. Zware beat en gezang. Beetje jammer.quote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij heb ik het al eens eerder gemeld, maar dubbel genaaid houdt beter: deze uitvoering zuigt m.i. apeballen t.o.v. het origineel!
Ik gok dat Corton die van mij nog wel gaat draaien.quote:Op maandag 29 september 2008 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog drie goede requests in de mailbox zo te zien!
Hmjaquote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart na 3 weken
Ze maken overal een *vul het jaar maar in* remix van... Beetje jammer in de meeste gevallen...quote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De kracht van het origineel is de eenvoud en de 2008 uitvoering is precies het tegenovergestelde. Zware beat en gezang. Beetje jammer.
Ik ook niet. Zie de reactie op Wall Street....quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
WAT!?
Gaat het plan in Amerika niet door? Dat had ik niet verwacht...
meesterlijkquote:
Alle andere onderwerpen zijn al 436 keer behandeld..quote:Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achjee, moet Andrew iets zinnigs gaan zeggen over zoiets serieus als de financiële crisis.
En Corton weet ook niet waar ie 't over heeft. De beurzen in Amerika zijn NU open en hebben allang op dat afwijzen gereageerd.
quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin heeft wel wat weg van Moke's - This Plan.
Dat is niet mis...quote:Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zie de reactie op Wall Street....
nee zeg dat wel.quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
WAT!?
Gaat het plan in Amerika niet door? Dat had ik niet verwacht...
Dat Andrew verhaal is bijna slechter dan de C&S Show. Nu staan ze nog gelijkquote:Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achjee, moet Andrew iets zinnigs gaan zeggen over zoiets serieus als de financiële crisis.
En Corton weet ook niet waar ie 't over heeft. De beurzen in Amerika zijn NU open en hebben allang op dat afwijzen gereageerd.
De vraag is: ben je bang voor de financiele crisis?quote:Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee zeg dat wel.
http://money.cnn.com/2008(...)ut/index.htm?cnn=yes
En Bush was er helemaal voorquote:Republikeinen
Vooral de Republikeinen toonden massaal hun afkeer van het plan, waarmee minister van Financiën Henry Paulson banken wilde helpen door slechte beleggingen van hen over te nemen. Dat moest honderden miljarden dollars gaan kosten.
Ik hoop dat de democraten ervan kunnen profiteren bij de verkiezingenquote:Op maandag 29 september 2008 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
En Bush was er helemaal voor
quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de democraten ervan kunnen profiteren bij de verkiezingen
quote:Op maandag 29 september 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Eric gaat z'n weblog in gebruik nemen.
Nu Gerard nog!
lolquote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
http://www.ericcorton.nl/
Nu nog die van Gerard
Dat was het dan voor McCainquote:Op maandag 29 september 2008 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
En Bush was er helemaal voor
Ik open wel.quote:Op maandag 29 september 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand al een nieuwe klaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |