Ben er niet echt van. Maar deze singlequote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is meer een plaat voor Corton (en die wil 'em dan ook nog wel eens draaien), maar van mij mag het
quote:And the rain will kill us all
True.quote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iedere basketballer hoort bij MJ eerst aan Michael Jordan te denken. Daarna pas Michael Jackson en Mick Jagger.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
True.
Die sms-reply doet 't volgens mij nog steeds niet..
Whoohoo!!
Woehoe! dat is goed nieuwsquote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:Donderdag begint mijn techniekopleiding!
.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ging je voor kaartjes voor Alain Clark
Yes, Donderdag is namelijk een topdag, ook qua school.quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woehoe! dat is goed nieuws![]()
Piles, avond
Je hoort dat Timbaland er achter zit, maar dat zou je kwalitatief gezien niet zeggen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
En Madonna (en het werk van nu)
Dan moet de vrouw van Ekdom ook koken in het programma (althans dan wordt het uitgezonden, is natuurlijk allang opgenomen)quote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Yes, Donderdag is namelijk een topdag, ook qua school.
Ik ben er heel blij mee.
Nee joh. Ik heb al in m'n slaapzakje bij 't postkantoor gelegen voor die kaarten..quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ging je voor kaartjes voor Alain Clark
Ik vind er echt geen reed aan. Meestal is het toch goud als Timbaland er naar kijkt....quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hoort dat Timbaland er achter zit, maar dat zou je kwalitatief gezien niet zeggen.
Ik was fan van de: Avond Spits!quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thanks!! Ik wil die Abraham wel ff horen straks.
OKay danquote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Yes, Donderdag is namelijk een topdag, ook qua school.
Ik ben er heel blij mee.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:Donderdag begint mijn techniekopleiding!
.
Voor beide:quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb vandaag weer een beetje goede hoop (kaap de) gekregen voor vertrek naar Ireland...
D'r gaat iets mis hier. Ik heb 't over Ron Jans, niet Frits Spits.quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was fan van de: Avond Spits!
Erg leuke plaat inderdaadquote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:Ah, mn favoriete plaat van dit moment
Kan t er nog vanaf dat je trakteert na het Vodafone debacle? Welcome back!quote:
Thanksquote:
Ik dacht ook dat je Frits bedoelde. Die komt ook op KX vanavond...quote:Op maandag 29 september 2008 19:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
D'r gaat iets mis hier. Ik heb 't over Ron Jans, niet Frits Spits.![]()
Oeh!!
quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
LL ben je er nog?
kan je dat bestand voor Muijs ff naar me meelen? kheb net zn meel gehad, hij wil t graag hebben
*lief heh*
TV-kaarten zijn altijd een dramaquote:Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert mee via de webcam op de TV op fullscreen.
M'n nieuwe Mediacenter/thuisserver lijkt nu wel goed te werken, de TV-kaart bleek de veroorzaker van de crashes (hoop ik). Die gaat dus retour naar de winkel...
U volgt het goed....quote:Op maandag 29 september 2008 19:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kan t er nog vanaf dat je trakteert na het Vodafone debacle? Welcome back!
Die heb ik op singlequote:Op maandag 29 september 2008 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat 1ste liedjevan ze![]()
*doopiedoppiedoppiedoppdoopdoop*
quote:Op maandag 29 september 2008 19:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kan t er nog vanaf dat je trakteert na het Vodafone debacle?
Thnx!quote:Welcome back!
Ze zijn 'gewoon' vergeten Internet Blox bij de verlenging aan te zetten. En nu hopen dat ze dat zelf ook inzienquote:Op maandag 29 september 2008 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
U volgt het goed....
Maar wat een rekening ook van die vodafone. Kan niet anders dan dat het een foutje is.
(samen met T-mobile stond Vodafone op mijn liever niet lijstje!)
quote:Op maandag 29 september 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die kwam ik in je vakantie tegen. Wilde het delen, maar je was in het beloofde land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |