quote:Op maandag 29 september 2008 18:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ik weet niet eens wat fase B en C is
Volgens het internetquote:Fase B: 2 jaar
Fase B komt in de plaats van fase 3. Deze fase duurt maximaal twee jaar. Het uitzendbureau mag maximaal 8 contracten voor bepaalde tijd afsluiten. De contracten hebben dus geen minimum duur meer zoals in fase 3. Bij een tijdelijke onderbreking van 13 weken of meer begint de telling opnieuw in fase B. Duurt de onderbreking 26 weken of langer, dan start de uitzendkracht weer in fase A.
Fase C: onbepaalde tijd
Fase C vervangt de oude fase 4. In fase C wordt de uitzendkracht netals in fase 4 een contract voor onbepaalde tijd aangeboden
Het is Nick van Kaiser Chiefs die wordt 'aangevallen' door een Mexicaans meisje. Hij vraagt "Photo?" terwijl hij op een hek staat en gaat dus met zijn gezicht naast haar gezicht om leuk op de foto te gaan, zij springt op en probeert hem te zoenen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat is je avatar eigenlijk?
Kijk al een tijdje, volg hem niet
Ik vind dit echt een verschrikkelijk nummer....quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Dit is serieus het enige liedje wat ik nog kan aanhoren van Mika.
Ssssssssssssssssh. Iets met 11 jaar zijn en stoer willen doen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens de link "The Black Widow".
Thanks!quote:Op maandag 29 september 2008 19:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is Nick van Kaiser Chiefs die wordt 'aangevallen' door een Mexicaans meisje. Hij vraagt "Photo?" terwijl hij op een hek staat en gaat dus met zijn gezicht naast haar gezicht om leuk op de foto te gaan, zij springt op en probeert hem te zoenen.
Ik zal even zoeken voor het YT filmpje ervan, maar ik betwijfel of het er nog op staat.
Een paar suggesties:quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Michiel ik smeek jullie om goede muziek want na een half uur naar Willeke Alberti te hebben geluisterd (nee, dat doe ik niet voor de lol) ben ik echt toe aan goede muziek..
![]()
Nieuwe Lenny is trouwens wel fijn
quote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een paar suggesties:
Kings of Leon
Killers
John Mayer
Foo Fighters
Queen (speciaal voor Hans, maar wie vindt Queen nou niet leuk?)
Hé! Kom niet aan Willeke, hé!quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Michiel ik smeek jullie om goede muziek want na een half uur naar Willeke Alberti te hebben geluisterd (nee, dat doe ik niet voor de lol) ben ik echt toe aan goede muziek..
![]()
Nieuwe Lenny is trouwens wel fijn
Helaas: "This video has been removed by the user."quote:
Niet onaardig inderdaad.quote:
5 gram Kaiser Chiefsquote:Op maandag 29 september 2008 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en n beetje MJ
en een snufje Metallica
Geen gek lijstje en wat betreft Queen ben ik het helemaal met je eens, maar dat is geen verassingquote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een paar suggesties:
Kings of Leon
Killers
John Mayer
Foo Fighters
Welke single is dan niet "zoooo vetquote:Op maandag 29 september 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen gek lijstje en wat betreft Queen ben ik het helemaal met je eens, maar dat is geen verassing
Killers uiteraard wel de nieuwe single, die is zoooo vet
Oh ik ook wel. Ik wil ook wel een keer met/tegen hem basketballen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michael Jordan op de radio? Die wil ik toch liever zien basketballen.
Ik denk dat ze 't over Mick Jagger heeft.quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michael Jordan op de radio? Die wil ik toch liever zien basketballen.
Sorry! zal het niet meer doenquote:
Ah stom van me. Dat ik daar niet op kwamquote:Op maandag 29 september 2008 19:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 't over Mick Jagger heeft.
Ik heb serieus vijf minuten na zitten denken en snapte niet over wie het ging.quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah stom van me. Dat ik daar niet op kwam
Heeft Michiel zn sms-reply dan al gefixt? Want een tijdlang kreeg je helemaal geen sms terug bij MetMichiel.quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
Ik haat het niet te kunnen smsen naar 3fm omdat ik gratis smsjes heb maar geen beltegoed (waardoor 3fm geen smsje terug kan sturen voor 25 cent, waardoor ik niet kan smsen.)
quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je nog wel iets langer nadenken voordat je er achter bent waar Eliza het over had.quote:Op maandag 29 september 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb serieus vijf minuten na zitten denken en snapte niet over wie het ging.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DiedjeeJOok Ron Jans gehoord bij Giel met begin de dag met een dansje? Hij had er niet onwijs veel zin in maar uiteraard zong hij wel mee.
Schandalig!! Ga je 's gauw schamen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik hoorde vandaag slipknot - psychosocial, lijkt me ook prima voor een stukje zendtijd!quote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een paar suggesties:
Kings of Leon
Killers
John Mayer
Foo Fighters
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je nog wel iets langer nadenken voordat je er achter bent waar Eliza het over had.
Iedere basketballer hoort bij MJ eerst aan Michael Jordan te denken. Daarna pas Michael Jackson en Mick Jagger.quote:Op maandag 29 september 2008 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Hoe laat was dat ongeveer? Dat stukje wil ik wel ff horen. De rest van de show eigenlijk niet..
[..]
Schandalig!! Ga je 's gauw schamen.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je nog wel iets langer nadenken voordat je er achter bent waar Eliza het over had.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welke single is dan niet "zoooo vet"?
Is meer een plaat voor Corton (en die wil 'em dan ook nog wel eens draaien), maar van mij mag hetquote:Op maandag 29 september 2008 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ik hoorde vandaag slipknot - psychosocial, lijkt me ook prima voor een stukje zendtijd!
De chef is:quote:Op maandag 29 september 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm.... ik weet iig al wie niet de chef is.
(was het bijna vergeten, nog net de laatste 2 minuten gezien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerard had het al erover dat die mensen tussen z'n cd-collectie stonden en 't volgens mij al direct doorhadden dat zij niet de chef was![]()
Geloof rond 7:30 - 7:35.quote:Op maandag 29 september 2008 19:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Hoe laat was dat ongeveer? Dat stukje wil ik wel ff horen. De rest van de show eigenlijk niet..
[..]
Schandalig!! Ga je 's gauw schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |