Dan had je maar moeten werken of zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:19 schreef indahnesia.com het volgende:
beursbloedbad gemist...
ik was aan het reizenquote:Op dinsdag 30 september 2008 03:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten werken of zo
morgen danquote:Op dinsdag 30 september 2008 04:08 schreef Pheno het volgende:
Laat dat goede maar weg. Ik verrek van de pijn
Innemen zal wellicht beter helpenquote:Op dinsdag 30 september 2008 04:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een poging doen tot slapen. Sjesus, ik flikker er wel weer pijnstillers tegenaan.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:11 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
ik heb net even gekeken maar mjin beurs ligt nog op de plek waar ik hem gisteravond neer had gelegd
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Oh, dat is naar.quote:
Dude, dat suckt...quote:
Lijkt het wel alsof het sneeuwt, als je naar het rijgedrag van menig nederlander kijkt...quote:
Lekker hequote:Op dinsdag 30 september 2008 08:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch ga ik dadelijk lekker fietsen
Kun je nagaan als het gaat sneeuwen hm.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Lijkt het wel alsof het sneeuwt, als je naar het rijgedrag van menig nederlander kijkt...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan als het gaat sneeuwen hm.
Hoelang doe je daar normaal gesproken over?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:10 schreef Jo0Lz het volgende:
. Dat heb ik ook al een paar keer mee mogen maken hoor. 2 en een half uur gedaan over het stukje Groningen - Hoogeveen toen...
.
Zijn die nog niet failliet danquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:14 schreef Frutsel het volgende:
mogguh
"Oldenzaal wacht op miljoenen" was de eerste nieuwskop die ik vanochtend las
de postcodekanjer is hier gevallen
Dat sowieso. Ze adresseren de boel ooko nog, dus een nee/nee sticker helpt niet. Ik ga ze toch eens bellen of ik uit hun bestand mag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Irritante spam is het.
Helaas nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die nog niet failliet dan
Nee al een heel tijd niet meer, in oldenzaal nooit gehad, wel een tijdje in enschedequote:
voor velen wel denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:17 schreef Pheno het volgende:
Postcodeloterij. Psychische probleemwijven
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Ah, je baas had nog niet genoeg poen wou je zeggen.
Ach ja, winnen ze 250.000 euro. Zetten ze het op de bank. Bank failliet en dan krijg je 38.000 euro terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef Frutsel het volgende:
Nee al een heel tijd niet meer, in oldenzaal nooit gehad, wel een tijdje in enschede
Iedereen op postcode 7577 krijgt zowiezo 1400 euro ofzo... zelf woon ik in 7576.. .dus nada
Maar goed ook, want ik heb idd geen loten
Hij valt wel weer in één van de duurste wijken van oldenzaal... Mijn baas woont er ook ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |