Goed moment om in te stappenquote:Op maandag 29 september 2008 19:58 schreef meelborp het volgende:
word lachen morgen met de AEX als het plan niet door gaat.
Waar zie je deze stemmung?quote:Op maandag 29 september 2008 19:56 schreef SeLang het volgende:
Het stemmen is nog steeds niet voorbij.
Mensen mogen kennelijk hun stem nog veranderen.
Stand nu: 207 - 226
BBC News 24quote:Op maandag 29 september 2008 20:04 schreef jpjedi het volgende:
Waar zien jullie die stemming?
Dan gaan ze gewoon weer een nieuw plan maken, net zolang tot ze iets hebben wat er wel doorheen komt.quote:Wil niet weten wat er gebeurd als er wordt tegengestemd..
Yep, misschien weer een nieuwe stemming later vanavond of morgen..quote:Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef SeLang het volgende:
Het is definitief: bailout plan is verworpen!
Nou, dat worden morgen stapels faillisementen...quote:Op maandag 29 september 2008 @ 20:08 schreef SeLang het volgende:
NOP er is een procedure gestart to reconsider.quote:Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef SeLang het volgende:
Vaag inderdaadquote:Op maandag 29 september 2008 20:10 schreef Eg_Wel het volgende:
"On motion to suspend the rules and pass."..
Ze stemmen nu dus om de regels te omzeilen en toch goed te keuren?? Ik snap hier geen ene reet van geloof ik
Ik zit naar die CNN live stream te kijken, maar er wordt nog druk gevote hoor.. "Motion to suspend the rules and pass" dus.. Whatever that may mean.. Geen flauw idee..quote:Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef Freak187 het volgende:
CNN meldt dat het plan echt rejected is hoor.
Volgens mij behandelen ze nu een hele reeks aan voorstellen e.d., het bail out plan zat er 'toevallig' ook bij..quote:Op maandag 29 september 2008 20:14 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik zit naar die CNN live stream te kijken, maar er wordt nog druk gevote hoor.. "Motion to suspend the rules and pass" dus.. Whatever that may mean.. Geen flauw idee..
Je pensioen gaat er aan.quote:Op maandag 29 september 2008 20:14 schreef meelborp het volgende:
maar wat zou er gebeuren als de AEX morgen 50% daalt, wat is er dan aan de hand, merken we dan direct de gevolgen?
Dan zou ik maar uit de buurt blijven van hoge bruggen en gebouwen. De NS zal dan ook wel problemen hebben met de dienstregelingquote:Op maandag 29 september 2008 20:14 schreef meelborp het volgende:
maar wat zou er gebeuren als de AEX morgen 50% daalt, wat is er dan aan de hand, merken we dan direct de gevolgen?
Fox meldt nu ook dat het plan het niet gehaald heeft dus je hebt gelijk denk ik... Holy shit.....quote:Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Volgens mij behandelen ze nu een hele reeks aan voorstellen e.d., het bail out plan zat er 'toevallig' ook bij..
je maar ik mag pas met 40 jaar + met pensioen tegen die tijd zijn we de klap wel te bovenquote:
ja jammer voor die mensen, pensioenfondsen, enz enz maar merken mensen zonder aandelen er direct iets van?quote:Op maandag 29 september 2008 20:16 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dan zou ik maar uit de buurt blijven van hoge bruggen en gebouwen. De NS zal dan ook wel problemen hebben met de dienstregeling
On topic: Veel mensen zijn dan niet blij en een hoop geld kwijt.
ik ga nog gelijk krijgen ookquote:Op maandag 29 september 2008 18:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maandag 29 september 2008, vlak voor rampdag 30 september 2008
Sorry, maar wat kom jij enorm gefrustreerd over zeg. Waarom doe je zo ontzettend hatelijk?quote:Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef Klopkoek het volgende:
Laat die aandeelhouders maar lekker bloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |