Die clubsquote:Pot 1
AC Milan
Sevilla
Valencia
Benfica
Schalke 04
CSKA Moskou
Tottenham Hotspur
Hamburger SV
Pot 2
VfB Stuttgart
AJAX
Olympiakos Piraeus
Deportivo la Coruņa
Club Brugge
Spartak Moskou
Paris Saint-Germain
SC HEERENVEEN
Pot 3
Rosenborg BK
Udinese
FEYENOORD
Sporting Braga
Slavia Praag
Manchester City
Galatasaray
Sampdoria
Pot 4
Hertha BSC
Partizan Belgrado
AS Nancy
Portsmouth
Aston Villa
Racing Santander
FC Kopenhagen
Dinamo Zagreb
Pot 5
Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Luik
FC TWENTE
NEC
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Boschker heeft gisteren een paar goede reddingen gehad. Zijn uittrappen zijn niet geweldig, maar dat was al langer bekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Goed punt. Blijft een lastig parket voor Twente. Boschker komt gewoon zwaar tekort voor Twente, maar zo'n clubicoon zet je ook niet zomaar even aan de kant...
Dat weet niemand volgens mij, maar niemand verwacht nog dat de schorsing wordt opgeheven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:48 schreef venomsnake het volgende:
Hoe zit dat met Rajkovic eigenlijk? Blijft die schorsing voor een jaar nu gewoon staan?
Ook niets van meegekregenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:46 schreef Blawh het volgende:
Die speaker van jullie: 'Daar kunnen we zometeen mooi een biertje op drinken, in Almelo!'!
Dat is dan wel weer een beetje jammer.
Jup, popiejopie die d'r nu achter staat. Is niet de eerste keer dat ie goedkoop probeert te scoren.quote:
Ook niks van meegekregen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:46 schreef Blawh het volgende:
Die speaker van jullie: 'Daar kunnen we zometeen mooi een biertje op drinken, in Almelo!'!
Dat is dan wel weer een beetje jammer.
1200 kunnen er in geloof ik. Die speaker mag zich wat mij betreft nog steeds bij de opstellingen houden, en heel kort de doelpuntenmaker aankondigen. Zit er niet om er een show van te maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef Blawh het volgende:
Ok, dan heb ik niets gezegd.
Hoeveel groter is het uitvak tegenwoordig trouwens? Uitvak was namelijk in 1,5 - 2 uur uitverkocht, vorig jaar was het pas na 3 of 4 dagen compleet uitverkocht.
quote:Van Gaal: "Uitschakeling Rennes schandalig"
05 oktober 2008
Louis van Gaal heeft kritiek geuit op UEFA-baas Michel Platini. Volgens de AZ-trainer, een uitgesproken voorstander van modernisering in het voetbal, is het tijd dat de preses technische hulpmiddelen gaat invoeren bij het voetbal.
Van Gaal haalde de UEFA Cup-wedstrijd tussen FC Twente en Stade Rennes als voorbeeld naar voren. "Dat Rennes door een onterecht afgekeurde goal werd uitgeschakeld door Twente, is schandalig. Dat is geen fair play meer. Maar ja, meneer Platini vindt het zo de charme van de sport. Dan houdt het op, hč? Hij kan het veranderen en heeft zelf gevoetbald. Misschien krijg ik wel een boete van meneer Platini. Nou, ik betaal hem graag", betoogt de oefencoach in De Telegraaf.
Vergeet Van Gaal voor het gemak dat Rennes 2 rode kaarten had moeten hebben? Schandalig!quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Pas maar op vandaag
We hebben het luchtalarm op de bunnikside
quote:
Mwah. Utrecht heeft de hele wedstrijd kick and rush gespeeld met veel inzet. 1-0 of 1-1 was logischer geweest. Maar goed, tegen Heracles pakken we de punten welquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah. Utrecht heeft de hele wedstrijd kick and rush gespeeld met veel inzet. 1-0 of 1-1 was logischer geweest. Maar goed, tegen Heracles pakken we de punten wel
Weet jij toevallig wat jullie eerste (DOS'19 toch?) heeft gemaakt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:17 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een zaad wedstrijd
Ook nog 90 minuten lang nat laten regenen.
Zit die Bunnikside bij je thuis of heb Fok je gewoon in het stadion?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Pas maar op vandaag
We hebben het luchtalarm op de bunnikside
Dan heb ik vanmiddag waarschijnlijk naar een andere wedstrijd zitten kijken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah. Utrecht heeft de hele wedstrijd kick and rush gespeeld met veel inzet. 1-0 of 1-1 was logischer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |