Zal ik doen mamquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Fles.![]()
Volgende keer als je deze kant op komt he, wel optijd melden.![]()
Wou ik je de vorige keer al zeggen.
quote:
redelijk snelquote:
oiquote:
Je moet ook niet met je klok spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
Je m'excuse, ik ben te vroeg. Dacht dat het half 2 was
Goede tipquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je klok spelen.
Goed gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed gesprek met accountmanagert gehad, en gratis lekker geluncht in de stad
Nu ben je een kwartier te laat.quote:
iddquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ben je een kwartier te laat.Wat een ramp klok daar bij jou.
Succes. Ben benieuwd of ze iets nieuws weten.
de halve groep is hier ook ziek, of bijna ziekquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik thuiskom duik ik meteen mn bed in. Bah, voel me echt grieperig
je mag mijn sokken hebben hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:43 schreef Troel het volgende:
Nou, geef mij maar natte sokken. Ons stookhok staat blank omdat we lekkage hebben en het komt niet van buiten
Vorige week is de monteur geweest.
als het naar niet te snel druppeltquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:02 schreef Troel het volgende:
Nou, het is nu kijken of het de ketel is die lekt, en dan een monteur bellen. Dus wachten totdat Bert thuis is en ernaar kan kijken. Er staat nu een emmertje vol te druppen.
trustequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Thuis. Douchen en mn bed in denk ik.
dat cs3 t doetquote:
Ik heb hier thuis alle outlooks e.d. ingesteld dat alle mail 3 weken op de server moet blijven staan. Dat voorkomt dat soort dingenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat cs3 t doet
als je m al een keer geinstalled hebt blijven er resten achter
je meot een cleaner gebruiken van adobe en vervolgens voor de virusscanner en mozilla/macromediastuff installeren
echt stom
t enige dat ik echt kut vind is dat ik alle email die nog op mn server stond, er nu niet meer staat, en ik die dus kwijt ben
Ah, rond die tijd zat ik nog in de wachtkamer hoor.quote:
Ga je al mijn SC's afquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Leanne het volgende:
hallo lieve leuke lekkere mensen van dit topic
En hoi, natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Leanne het volgende:
hallo lieve leuke lekkere mensen van dit topic
dat had ik hier ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis alle outlooks e.d. ingesteld dat alle mail 3 weken op de server moet blijven staan. Dat voorkomt dat soort dingen
een beetje dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |