Zal ik doen mamquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Fles.![]()
Volgende keer als je deze kant op komt he, wel optijd melden.![]()
Wou ik je de vorige keer al zeggen.
quote:
redelijk snelquote:
oiquote:
Je moet ook niet met je klok spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
Je m'excuse, ik ben te vroeg. Dacht dat het half 2 was
Goede tipquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je klok spelen.
Goed gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed gesprek met accountmanagert gehad, en gratis lekker geluncht in de stad
Nu ben je een kwartier te laat.quote:
iddquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ben je een kwartier te laat.Wat een ramp klok daar bij jou.
Succes. Ben benieuwd of ze iets nieuws weten.
de halve groep is hier ook ziek, of bijna ziekquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik thuiskom duik ik meteen mn bed in. Bah, voel me echt grieperig
je mag mijn sokken hebben hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:43 schreef Troel het volgende:
Nou, geef mij maar natte sokken. Ons stookhok staat blank omdat we lekkage hebben en het komt niet van buiten
Vorige week is de monteur geweest.
als het naar niet te snel druppeltquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:02 schreef Troel het volgende:
Nou, het is nu kijken of het de ketel is die lekt, en dan een monteur bellen. Dus wachten totdat Bert thuis is en ernaar kan kijken. Er staat nu een emmertje vol te druppen.
trustequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Thuis. Douchen en mn bed in denk ik.
dat cs3 t doetquote:
Ik heb hier thuis alle outlooks e.d. ingesteld dat alle mail 3 weken op de server moet blijven staan. Dat voorkomt dat soort dingenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat cs3 t doet
als je m al een keer geinstalled hebt blijven er resten achter
je meot een cleaner gebruiken van adobe en vervolgens voor de virusscanner en mozilla/macromediastuff installeren
echt stom
t enige dat ik echt kut vind is dat ik alle email die nog op mn server stond, er nu niet meer staat, en ik die dus kwijt ben
Ah, rond die tijd zat ik nog in de wachtkamer hoor.quote:
Ga je al mijn SC's afquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Leanne het volgende:
hallo lieve leuke lekkere mensen van dit topic
En hoi, natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Leanne het volgende:
dat had ik hier ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis alle outlooks e.d. ingesteld dat alle mail 3 weken op de server moet blijven staan. Dat voorkomt dat soort dingen
een beetje dan..
eerst nude picsquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Leanne het volgende:
Ahquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
Ontslagen als in: je hoeft niet meer te komen voo rmeer onderzoekjes. Volgende week telefonisch de uitslag, dan is het op. Als er niets te vinden is, dan is er niets te vinden.
Nouja, als je er zelf mee kan leven is het idd wel ok. Heb je nou ooknog gesprekken met een psych oid?quote:Ik weet dat ze nu echt veel uitgezocht hebben, maar er is gewoon echt niets. En eigenlijk heb ik er geen zin meer in. Het gaat al wat beter, op die rugpijn nu na, maar d ebuikklachten houden langzaam op. Soms nog een opleving, maar een stuk minder dan voorheen. En ik heb al teveel van mezelf gezien tijdens die onderzoeken
voordat je antwoord geeft, of voordat ze dat kan zeggenquote:
Dat is gewoon kutquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat had ik hier ook
vanmorgen toen ik online keer stond t er allemaal nog
en nu niet meer
Nee, nog 1 telefoontje om het af te ronden, zij heeft me juist aangezet door de second opinion. De rest van de sessies hebben wel geholpen, maar er is iets lichamelijks wat klachten veroorzaakt, dus dat had geen zin meer na verloop van tij dom dat weg te zien krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah
[..]
Nouja, als je er zelf mee kan leven is het idd wel ok. Heb je nou ooknog gesprekken met een psych oid?
En, al een gesprek bij de hypotheker gehad?quote:
ja das idd kutquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut
Vergeten in te stellen ofzo?
Nee, dat is zaterdag pasquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En, al een gesprek bij de hypotheker gehad?
Mja, zo denk ik nu ook maar. Met als bonus kijken of er iets in de longen zit. Al heb ik die al eens mogen aanschouwen. Blij dat ik dit jaar alles heb kunnen afronden, anders kostte me het weer een jaar eigen risicoquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef Ynske het volgende:
balen Ph
nu maar hopen dat de buik en rugpijnen wegblijven
iig een geruststelling dat er in geen afweikingen zijn in de weke delen
AL gedaan: spaghetti met gehakt, suasje, een stronk broccolli, courgette erdoor en gegrilde paprika. En morgen pannenkoeken met verse vijgen en geitenkaas met honing (oh, dat is zo verdomd lekker Vijgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:41 schreef draculettetje het volgende:
ow ik moet gaan eten.....
Dat is betere kost dan die X-15 Mystery Turbo Racekak Generator shizzle die je eerst hadquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
AL gedaan: spaghetti met gehakt, suasje, een stronk broccolli, courgette erdoor en gegrilde paprika. En morgen pannenkoeken met verse vijgen en geitenkaas met honing (oh, dat is zo verdomd lekker Vijgen.
Dag kloon van McDavidquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:54 schreef Leanne het volgende:
Krijg ik dan wel een breezer van jou?
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is betere kost dan die X-15 Mystery Turbo Racekak Generator shizzle die je eerst had
Ik bied er 2.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
Dag JortK,
Krijg ik dan wel een breezer van jou?
Weet ik veel. Wonderolie, maar dan opgevoerd. Nitro rocket fuel of zoquote:
quote:
Wonderolie on speed.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wonderolie, maar dan opgevoerd. Nitro rocket fuel of zo
Daar zou ik dan wel weer op bieden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk zocht ik deze trouwens.
[ afbeelding ]
*ontroostbaar*quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*fotoboek checkt
Ik trek mijn bod weer in.
en bedanktquote:
Dit weekend naar Houten voor de modeltreinbeursquote:
Zaterdag hypotheek talksquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
Dit weekend naar Houten voor de modeltreinbeurs
Eurospoor ga ik ook nog wel even langs.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag hypotheek talks![]()
Zondag wil ik mss wel ff gaan kijken, behalve als het in dat neukende totaal onbereikbare Euretco Expo Center is, wat natuurlijk wel weer zal. Lama ik doe Eurospoor wel.
Ja precies. Het moment dat iemand je "normaal" gaat noemen kan je er beter mee stoppen denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie het als compliment. Het is iig anders dan standaard.
Daarom. Als er niemand eens raar doet, wat is er dan nog voor fun..quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Het moment dat iemand je "normaal" gaat noemen kan je er beter mee stoppen denk ik
Tss is het MIJN kind?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
Fles doe je taak, veeg dat smoeltje eens af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |